ماربل شیت مشهد

ماربل شیت مشهد
Rate this post

ماربل شیت آذران پلاست با دارا بودن نمایندگی مستقیم و رسمی از کارخانه این متریال را با قیمت دست اول در مشهد ارائه می کند. می توانید برای خرید ماربل شیت در مشهد (بدون واسطه) با ما در ارتباط باشید.

مسلماً انتخاب دیوارپوش مناسب و نحوه تزیین دیوار و سقف از هر نما از اهمیت بالایی در دکوراسیون داخلی برخوردار است. در گذشته با یک سطل رنگ نتیجه مطلوبی برای مشتریان و صاحبان خانه حاصل می شد. اما امروزه دیوارپوش و هماهنگی آن با سایر قسمت های خانه از اهمیت بالایی برای صاحبان خانه و کارشناسان دکوراسیون داخلی برخوردار است. نوع و طرح دیوارپوش یکی از مهم ترین قسمت های دکوراسیون است.

انواع دیوارپوش برای این محصول در بازار وجود دارد. و هر کدام به نوبه خود ویژگی های منحصر به فردی دارند و برای مکان های خاصی استفاده می شوند. دیوارپوش ورق مرمر یکی از انواع دیوارپوشی است که برای این محصول در بازار وجود دارد و مورد توجه اکثر کارشناسان دکوراسیون می باشد. با ما همراه باشید تا با ورق سنگ مرمر بیشتر آشنا شوید و با کاربردهای آن برای نکات مختلف در دکوراسیون آشنا شوید.

m18670 - ماربل شیت مشهد

 

ورق مرمر چیست؟

ابتدا با واژه برگ مرمر و معنای لغوی آن آشنا شوید.

مرمر به معنای سنگ مرمر و ورق به معنای ورق است.

بنابراین ورق مرمر همان ورق سنگی است که از مواد پی وی سی ساخته شده و برای پوشش دیوارها در دکوراسیون داخلی استفاده می شود.

این نوع دیوارپوش بسیار شیک، خاص، زیبا و آنتیک است و به راحتی می تواند دکوراسیون منزل شما را به خانه هایی به سبک کلاسیک یا حتی مدرن تبدیل کند.

کیفیت رنگ ورق سنگ مرمر بسیار متنوع است. بنابراین دست شما و طراحان داخلی برای انتخاب هم رنگ و هم طرح کاملا باز خواهد بود.

این نوع دیوارپوش را می توان به راحتی در تمامی قسمت های خانه از جمله نشیمن، آشپزخانه و اتاق خواب نصب کرد. همچنین استفاده از این نوع روکش در دیوار راهروها بسیار کاربردی است.زیرا ورق مرمر ضد ضربه و کاملاً جامد است. روی دیوارهای راهرو بسیار مفید است و از آسیب دیدن دیوارهای گچی راهرو در اثر رفت و آمد مداوم ساکنان جلوگیری می کند. کلینیک ها و بیمارستان ها نیز از این نوع دیوارپوش های داخلی بیشترین بهره را می برند. ورق مرمر بهترین گزینه برای پوشش دیوار شرکت یا اداره خواهد بود.

اگر در دکوراسیون داخلی متخصص هستید. یا به دنبال بهترین دیوارپوش یا سقف کاذب برای پوشش دیوار خانه، محل کار یا دفتر شرکت خود هستید. شرکت آذران پلاست بزرگترین تولید کننده ورق و دیوارپوش سنگ مرمر در ایران است و بهترین محصولات را برای ارائه به مشتریان خود تولید می کند.

 

انواع ورق های مرمر

سنگ قطعا یکی از شیک ترین انواع روکش دیوار در دکوراسیون داخلی است. زیبایی و وقاری که دیوارهای سنگی به هر فضایی می بخشد بی نظیر است و نظر همه بینندگان را به خود جلب می کند. ماندگاری دیوارپوش های تخته مرمری و زیبایی فوق العاده ای که به فضاهای داخلی می بخشد همه را خوشحال می کند و اولین پیشنهاد هر متخصص دکوراسیون و طراح به مشتریان خواهد بود.

