ماربل شیت در شیراز

ماربل شیت در شیراز
Rate this post

فروش عمده ماربل شیت در شیراز با بهترین قیمت

اگر شما هم ساکن شیراز هستید و قصد دارید دکوراسیونی رویایی برای فضای مورد نظر خود ایجاد کنید، باید محصولات دکوراسیون شیراز را به صورت عمده از فروشگاهی معتبر و درجه یک خریداری کنید. در این مطلب راهنمای کامل خرید محصولات دکوراسیون اصلی ماربل شیت در شیراز در اختیار شما قرار گرفته است، با ما همراه باشید.

 

ورق ماربل شیت یکی از بهترین موادی است که دکوراسیون منزل را زیباتر می کند. امروزه بسیاری از افراد از ورق های مرمر استفاده می کنند زیرا هزینه کمتری برای خرید سنگ های طبیعی می کنند. این محصول در بازار به ورق مرمر یا ماربل شیت معروف است. این ورق ها از PVC ساخته شده و در برابر سرما و گرما مقاوم هستند. حتی بسیاری از افراد به دلیل کاهش سرمای ورودی از دیوار می توانند از ورق های مرمر استفاده کنند. اگر بخواهیم معنای لغوی سنگ مرمر را بررسی کنیم، می توانیم سنگ مرمر را به آن اختصاص دهیم. امروزه با توجه به افزایش سرسام آور قیمت سنگ های زینتی از جمله سنگ های طبیعی ، از ورق های مرمر برای طراحی دکوراسیون داخلی استفاده می شود. با ما همراه باشید تا با ماربل شیت زیبا بیشتر آشنا شوید.

m442 - ماربل شیت در شیراز

 

بررسی فنی ورق های مرمر

جالب است بدانید که ورق های مرمر ترکیبی از پودر پی وی سی و پودر سنگ طبیعی است. اما نسبت این پودرها 30 به 70 است یعنی 30 درصد پودر سنگ و 70 درصد پودر پی وی سی است. ضخامت این ورق ها نیز از 2 میلی متر تا 6 میلی متر متغیر است.

 

رنگ های مختلف در ورق مرمر

همانطور که می دانید ورق های مرمر رنگ های مختلفی دارند و شبیه سنگ مرمر طبیعی هستند. این ورق ها دارای طرح های خاصی مانند طرح چوب، طرح مرمر و ساده می باشد. اکثر طراحان داخلی که اهمیت خاصی به طراحی نمای لوکس می دهند از ورق های ساده استفاده می کنند. همچنین آن دسته از طراحانی که علاقه مند به طراحی دکوراسیون های شیک هستند می توانند با استفاده از ورق های مرمر طراحی نمای فوق العاده ای را طراحی کنند. از نظر گرافیکی این ورق ها به گونه ای طراحی شده اند که تفاوتی بین سنگ واقعی و مصنوعی وجود ندارد.خواص سنگ های مرمر مصنوعی

ورق های مرمر در برابر آتش مقاوم هستند. البته مقاوم بودن به این معنی نیست که آتش به آنها آسیبی نمی رساند. بلکه به این معناست که تا حدی در برابر آتش مقاومت می کند و از گسترش سریع آن جلوگیری می کند. این ورق ها به دلیل جنس خود کاملا ضد آب هستند. یعنی گرما و رطوبت هیچ تاثیری در ساختار آن نخواهد داشت. بسیاری از افراد به دلیل وزن کم این ورق ها و همچنین برش سریع و آسان از ورق های مرمر استفاده می کنند. جالب است بدانید که مواد شوینده به راحتی می توانند این ورق ها را بدون آسیب رساندن به آن ها تمیز کنند. نسبت این ورق ها به ابزار و مواد دیگری نیاز ندارد. کافی است برگ ها را بر اساس اندازه ببرید و در جای خود قرار دهید. به طور کلی این ورق ها مانند کاشی ها نیازی به چسب کاشی یا ملات و سیمان ندارند.

 

محل مصرف سنگ های مرمر مصنوعی

از این ورق های مرمر به عنوان روکش دیوار و سقف کاذب نیز استفاده می شود. البته اندازه ورق های آنها با یکدیگر متفاوت است و بسته به نیاز می توانیم آنها را به اندازه دلخواه برش دهیم. به عنوان مثال اگر بخواهیم از این ورق ها برای سقف محل مورد نظر استفاده کنیم می توانیم از اندازه های 60*60 آن استفاده کنیم که هزینه ورق های مرمریت بسیار کم و مقرون به صرفه است و نصب آنها نیز به راحتی انجام می شود. امروزه از ورق های مرمر در هتل ها، بیمارستان ها، شرکت ها و بسیاری مکان های دیگر برای زیباسازی و طراحی داخلی آن محیط استفاده می شود. برای محیطی که قرار است این ورق ها نصب شوند باید رنگ مناسبی انتخاب کرد.

 

قرنیزهای ورق مرمر

یکی دیگر از محصولات تولید شده توسط شرکت آذران پلاست قرنیزهای ورق مرمر می باشد.با این قرنیزها می توانید خطوط و قاب های مختلفی را در موزاییک های پلاستیکی ایجاد کنید. این قرنیزها در سایزهای مختلف 18 سانتی متر، 10 سانتی متر، 12 سانتی متر و 15 سانتی متر می باشد. این قرنیزها دارای ریل های مخصوصی نیز هستند که با قرار گرفتن بر روی ورق های دیگر زیبایی خود را دو چندان می کنند. آذران پلاست یکی از پیشروترین تولیدکنندگان تخته دامن مرمری می باشد.

m445 - ماربل شیت در شیراز

 

مکان ها ی مناسب برای نصب ماربل شیت

ورق های مرمر به دلیل زیبایی، تنوع رنگ و وزن کم در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. آنها همچنین به دلیل قیمت پایین بسیار محبوب هستند. بیشتر مکان هایی که این ورق های مصنوعی نصب می شوند شامل حمام، لابی هتل، اتاق انتظار پزشک و بیمارستان، سونا و استخر، پذیرایی اداری و … می باشد. جالب است بدانید که ورق های مرمر خاصیت ضد خش دارند و همین خاصیت مقاومت آنها را نیز در بسیاری از موارد افزایش می دهد. به عنوان مثال مدارس و مراکز خرید نیز می توانند از این ورق های مرمر برای مقاومت بیشتر استفاده کنند.

 

شرکت آذران پلاست یکی از بهترین و حرفه ای ترین شرکت های تولید کننده ماربل شیت می باشد. این شرکت این ورق ها را با کیفیت بسیار بالایی تولید و به بازار عرضه می کند. این ملحفه ها را می توانید با قیمت های بسیار پایین نسبت به سنگ های طبیعی خریداری کنید و محیط اطراف خود را زیبا کنید.

1 نظر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه ها


پروژه فروشگاه تهرانی
پروژه مطب دکتر اسماعیلی
پروژه پانل پی وی سی
پروژه شرکت اکتشافات نفت
پروژه بیمارستان فوق تخصصی شهرام
پروژه بیمارستان فوق تخصصی صارم

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 18:00
یک شنبه
8:00 تا 18:00
دو شنبه
8:00 تا 18:00
سه شنبه
8:00 تا 18:00
چهار شنبه
8:00 تا 18:00
پنج شنبه
8:00 تا 14:00
جمعه
تعطیل