آنچه لازم است درباره سقف آسمان مجازی بدانید!

آنچه لازم است درباره سقف آسمان مجازی بدانید!
Rate this post

مگر می شود این همه زیبایی را در یک سقف کاذب جمع کرد و به معرض نمایش گذاشت؟! با انتخاب سقف آسمان مجازی، علاوه بر زیبایی و آرامشی که به خود و خانواده تان هدیه می کنید، متفاوت بودن را نیز تجربه کنید.

سقف آسمان مجازی چیست؟

با پیشرفت علم و تکنولوژی و در دنیای مدرن امروزی، زیبایی هر مکانی را با سقف های کاذب، چند برابر می سازند. اما سقف آسمان مجازی، چیز دیگریست. سقف کاذب آسمان مجازی نیز ، یک سقف کاذب است که مزایای بسیار زیادی دارد و مقایسه آن با دیگر سقف های مجازی شما را مجاب به انتخاب آن می سازد. به طور کلی شاخه ی بسیار جدیدی در معماری داخلی و مدرن امروزی است. با استفاده از سقف کاذب میتوان سقف ها را پوشاند و زیبا ساخت.

برخی از مزایای آن عبارتند از:

  •   عبور نور از سقف آسمان مجازی امکان پذیر است.
  •   بسیار پرکاربرد است.
  •   طرح های زیبا و بسیار متنوع دارد.
  •   به علت تنوع در رنگ، طرح و سایز گزینه ی مناسبی برای هماهنگ ساختن با طرح های مورد علاقه تان در منزل و محل کار است.

آنچه که سقف کاذب آسمان مجازی را ممتاز می سازند عبارتند از:

مهم ترین ویژگی هایی که سقف آسمان مجازی را منحصر بفرد و خاص می سازند، عبارتند از:

  •   متنوع در سایز 10 در 10 و سایز 180 در 120
  •   جنس سقف آسمان مجازی در جنس استیکری، طلقی، کناف، پی وی سی و مشبک موجود و در دسترس است. البته لازم به تذکر است که جنس طلقی سقف آسمان کاذب مجازی از کیفیت بالاتر و مسلما قیمت بالاتری نیز برخوردار است.
  •   زیبا، متنوع و متفاوت بودن از ویژگی های یونیک سقف های آسمان مجازی به شمار می آیند.
  •   کیفیت بالا، مقاوم در برابر آب و رطوبت، قابل شستشو بودن سقف کاذب و ماندگاری فوق العاده ی سقف آسمان مجازی از ویژگی های دیگر این نوع سقف کاذب به شما می روند.
  • امکان نورپردازی های زیبا در سقف کاذب آسمان مجازی وجود دارد.
    •   نصب سقف کاذب آسمان مجازی با سرعت بسیار بالا، سریع و آسان انجام می شود.
    •   امکان استفاده از این نوع سقف در مکان هایی مانند؛ اتاق خواب، آشپزخانه، پذیرایی، استخرها، ادارات و مراکز تجاری، بیمارستان ها، رستوران ها و … زیبایی و آرامش را با خود به ارمغان می آورد.
    •   تنوع در طرح هایی همچون؛ گل های بهاری، کهکشان های زیبا و آرامش بخش، آکواریوم، طرح های زیبا از آسمان آبی و ابری، طرح های کارتونی و اسلیمی و طرح های بسیار زیبای بهاری و پاییزی همه و همه انتخاب را برای شما آسانتر می سازند.

rfyfhg8ffdfffd - آنچه لازم است درباره سقف آسمان مجازی بدانید!

 

قیمت سقف آسمان مجازی چگونه محاسبه می شود؟

قیمت سقف آسمان مجازی ثابت نیست. با توجه به نوسانات موجود در بازار، قیمت سقف آسمان مجازی نیز دستخوش نوسانات شده و متغیر است. پس می توان گفت که قیمت آن به طور مداوم در حال نوسان و تغییر است. برخی ویژگی ها در بالا و پایین شده قیمت سقف تاثیر گذارند؛ از جمله: کیفیت متریال به کار رفته، نوع و سایز جنس سقف. به عنوان مثال قیمت سقف آسمان مجازی که از جنس استیکری باشد با جنس چاپی و یا تلقی متفاوت است. از آنجا که قیمت سقف، به صورت متری در نظر گرفته می شود، بنابراین اندازه و متراژ سقف کاذب نیز قیمت را متفاوت می سازد.

