ماربل شیت در رشت

ماربل شیت در رشت
Rate this post

ماربل شیت در رشت یکی از قوی ترین و با کیفیت ترین ورق های مرمر می باشد که از بهترین مواد اولیه ساخته شده و ظاهری بسیار زیبا و شکیل دارد و از ظرافت خاصی برخوردار است. عرضه مستقیم ورق سنگ ماربل شیت از دروازه کارخانه تا رشت  با رشد و توسعه شگفت انگیزی روبرو است زیرا بهترین و خاص ترین محصولات از طریق وب سایت معتبر اینترنتی با حذف کلیه توزیع کنندگان و لینک های بازار توسط بخشی از تولید کننده، ارائه گارانتی با قیمت مناسب و مقرون به صرفه به فروش می رسد. و در سراسر کشور موجود است. برای کسب اطلاعات بیشتر تا پایان این متن با ما همراه باشید.

 

آشنایی با سنگ ماربل شیت در رشت

سنگ ماربل شیت یکی از نوآوری هایی است که در صنعت ساختمان اتفاق افتاده است. ورق مرمر یکی از خلاقیت های تولیدکنندگان سنگ  مصنوعی است و دنیای معماری را متحول کرده است.

تولید ورق های مرمر می تواند دریچه جدیدی را در طراحی دکوراسیون بگشاید. در حال حاضر زمان نقش مهمی در زندگی افراد دارد. استفاده از این نوع سنگ مصنوعی در طراحی خانه به صرفه جویی در وقت و هزینه افراد کمک می کند. مردم می توانند در مدت زمان کوتاهی خانه رویاهای خود را داشته باشند.

سنگ ماربل شیت مزایای زیادی دارد که در ادامه به آنها می پردازیم. اما مهمترین ویژگی این ماده جدید زیبایی و شکوه آن است. با استفاده از ورق های مرمر می توانید خانه ای چشم نواز و مجلل طراحی کنید. شرکت آذران پلاست با ارائه مواد مرغوب و انواع ورق های مرمری شما را در انتخاب متریال مناسب راهنمایی می کند.

شیت رشت - ماربل شیت در رشت

 

سنگ ماربل شیت چیست؟

سنگ مرمر نوعی سنگ مصنوعی است که با استفاده از علم و فناوری روز ساخته می شود. مواد تشکیل دهنده این نوع سنگ پودر رزین و پی وی سی می باشد. نسبت های متفاوتی از این دو ماده در تولید ورق های مرمر استفاده می شود که استحکام سنگ را مشخص خواهد کرد.

سنگ ورق مرمر با نام استونیت نیز شناخته می شود. استونیتا به سنگ مرمر اشاره دارد. ورق مرمر به دلیل ظاهر صیقلی و شفاف بسیار شبیه سنگ مرمر خواهد بود.

ورق مرمریت یک سنگ مصنوعی است و البته مزایای زیادی نسبت به سنگ طبیعی دارد. مهم ترین نکته تنوع در طرح، رنگ و نقش این نوع سنگ است که توجه مخاطب را به خود جلب می کند. مزیت دیگر آن سازگاری بسیار با طبیعت است.در حال حاضر افزایش استخراج سنگ طبیعی صدمات جبران ناپذیری به طبیعت وارد کرده است. هزاران سال طول می کشد تا یک قطعه سنگ طبیعی تولید شود. سنگ یکی از منابعی است که تجدید پذیری آن به سختی می گذرد.

 

اما سنگ مرمر با استفاده از ترکیبات جدید در مدت زمان کوتاهی تولید می شود. همچنین مواد به کار رفته در تولید این سنگ به هیچ وجه به طبیعت آسیب نمی رساند. یکی از آن موادی است که به راحتی قابل بازیافت است. به علاوه تماس آن با جریان های آب باعث آلودگی آب نمی شود.

سنگ مرمر لمینت شده می تواند جایگزین خوبی برای بتن، خاک و چوب باشد. زیرا همان شکوه و زیبایی را ایجاد می کند در حالی که دوام آن برابر با مصالحی مانند سنگ و حتی بیشتر از چوب است.

 

مزایای سنگ مرمر مصنوعی

استفاده از سنگ مرمر مزایای زیادی دارد به همین دلیل استقبال از این نوع سنگ در حال حاضر بسیار بالاست. مردم ترجیح می دهند از مواد قوی تری برای طراحی خانه و محل کار استفاده کنند.

عمر مفید سنگ مرمر بسیار طولانی است. به راحتی می توانید از این نوع سنگ در طراحی دکوراسیون خود استفاده کنید. در حالی که از بازسازی و رنگ آمیزی مجدد فضا اجتناب خواهید کرد. با روکش دیوارهای تخته سنگ مرمر، دیگر نیازی به تجدید هر سال محیط نیست.

gkiu - ماربل شیت در رشت

 

مزیت مهم سنگ ماربل شیت درخشندگی دائمی آن است. این سنگ شفافیت و جلای خاصی دارد و زیبایی منحصر به فردی به محیط می بخشد. استفاده از ورق های مرمر شکوه و جذابیت زیادی در فضا ایجاد خواهد کرد. نقطه قوت این سنگ تمیز شدن آسان و قابل شستشو بودن آن است. تمیز کردن مداوم این سنگ به حفظ درخشش و زیبایی آن در طول عمر خود کمک می کند.

