خرید سقف کشسان

خرید سقف کشسان
Rate this post

معرفی و شناخت سقف کشسان

یکی از مدرن ترین نوع سقف های کاذب، سقف کشسان است. این نوع سقف ها با استفاده از پارچه ای از جنس pvc تولید شده‌اند و به همین علت از کشسانی مطلوبی برخوردار هستند. سقف کشسان را می توان با استفاده از گرما به اندازه مورد نظر کش آورد و آن را بر روی پروفیل نصب کرد. سقف های کشسان قابلیت نورپردازی دارند و شما می توانید با استفاده از این نوع سقف موجب زیبایی منزل خود شوید. سقف های کشسان جز متریال نازک و سبک در ساختمان محسوب می‌شوند و ضخامت آن ها حدود 0.18 تا 0.25 میلی متر است. سقف های کشسان به دلیل آن که دارای زینک اکساید میباشند، آنتی باکتریال هستند. این نوع سقف ها قابلیت از بین بردن باکتری ها و قارچ ها را دارند.  برای تهیه و تولید این نوع  سقف کاذب، از کلر فراوانی استفاده می کنند به همین خاطر این نوع سقف ها ضد اشتعال و نسوز هستند.

 سقف کشسان دارای طرح ها و رنگ های بسیار گوناگونی بوده  و یکی از قابلیت های ویژه سقف های کشسان آن است که امکان چاپ بر روی پارچه های این نوع سقف کاذب وجود دارد. چاپ پارچه سقف های کشسان به صورت یکپارچه و بدون درز می باشد و در کمترین زمان ممکن انجام می گیرد.  قابلیت‌های ویژه سقف کشسان موجب افزایش محبوبیت آن شده است. این نوع سقف ها قابلیت شستشو دارند و در صورت کثیف شدن شما می توانید آنها را کاملا بشویید.  از دیگر قابلیت‌های ویژه سقف های کشسان می توان به ضد آب و ضد رطوبت بودن آن اشاره کرد. در نتیجه این نوع سقف قابلیت استفاده و نصب در سرویس بهداشتی و حمام را دارد. سقف های کشسان از دوام و طول عمر بالایی برخوردار هستند و طول عمر نوع استاندارد آن حدودا ۵۰ سال است.

 

ggui22 225x300 - خرید سقف کشسان

 

نصب سقف کشسان 

نصب  سقف کشسان نیازمند تخصص و تجربه می باشد و شما برای نصب این گونه سقف ها نیاز به ابزار ویژه ای دارید. در دورتادور محل نصب سقف، پروفیل های ویژه پیچ می شوند.  با استفاده از گیره های نگهدارنده مخصوص چهار طرف سقف به صورت معلق نگه داشته می شوند.  سپس با استفاده از هیتر های ویژه، گرمادهی آغاز می‌شود. این هیتر ها با استفاده از پرتاب درجه هوای مناسب و زاویه مناسب می توانند گرمای مورد نیاز سقف کشسان را تامین نمایند. این هیتر ها کاملا مخصوص بوده و با هیترهای صنعتی تفاوت دارند.  کار نصب این نوع سقف از یک گوشه آغاز می شود و هیتر در فاصله معینی نگه داشته می شود. نصاب با استفاده از کاردک های مخصوص، اقدام به انداختن لبه های سقف به درون پروفیل می کند.

افرادی که در زمینه نصب سقف کشسان فعالیت می کنند، دارای تخصص هستند. در نتیجه می توانند سقفی کاملا یکپارچه، بدون شکم افتادگی و چروک را نصب نمایند. درز هایی که در میان سقف و دیوار وجود دارند، با استفاده از نوارهای درزگیر کاملاً پوشیده می شوند و در نهایت از ورود حشرات و گرد و غبار به قسمت پشت سقف جلوگیری می کنند. در پایان کار برای تمیز کردن این متریال از یک پارچه نم دار استفاده می کنند.  به دلیل آنکه این نوع سقف های کاذب قابلیت شستشو دارند، می توانید با خیالی راحت سطح آن را تمیز کنید. یکی از مهمترین نکاتی که در زمان نصب سقف کشسان، افراد نصاب در نظر میگیرند، دمای اتاق است. هر گونه تغییرات ناگهانی دما ممکن است موجب کاهش کیفیت ساختار سقف شود.  بهتر است شما در زمان نصب این نوع سقف، دما را اندازه گیری نمایید.

 

خرید سقف های کشسان از مراکز معتبر

خرید سقف کشسان از مراکز معتبر و نمایندگی های فروش این کالا، موجب کاهش قیمت نهایی آن می شود و شما می توانید با پرداخت هزینه مناسب این محصول را خریداری نمایید. فروش سقف کشسان از طریق سامانه های اینترنتی و وب سایت های معتبر نیز انجام می شود. شما می توانید با مراجعه به وب سایت های فروش اینترنتی، بهترین نوع کالا را تهیه نمایید. قیمت سقف کشسان بر اساس مولفه ها و فاکتورهای گوناگونی تعیین می‌شود؛ از جمله فاکتورهایی که در زمینه تعیین قیمت کالا نقش بسیار موثری دارند، میزان کیفیت محصول و برند آن است. اگر این محصول از کیفیت بالایی برخوردار باشد، قیمت آن نیز به مراتب بیشتر می‌شود. البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که میزان کیفیت بالای این محصول موجب شده که تمامی خریداران از خرید کالاهای مورد نیاز شان راضی باشند.

قیمت سقف کشسان دچار تغییرات و نوساناتی می شود و شما می توانید با مراجعه به وبسایت معتبر از قیمت روز محصول مطلع شوید. فروش عمده سقف های کشسان به صورت مستقیم و بدون واسطه در کاهش قیمت نهایی آن تاثیر گذار میباشد. خریداران می توانند این نوع سقف کاذب را به صورت مستقیم خریداری کنند. باید در هنگام خرید این محصول به میزان کیفیت آن توجه کنید و سپس اقدام به تهیه کالای مورد نیازتان نمایید.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه ها


پروژه فروشگاه تهرانی
پروژه مطب دکتر اسماعیلی
پروژه پانل پی وی سی
پروژه شرکت اکتشافات نفت
پروژه بیمارستان فوق تخصصی شهرام
پروژه بیمارستان فوق تخصصی صارم

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 18:00
یک شنبه
8:00 تا 18:00
دو شنبه
8:00 تا 18:00
سه شنبه
8:00 تا 18:00
چهار شنبه
8:00 تا 18:00
پنج شنبه
8:00 تا 14:00
جمعه
تعطیل