 

نصب سقف آسمان مجازی چه مراحلی دارد:

نصب آن همه زیبایی در سقف آسمان مجازی کار بسیار آسان و ساده ای است. در ضمن در کمترین زمان و با بیشترین سرعت نصب سقف آسمان مجازی انجام می شود.

  1. اولین مرحله در نصب سقف آسمان مجازی، شبکه بندی کردن سقف مورد نظر است. شبکه بندی سقف با استفاده از پروفیل ها و یا نبشی هایی به شکل بسیار منظم و با فاصله های 15 تا 20 سانتی متری انجام می شود
  2. 2. مرحله دوم همان نورپردازی سقف است. برای انجام نورپردازی از ریسه های خطی و یا لامپ های مخصوص نور مخفی استفاده می کنند.
  3. مرحله سوم، قرار دادن تایل های سقف آسمان مجازی مورد نظرتان بر روی پروفیل هایی است که قبلا نصب شده اند. این کار کمی دقت می خواهد. زیرا هر تایل باید در جایگاه خود به طور دقیق و با حوصله قرار بگیرد.

 

آیا سقف کاذب آسمان مجازی نیاز به نگهداری و یا نظافت دارد:

به طور کلی می توان گفت که اگر شبکه بندی سقف آسمان مجازی بسیار دقیق انجام شود، نیاز به هیچ گونه مراقبت و نگهداری نیست. اما دانستن برخی نکات در مورد چگونگی مواظبت، نظافت و تعویض لامپ های سقف کاذب، خالی از لطف نیست:

  •   قبل از اینکه تایل ها را بر روی شبکه قرار دهید، حتما آنها را با دستمال نرم و تمیز پاک کنید.
  •   حرارت زیاد باعث تخریب تایل های موجود در سقف آسمان مجازی می شود.
  •   چسب 1.2.3 گزینه ی مناسبی برای نگهداری تایل ها نیست.
  •   امکان نظافت و پاکیزه ساختن تایل ها بعد از مدتی وجود دارد. فقط از شیشه پاک کن و دستمال مرطوب استفاده کنید. تایل ها را با کمک دیگران جدا سازید. ( بخصوص اگر ابعاد تایل ها 60 در 60 می باشند).
  •   چنانچه یکی از لامپ ها یا ال ای دی ها  قطع شد و یا سوخت، حتما از متخصص برای تعویض آن کمک بگیرید. قبل از هر کاری، کلید جریان برق را قطع کنید.
  •   استفاده از لامپهای ال ای دی و اس ام دی گزینه های مناسب تری برای نورپردازی سقف آسمان مجازی می باشند.

 

fhfdt6g4 - آنچه لازم است درباره سقف آسمان مجازی بدانید!

 

خرید سقف آسمان مجازی چگونه انجام می شود:

امروزه خرید سقف آسمان مجازی کار بسیار آسانی است. به راحتی می توانید انواع طرح ها، سایزها و رنگ های سقف های کاذب آسمان مجازی را در دنیای اینترنت جستجو کنید. با دقت ببینید و انتخاب کنید. سپس سفارش دهید.

نوعی سقف کاذب آسمان مجازی که بسیار متفاوت و خاص است:

نوعی سقف آسمان مجازی وجود دارد که سه بعدی نامیده می شود. طرح این نوع سقف به همراه طرح هایی بر روی دیوارها تکمیل می شود. زیبایی سقف آسمان مجازی سه بعدی، با طراحی دیوارها زیباتر و رویایی تر می شود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه ها


پروژه فروشگاه تهرانی
پروژه مطب دکتر اسماعیلی
پروژه پانل پی وی سی
پروژه شرکت اکتشافات نفت
پروژه بیمارستان فوق تخصصی شهرام
پروژه بیمارستان فوق تخصصی صارم

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 18:00
یک شنبه
8:00 تا 18:00
دو شنبه
8:00 تا 18:00
سه شنبه
8:00 تا 18:00
چهار شنبه
8:00 تا 18:00
پنج شنبه
8:00 تا 14:00
جمعه
تعطیل