یکی از مزایای سنگ ماربل شیت وزن سبک و حجم کم آن است.وزن سبک باعث کاهش بار نهایی ساختمان می شود. به این ترتیب از نظر ایمنی در هنگام زلزله بسیار مناسب است. استفاده از این سنگ در محیط های بیمارستانی و درمانی می تواند ایمنی ساختمان را تضمین کند.

 

کاربرد سنگ مرمر

سنگ مرمر به دلیل مزایای فراوانی که دارد کاربردهای زیادی خواهد داشت. از این سنگ به عنوان روکش دیوار در فضاهای مختلف استفاده می شود. می توان از آن در محیط های مسکونی، تجاری، بیمارستانی و دانشگاهی استفاده کرد.

همانطور که گفته شد روکش دیوار ورق مرمر بسیار ایمن و بهداشتی است و آن را به انتخابی مناسب برای طراحی محیط بیمارستان تبدیل می کند.

زیبایی باشکوه این سنگ باعث شده است که سنگ لمینت مرمر در محیط های تجاری و توریستی مانند مهمان نوازی بسیار مورد توجه قرار گیرد. این سنگ ضخامت کمی دارد و با استفاده از روش های مختلف نورپردازی می تواند زیبایی محیط را دوچندان کند.

 

نحوه استفاده از ورق مرمر در طراحی خانه

زیبایی و دوام سنگ مرمر یکی از ویژگی های اصلی این متریال مدرن است. این سنگ به دلیل شباهتش به سنگ مرمر توجه عموم را به خود جلب خواهد کرد. سطح صیقلی و شفاف آن را جذاب تر می کند.

کاغذ دیواری مشکی با راه راه های سفید زیبایی فوق العاده ای ایجاد خواهد کرد. در مکان هایی مانند هتل ها و سالن هایی که عموم مردم می توانند فضای وسیعی را ببینند، این دیوارپوش می تواند بسیار چشمگیر باشد. در محدوده رنگ تیره، کاغذ دیواری آبی آسمانی نیز همین تاثیر را خواهد داشت.

کاغذ دیواری آبی روشن با راه راه های سفید حس آرامش و شکوه را ایجاد می کند. در سالن ها و نشیمن ها وجود ورق های مرمری می تواند جلب توجه کند.

 

انتخاب یک دیوارپوش سفید با رگه های خاکستری یا قهوه ای روشن می تواند بسیار خوب عمل کند. رنگ سفید باعث بازتر شدن محیط می شود. از طرفی وجود خاکستری به عنوان رنگ خنثی نقش پس زمینه را بازی می کند و دست شما را در طرح بازتر می کند. با وجود رنگ های خنثی، می توانید از رنگ های شاد و انرژی زا مانند بنفش، آجری، سبز یشمی و … استفاده کنید. در طراحی محیطی

 

خاصیت سنگ مرمر لمینت زیباسازی محیط است. با استفاده از این سنگ می توانید فضایی شیک و آرام داشته باشید.این سنگ سطحی صاف و بدون عیب قابل مشاهده ایجاد می کند.

تنوع طرح و رنگ ورق مرمریت بسیار زیاد است. بنابراین به راحتی می توانید از بین محصولات متنوع آذران پلاس یکی را انتخاب کنید. این شرکت به عنوان بزرگترین تولید کننده ورق سنگ مرمر و دیوارپوش در ایران محصولاتی با کیفیت ارائه خواهد داد.

 

هزینه اجرای ورق مرمر

هزینه اجرای سنگ دال مرمر با توجه به موارد مختلف تعیین خواهد شد. اندازه محیط، طرح انتخابی و کیفیت محصول در تعیین قیمت موثر است. آنچه مورد توجه طراحان قرار گرفته قیمت مقرون به صرفه این نوع سنگ نسبت به سنگ طبیعی است.

قیمت سنگ مرمر لمینت بسیار کمتر از سنگ طبیعی است. ضمنا نحوه اجرای ورق سنگ مرمر مشکلات زیادی از مصالح طبیعی ندارد. این سنگ پس از اتمام مراحل سفت کاری بدون نجاری و تنها با استفاده از چسب مخصوص قابل استفاده است. اجرای این سنگ نیازی به مصالح سنتی دیگر ندارد و به اصطلاح کثیف کاری جزئی است. به همین دلیل بسیاری از محیط های تجاری از این سنگ در بازسازی فضا استفاده می کنند، زیرا هم سرعت اجرای کار بیشتر است و هم کار با آلودگی کمتری به پایان می رسد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه ها


پروژه فروشگاه تهرانی
پروژه مطب دکتر اسماعیلی
پروژه پانل پی وی سی
پروژه شرکت اکتشافات نفت
پروژه بیمارستان فوق تخصصی شهرام
پروژه بیمارستان فوق تخصصی صارم

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 18:00
یک شنبه
8:00 تا 18:00
دو شنبه
8:00 تا 18:00
سه شنبه
8:00 تا 18:00
چهار شنبه
8:00 تا 18:00
پنج شنبه
8:00 تا 14:00
جمعه
تعطیل