کاربرد های ماربل شیت در دکوراسیون داخلی

کاربرد های ماربل شیت در دکوراسیون داخلی
Rate this post

امروزه دکوراسیون داخلی بسیار مورد توجه طراحان داخلی قرار گرفته است. بدون شک در نگاه اول مخاطب جلب توجه دکوراسیون داخلی یک محیط می‌شود. حال برای محیط‌های اداری، تجاری و حتی مسکونی دکوراسیون داخلی بسیار مورد توجه است. به کارگیری دیوارپوش‌های نسل جدید نظیر ماربل شیت برای زیبایی دکوراسیون داخلی اهمیت زیادی دارد. اکنون به منظور آشنایی با کاربردهای ماربل شیت در دکوراسیون داخلی با ما همراه باشید.

کاربرد های ماربل شیت در دکوراسیون داخلی

بدون شک هر شخصی دوست دارد تا فضای دکوراسیون داخلی محیط مسکونی یا حتی اداری خود را توسط دیوارپوش‌های زیبایی بپوشاند. ماربل شیت به عنوان زیباترین و مقاوم‌ترین دیوارپوش‌هایی است که تا به کنون به تولید رسیده‌اند. کاربردهای ماربل شیت در دکوراسیون داخلی بسیار زیاد است.

تنها کافیست تا شما به سلیقه خود اکتفا نموده و با توجه به رنگ و طرح چیدمان محیط داخلی یک ماربل شیت را در رنگ و طرح مناسب انتخاب کنید. ماربل شیت را می‌توان به عنوان یک محصول دکوراتیو بسیار جادویی یا استثنایی بر شمرد. در دکوراسیون داخلی به عنوان یکی از شیک‌ترین محصولاتی به شمار می‌رود که باعث جلب توجه مخاطب می‌شود. حال چه بسا اینکه با استفاده از این طرح‌های دکوراسیون زیبا باعث جذابیت و زیبایی دکوراسیون داخلی خواهید شد.

-ماربل شیت برای پشت دیوار تلویزیون

در فضای نشیمن و دیوار پشت تلویزیون می‌توان ماربل شیت را در یک رنگ بسیار خاص و طرح منحصر به فرد نصب کرد. امروزه بسیاری از افراد برای جلب توجه بیشتر قسمتی که تلویزیون قرار دارد، این مکان را توسط ایده‌های مختلفی جذاب‌تر می‌کنند. برای جلب توجه دیوار پشت تلویزیون می‌توان از ماربل شیت با یک رنگ خنثی و زیبا آن نقطه را بهتر جلوه داد. برای جلب توجه بیشتر مخاطب به سمت تلویزیون و جلوگیری از خیرگی رنگ روشن پشت دیوار تلویزیون، معمولاً از رنگ‌های تیره‌تر استفاده می‌کنند.

از آنجایی که قیمت ماربل شیت بسیار مقرون به صرفه است پس در مقایسه با دیگر روش‌ها برای برجسته کردن دیوار پشت تلویزیون ایده آل‌ تر به نظر می‌رسد.

23 - کاربرد های ماربل شیت در دکوراسیون داخلی

-ماربل شیت برای آشپزخانه

یکی از قسمت‌های مهم خانه که برای جلب توجه بیشتر و زیبایی آن فضا می‌توان از ماربل شیت استفاده کرد آشپزخانه و فضای بین کابینت‌ها است. به جای اینکه شما برای زیباتر کردن و برجسته نشان دادن فضای بین کابینت‌ها از سنگ، چوب و… استفاده کنید، می‌توانید به مقرون به صرفه‌ترین روش طراحی داخلی یعنی ماربل شیت روی بیاورید. قطعاً فضای بین کابینت‌ها اگر با یک مارب لشیت در رنگ و طرح زیبا و طبیعی پوشش داده شود، آشپزخانه را بسیار شیک و مدرن جلوه می‌دهید. حال مقاومت بالای این دیوارپوش‌ها در برابر رطوبت، حرارت و حتی لکه و چربی باعث شده تا بهترین دیوارپوش برای آشپزخانه به شمار بروند.

 

-ماربل شیت برای سرویس بهداشتی و حمام

سرویس بهداشتی و حمام به عنوان یکی از مهمترین بخش‌های هر ساختمانی محسوب می‌شوند. قطعاً تمیز بودن سرویس بهداشتی اهمیت بسیار زیادی دارد. بسیاری از افراد برای انتخاب دیوارپوش مناسب سرویس بهداشتی و حمام دچار شک و تردید شده‌اند. به دلیل اینکه بسیاری از دیوارپوش‌های کاغذی در برابر رطوبت، بخار و حتی دما مقاومت ندارند و سریعاً در چنین مکان‌هایی خراب می‌شوند.‌

پس افراد به دنبال دیوارپوش‌هایی با مقاومت بالا در برابر رطوبت، حرارت و حتی بخار هستند. ماربل شیت ضد آب است و در برابر حرارت و حتی آتش سوزی نیز مقاومت بالایی دارد. می‌توانید از یک رنگ و طرح بسیار زیبا برای سرویس بهداشتی استفاده کنید. چه بسا اینکه ضد آب بودن ماربل شیت باعث می‌شود تا در صورت نیاز به راحتی سرویس بهداشتی و حمام را شستشو دهید.

نتیجه

کاربردهای ماربل شیت در دکوراسیون داخلی بسیار زیاد است. در نقاط مختلف منزل همانند پشت تلویزیون، مابین کابینت‌ها دیوار آشپزخانه، لابی ساختمان و حتی سرویس بهداشتی و حمام می‌توان از ماربل شیت استفاده کرد. قطعاً ویژگی‌های منحصر به فرد این دیوارپوش‌ها نظیر ضد آب بودن، ضد آتش بودن، مقاومت در برابر لکه و چربی و حتی خط و خشم کاربرد آنها را بیشتر می‌کند. چه بسا اینکه سطح کیفیت این دیوارپوش‌ها نیز اهمیت دارد.

از این رو شما باید تولیدات شرکت‌های شناخته شده را با کیفیت مطلوب بخرید. بدین منظور توصیه می‌شود تا با حذف واسطه‌ها مستقیماً از شرکت‌های معتبر این دیوارپوش‌ها را تهیه کنید. در شرکت آذران پلاست به انواع ترموال و ماربل شیت در طرح و رنگ‌های مختلف دسترسی دارید.

همین حالا برای تجربه خرید اقتصادی می‌توانید با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه ها


پروژه فروشگاه تهرانی
پروژه مطب دکتر اسماعیلی
پروژه پانل پی وی سی
پروژه شرکت اکتشافات نفت
پروژه بیمارستان فوق تخصصی شهرام
پروژه بیمارستان فوق تخصصی صارم

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 18:00
یک شنبه
8:00 تا 18:00
دو شنبه
8:00 تا 18:00
سه شنبه
8:00 تا 18:00
چهار شنبه
8:00 تا 18:00
پنج شنبه
8:00 تا 14:00
جمعه
تعطیل