تنوع مدل ها و طرح های ورق های مرمر انتخاب را برای هر فضایی برای شما آسان می کند.

 

انواع ورق های مرمر عبارتند از:

  • تخته سنگ مرمر برای مراکز درمانی
  • ورق های مرمر برای فضاهای داخلی منازل مسکونی
  • تخته سنگ مرمر برای انواع ادارات و محیط های تجاری
  • ورق های مرمر برای تمامی قسمت های هتل و لابی

 

استفاده از این ماده مرغوب در آشپزخانه به جای کاشی به زیبایی و دوام آشپزخانه شما می افزاید. همچنین از تجمع میکروب ها در این محیط که باید عاری از میکروب و جانوران موذی باشد جلوگیری می کند و ظاهر زیبایی به خانه شما می بخشد.استفاده از این نوع دیوارپوش در محیط های بیمارستانی و کلینیکی نیز بسیار کاربردی است. محیط بیمارستان نیز باید بسیار تمیز و استریل باشد. کیفیت و تیپ شناسی این دیوارپوش به گونه ای است که بدون درز بوده و از تجمع میکروب ها و هر نوع آلودگی در سطح دیوارها جلوگیری می کند و همچنین دکوراسیون زیبایی به محیط بیمارستان خواهد داد. رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی از طریق استفاده از دیوارپوش ورق سنگ مرمر در بیمارستان ها و کلینیک ها قابل اجرا است. از آنجایی که تمامی این دیوارپوش ها آنتی باکتریال هستند، برای محیط های بیمارستانی کاملا مناسب بوده و بسیار مقرون به صرفه هستند.

m1665t - ماربل شیت مشهد

 

ویژگی های این نوع دیوارپوش چیست؟

ورق سنگ مرمر یک متریال بسیار کاربردی با ویژگی های منحصر به فرد است که برای استفاده در هر محیطی در اولویت طراحان دکوراسیون قرار گرفته است.

 

برخی از ویژگی های ورق مرمر عبارتند از:

آنتی باکتریال بسیار قوی.

قابل شستشو با انواع شوینده ها، انواع شوینده ها و ضد عفونی کننده ها

حمل و نقل بسیار آسان در مقایسه با انواع سنگ های طبیعی.

نصب بسیار آسان نسبت به نصب سنگ طبیعی با بریدگی و گرد و غبار در هنگام نصب

ضد خش و کاملا ضد ضربه

تنوع طرح و رنگ بسیار زیاد برای همه افراد با سلیقه های مختلف.

عایق صوتی و حرارتی

باعث تجزیه نشود و در برابر مواد شیمیایی، آب و غیره غیر قابل نفوذ باشد.

غیر قابل اشتعال است و در صورت آتش سوزی از دیوار جدا می شود و هرگز مشتعل نمی شود.

دارای طرح ها و رنگ های مختلف و قابل نصب در هر مکانی می باشد.

طرح های مرمر آن برای بیمارستان ها و بخش های پرستاری مناسب است.

 

لازم به ذکر است که این نوع دیوارپوش دارای ضخامتی در حدود 4 میلی متر بوده و قابل نصب بر روی دیوار، ستون و حتی برای پوشش سقف نیز خواهد بود.این محصول در صنعت پتروشیمی تولید می شود و زیر نظر سازمان بهداشت، سازمان آتش نشانی و وزارت صنعت و معدن تولید می شود. عمر مفید این محصول بسیار طولانی است و پس از مدتی دیگر نیازی به تعویض آن نخواهد بود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه ها


پروژه فروشگاه تهرانی
پروژه مطب دکتر اسماعیلی
پروژه پانل پی وی سی
پروژه شرکت اکتشافات نفت
پروژه بیمارستان فوق تخصصی شهرام
پروژه بیمارستان فوق تخصصی صارم

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 18:00
یک شنبه
8:00 تا 18:00
دو شنبه
8:00 تا 18:00
سه شنبه
8:00 تا 18:00
چهار شنبه
8:00 تا 18:00
پنج شنبه
8:00 تا 14:00
جمعه
تعطیل