ویژگی های دیوارپوش ترمو وال pvc

ویژگی های دیوارپوش ترمو وال pvc
Rate this post

در یک فضای داخلی هیچ چیزی به اندازه دکوراسیون داخلی آن جلب توجه نمی‌کند. چه بسا اینکه امروزه در مراکز تجاری برای جلب توجه مشتری از دیوارپوش‌های فوق العاده زیبا و مدرن استفاده می‌شود. برخلاف گذشته امروزه طراحی دکوراسیون داخلی تمامی ساختمان‌ها اهمیت فوق العاده زیادی دارد. چه بسا اینکه این زیبایی فضای داخلی روی روحیات افراد نیز تاثیر می‌گذارد. هم اکنون نیز طرح‌ها و ایده‌های بسیار زیادی برای طراحی فضای داخلی ساختمان وجود دارد. به کارگیری دیوارپوش‌های زیبا و منحصر به فردی نظیر ترموال pvc یکی از شیوه‌های جدید طراحی داخلی به شمار می‌رود. اکنون برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با بهترین دیوارپوش بازار و مزایای آن با ما همراه باشید.

ویژگی های دیوار پوش ترمو وال pvc

برای زیبایی دکوراسیون داخلی امروزه از محصولات نسل جدید و مدرن نظیر ترمو وال استفاده می‌کنند. این محصولات پروفیل‌هایی از جنس چوب پلاستیک یا پی‌وی‌سی هستند که آنها را روی دیوار قرار می‌دهند. معمولا ترموال در ابعاد بسیار مختلفی طراحی می‌شود.‌ در ضخامت‌های ۱۰ میلیمتر اما با عرض ۱۲ تا ۲۰ آنها را به تولید می‌رسانند. از نظر رنگ تنوع بسیار زیادی دارند و به همین سبب مشتریان حق انتخاب بیشتری برای جذابیت دکوراسیون داخلی خود خواهند داشت. بررسی ویژگی‌های دیوارپوش ترمووال پی‌وی‌سی یکی از نکات مهم قبل از خرید است.

  • این محصولات در برابر صدا و حتی دما عایق بسیار مناسب و ایده آلی به شمار می‌روند.
  • قیمت ترمو وال بسیار مقرون به صرفه است و حتی اجرای آن نیز هزینه کمی را در بر می‌گیرد.
  • برخلاف بسیاری از دیوارپوش‌ها نصب ترمو وال به راحتی و با کمترین هزینه انجام می‌شود.
  • وزن بسیار سبکی دارد و به همین سبب جابجایی و نصب آن به راحتی انجام می‌شود.
  • در برابر رطوبت مقاوم است و حتی می‌توانید به راحتی این دیوارپوش‌ها را شستشو دهید. چه بسا اینکه در برابر مواد شوینده اسیدی، بازها، حلال‌ها و غیره نیز مقاوم هستند.
  • دارای رنگ طبیعی چوب است و به همین سبب زیبایی آن طبیعی‌تر و مدرن‌تر به نظر می‌رسد.
  • غیر قابل اشتعال است و در برابر کپک، حشرات و حتی پوسیدگی مقاومت بالایی دارد.

 

27 - ویژگی های دیوارپوش ترمو وال pvc

اجرای ترمو ‌وال در دکوراسیون داخلی

از دیرباز تا کنون برای زیبایی فضای داخلی چوب به عنوان بهترین متریال شناخته می‌شد. حال با توجه به معایبی که چوب داشت امروزه از جایگزین آن یعنی ترمو وال با مقاومت بالا زیبایی عالی و قیمت مقرون به صرفه استفاده می‌کنند. چنین دیوارپوش‌هایی از جنس پلی استایرن بسیار مقاوم هستند. حال این متریال‌ها در دکوراسیون داخلی جذابیت آن فضا را بهتر و زیباتر جلوه می‌دهند. امروزه در دکوراسیون داخلی اصطلاح ترمو وال به عنوان یکی از رایج‌ترین اصطلاحات برای طراحان و کارفرمایان است.

 

 

زیبایی ایده‌آل و رویایی این متریال باعث شده تا جایگزین مناسبی برای چوب باشد. حال چه بسا اینکه بسیاری از افراد به دنبال اجرای این دیوارپوش مدرن هستند. برای نصب این دیوارپوش‌ها حتماً باید از متخصصین کاربلد و توانمند کمک بگیرید. نصب ترموال یک کار تخصصی است که تنها افراد خبره و توانمند در این حوزه می‌توانند به راحتی و به صورت منظم این کار را انجام دهند. کارشناسان خبره مجموعه ترموال جهت ارائه خدمات ویژه برای نصب ترمووال پاسخگوی نیاز شما کاربران عزیز هستند.

بهترین تولید کننده ترمو وال

با ویژگی های دیوار پوش ترمو وال pvc آشنا شدید. می‌دانید که این دیوارپوش‌های نسل جدید مدرن‌ترین متریالی هستند که در طراحی دکوراسیون داخلی از آن استفاده می‌شوند. قطعاً در صنعت ساختمان طراحی داخلی و زیبایی فضا بسیار مورد توجه قرار دارد. چه بسا اینکه از طرح‌ها و سبک‌های مختلف دکوراسیون داخلی نیز برای جلب توجه مخاطب استفاده می‌شود. حال ترمو وال‌ها به عنوان منحصر به فردترین دیوارپوش‌هایی هستند که برای زیبایی یک فضا و مدرن کردن آن محیط مورد توجه طراحان داخلی قرار گرفته‌اند.

نتیجه گیری:

البته این طراحی نیز باید توسط افراد متخصص و کاربلد به درستی و با رعایت تناسب رنگ و طرح با دکوراسیون داخلی صورت بگیرد. آذران پلاست معتبرترین شرکتی است که در زمینه تولید، طراحی، اجرا و حتی نظارت ترمو وال و از طرفی ماربل شیت فعالیت می‌کند. می‌توانید از کارشناسان این مجموعه برای خرید یا نصب بهترین دیوارپوش‌های مدرن و جدید کمک بگیرید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه ها


پروژه فروشگاه تهرانی
پروژه مطب دکتر اسماعیلی
پروژه پانل پی وی سی
پروژه شرکت اکتشافات نفت
پروژه بیمارستان فوق تخصصی شهرام
پروژه بیمارستان فوق تخصصی صارم

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 18:00
یک شنبه
8:00 تا 18:00
دو شنبه
8:00 تا 18:00
سه شنبه
8:00 تا 18:00
چهار شنبه
8:00 تا 18:00
پنج شنبه
8:00 تا 14:00
جمعه
تعطیل