طریقه نصب ورق های ماربل شیت

طریقه نصب ورق های ماربل شیت
Rate this post

هم اکنون برای زیبایی سازی دکوراسیون و به طور کلی نمای یک ساختمان از دیوارپوش‌های بسیار مختلفی استفاده می‌شود. قطعاً که هر یک از این دیوارپوش‌ها در هر متریال، طرح و مدل‌های مختلف مزایایی دارند. انتخاب یک دیوارپوش مناسب نظیر ماربل شیت باید با رعایت نکات مهم خرید همراه باشد. از طرفی شما باید با طریقه نصب ورق‌های ماربل شیت آشنایی پیدا کنید. چرا که این ورق‌ها را نمی‌توان بدون هیچ تجربه و شناختی روی دیوار نصب نمود. اکنون به منظور آگاهی بیشتر در رابطه با چگونگی نصب این دیوارپوش‌ها با ما همراه شوید.

طریقه نصب ورق های ماربل شیت

از جدیدترین دیوارپوش‌های منحصر به فرد و پرطرفدار در بازار می‌توان به ماربل شیت اشاره داشت. این دیوارپوش‌ها از جنس پی‌وی‌سی با مقاومت بسیار بالا هستند. البته درصدی از این دیوارپوش‌ها را پودر سنگ تشکیل می‌دهد. حال طرح‌های ماربل شیت مشابه سنگ‌های اسلپ است و به همین سبب با نام سنگ مصنوعی نیز آنها را شهرت داده‌اند. در صورتی که نحوه نصب این دیوارپوش‌ها به درستی انجام نشود پس تمام تلاش شما برای خرید اقتصادی نیز هدر می‌رود. از آنجایی که قیمت ماربل شیت مقرون به صرفه است، بسیاری از افراد برای زیبایی بیشتر از این دیوارپوش‌ها استفاده می‌کنند.

برای نصب این دیوارپوش‌ها ابتدا باید مساحت دیوار مورد نظر را به صورت دقیق اندازه بگیرید. چرا که با اندازه‌گیری ورق‌های دیوارپوش ماربل شت را به تناسب نیاز و اندازه دیوار تهیه می‌کنید.

ابتدا باید زیرسازی قبل از نصب ماربل شیت صورت بگیرد. با ای ن کار تمامی پستی و بلندی یا ناهمواری‌های دیوار را به راحتی برطرف می‌کنید. حال ماربل شیت را می‌توان روی تمامی انواع دیوارها از هر متریالی به راحتی نصب کرد. در صورت وجود هرگونه ناهمواری می‌توان از چوب روسی یا پروفیل‌های اف و یو برای برطرف سازی این ناهمواری استفاده کرد.

پس از اینکه مرحله زیرسازی صورت گرفت باید از چسب مخصوص نصب دیوارپوش ماربل شیت استفاده شود. این چسب‌ها مخصوص نصب این دیوارپوش‌ها هستند و هنگام خرید ماربل شیت می‌توانید از همان مرکز فروش آنها را تهیه کنید. حال این چسب‌ها را باید به صورت کامل روی سطح دیواری که قرار است ماربل شیت نصب شود بپوشانید. در نتیجه دیوارپوش یا ماربل شیت به واسطه همین چسب‌هایی که روی دیوار قرار گرفته به صورت محکم به دیوار چسبانده می‌شود.

مراحل نصب ورق ماربل شیت

اکنون پس از پوشش دادن سطح دیوار توسط چسب نوبت آن است تا ماربل شیت روی سطح دیوار قرار بگیرد. هنگام چسباندن ماربل شیت توجه داشته باشید که هیچ خط و خش و چروکیدگی به وجود نیاید. بلافاصله پس از خشک شدن چسب ماربل شیت به دیوار می‌چسبد.

اکنون نوبت به چسباندن قرنیز و دیگر ابزار می‌رسد. معمولاً از قرنیز برای زیبایی بیشتر دکوراسیون یا دیوارپوش استفاده می‌کنند. چه بسا اینکه قرنیزها باعث ساختن کادر برای دیوارپوش‌ها خواهند شد. حال تمامی این ابزار یا قرنیزها را توسط همان چسب‌های مخصوص ورق‌های ماربل شیت می‌توان نصب کرد.

8 - طریقه نصب ورق های ماربل شیت

 

نکات مهم برای نصب ماربل شیت

برای نصب ماربل شیت بد نیست به چند نکته مهم توجه داشته باشید. قیمت ماربل شیت ارزان است و زیبایی فوق العاده عالی دارد. از این رو بسیاری از افراد برای زیبایی بیشتر دکوراسیون از ماربل شیت استفاده می‌کنند.

مناسب‌ترین چسبی که می‌توان برای پوشاندن ماربل شل استفاده کرد، چسب‌های پلی یورتان یا کالباسی هستند که قدرت چسبندگی بسیار بالایی دارند. این چسب‌ها حتی در برابر رطوبت نیز مقاومت می‌کنند. پس شما نمی‌توانید هر نوع چسبی را برای چسباندن ماربل شیت به کار ببرید. چه بسا اینکه این چسب‌ها را حتی می‌توان روی دیوارهایی با رطوبت بالا نیز استفاده کرد.

سعی کنید تایل ماربیل شیت برای فضاهایی نظیر بین کابینت به اندازه برش زده شود.

قبل از چسباندن تایرها ابتدا پشت آنها را چسب بزنید.

نتیجه

یکی از نکات مهم در رابطه با این دیوارپوش‌ها طریقه نصب ورق‌های ماربل شیت است. قطعاً همه شما به دنبال با کیفیت‌ترین و زیباترین ورق‌های ماربل شیت هستید. حال با رعایت نکات مهم خرید بهترین‌ها را از هر نظر انتخاب می‌کنید. حال باید با طریقه نصب ورق‌های ماربل شیت نیز آشنا بود. اکنون شما کاربران عزیز برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این دیوارپوش‌ها یا حتی جهت اطلاع از قیمت ترمو وال با ما تماس بگیرید. شما همچنین می توانید جهت مشاهده به سایت آذران پلاست مراجعه کنید. همچنین می توانید جهت اطلاع از قیمت ماربل شیت از سایت ما دیدن کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه ها


پروژه فروشگاه تهرانی
پروژه مطب دکتر اسماعیلی
پروژه پانل پی وی سی
پروژه شرکت اکتشافات نفت
پروژه بیمارستان فوق تخصصی شهرام
پروژه بیمارستان فوق تخصصی صارم

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 18:00
یک شنبه
8:00 تا 18:00
دو شنبه
8:00 تا 18:00
سه شنبه
8:00 تا 18:00
چهار شنبه
8:00 تا 18:00
پنج شنبه
8:00 تا 14:00
جمعه
تعطیل