مقاومت ماربل شیت در برابر ضربه و خط و خش

مقاومت ماربل شیت در برابر ضربه و خط و خش
Rate this post

ماربل شیت به عنوان محصولاتی نسل جدید برای زیبایی دکوراسیون محیط داخلی استفاده می‌شود. در واقع این دیوارپوش‌ها به دلیل زیبایی منحصر به فردی که دارند، مورد توجه طراحان داخلی قرار گرفته‌اند. چه بسا اینکه این ورق‌ها دارای ویژگی‌های منحصر به فرد بسیار زیادی هستند. قطعاً هنگام خرید باید به تمامی مشخصات این محصولات توجه داشت. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با مقاومت ماربل شیت در برابر ضربه و خط و خش باعث شده تا از دیوار لایه زیری این ورق‌ها به خوبی محافظت شود. و ویژگی‌های دیگر آنها با ما همراه شوید.

مقاومت ماربل شیت در برابر ضربه و خط و خش

ماربل شیت به عنوان دیوارپوش‌های نسل جدید هم اکنون مورد توجه طراحان داخلی قرار گرفته است. چه بسا اینکه مقاومت این ورق‌ها در برابر ضربه و خط و خشم بسیار زیاد است. همچنین به راحتی می‌توان این ورق‌ها را روی دیوار بدون هیچ دغدغه‌ای نصب کرد. از طرفی نصب این ورق‌ها روی تمامی دیوارهای گچی، سیمانی، کناف، سنگ، چوب و غیره به راحتی امکان‌پذیر است. نصب ماربیل شیت هر فضایی را زیباتر و حتی جذاب‌تر جلوه می‌دهد.

چه بسا اینکه قیمت ماربل شیت فوق العاده مقرون به صرفه است و چه چیزی بهتر از اینکه با کمترین هزینه دکوراسیون داخلی خود را زیبا کرد. مقاومت ماربل شیت در برابر ضربه و خط و خش باعث شده تا از دیوار لایه زیری این ورق‌ها به خوبی محافظت شود.

این ورق‌ها ضد رطوبت هستند و هرگز رطوبت نیز از آنها عبور نمی‌کند. موادی که برای ساخت این دیوارپوش‌ها استفاده کرده‌اند در برابر خط و خش و ضربه مقاومت فوق العاده بالایی دارند.‌ همین مسئله باعث شده تا دوام و طول عمر ماربل شیت به شدت افزایش پیدا کند.

بدون شک در تمامی فضاهای مسکونی، اداری و حتی تجاری ممکن است تحت تاثیر برخورد اشیا یا حتی انسان خط و خشی روی دیوار ایجاد شود. بسیاری از دیوارپوش‌ها در برابر ضربه‌های سنگین مقاومت ندارند. ماربل شیت جدا از زیبایی طرح و رنگ حتی بسیار مقاوم است.

مزایای ورق ماربل شیت

ماربل شیت به عنوان دیوارپوش‌های نسل جدید دارای ویژگی‌های بسیار زیادی است. حال چه بسا اینکه این ورق‌ها قیمت مقرون به صرفه‌ای دارند و به همین سبب مورد توجه طراحان داخلی و حتی تمامی مشتریان قرار گرفته‌اند.

تنوع رنگ و طرح

از ویژگی‌های مهم این ورق‌ها می‌توان به تنوع زیاد آنها در رنگ و طرح‌های مختلف اشاره داشت. حال طراحان داخلی به تناسب سلیقه افراد و البته چیدمان و دکوراسیون یک رنگ و طرح مناسبی را انتخاب می‌کنند.

زیبایی ایده‌آل

هدف از استفاده دیوارپوش‌ها برای طراحی و زیبایی نمای داخلی است. حال این دیوارپوش‌ها در طرح‌های فوق‌العاده جذاب و لوکس روانه بازار شده‌اند. برای زیبایی و جذابیت بیشتر نماهای داخلی می‌توانید ماربل شیت را در طرح‌های سنگ انتخاب کنید.

29 - مقاومت ماربل شیت در برابر ضربه و خط و خش

کاربری زیاد

برای استفاده ماربل شیت برای مکان‌های مختلف اداری، تجاری و حتی مسکونی هیچ محدودیتی وجود ندارد. چه بسا اینکه این دیوارپوش‌ها را روی تمامی دیوارها با متریال‌های مختلف می‌توان بدون هیچ دغدغه و به راحتی نصب کرد.

 

نصب سریع

برای زیبایی و طراحی نمای داخلی روش‌های بسیار زیادی به کار گرفته می‌شود و چه بسا اینکه از دیوار پوش‌های مختلفی نیز می‌توان استفاده کرد. حال در بین تمامی دیوارپوش‌ها نصب ماربل شیت و حتی نگهداری آن کار بسیار راحتی است.

مقاومت در برابر حرارت بالا

برای مکان‌هایی که و حرارت بسیار بالایی در آن محیط حاکم است می‌توان از این دیوارپوش‌ها استفاده کرد. ماربل شیت حتی در برابر آتش سوزی نیز مقاومت فوق العاده بالایی دارد که نقش مهمی در برابر مقاومت ماربل شیت دارد. به همین سبب این دیوارپوش‌ها را امروزه برای مکان‌های بسیار مختلفی می‌توان در طرح و رنگ‌های متناسب استفاده کرد.

نتیجه

مقاومت ماربل شیت در برابر ضربه و خط و خشم فوق العاده زیاد است. به سبب همین مقاومت بالای ماربل شیت، بسیاری از افراد نصب ماربل شیت را به دیگر دیوارپوش‌های موجود در بازار ترجیح می‌دهند. البته چگونگی نصب این ورق‌ها توسط تکنسین ماهر و توانمند نیز اهمیت دارد. چه بسا اینکه شما از مراکز قابل اعتماد و معتبری بخواهید این ورق‌ها را با کیفیت مطلوب تهیه کنید.

اگر به دنبال بهترین ماربل شیت‌های بازار با کیفیت عالی و قیمت مقرون به صرفه هستید، می‌توانید با کارشناسان مجموعه آذران پلاست تماس بگیرید. این مجموعه در زمینه تولید، طراحی، اجرا و حتی نظارت این دیوارپوش‌های درجه یک بازار فعالیت می‌کند. حتی قیمت ترمووال نیز در این شرکت مقرون به صرفه‌تر از دیگر مراکز فروش است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه ها


پروژه فروشگاه تهرانی
پروژه مطب دکتر اسماعیلی
پروژه پانل پی وی سی
پروژه شرکت اکتشافات نفت
پروژه بیمارستان فوق تخصصی شهرام
پروژه بیمارستان فوق تخصصی صارم

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 18:00
یک شنبه
8:00 تا 18:00
دو شنبه
8:00 تا 18:00
سه شنبه
8:00 تا 18:00
چهار شنبه
8:00 تا 18:00
پنج شنبه
8:00 تا 14:00
جمعه
تعطیل