ماربل شیت در کرج

ماربل شیت در کرج
Rate this post

 

فروش عمده ماربل شیت در کرج با ماربل آذران پلاست

سقف کاذب ماربل شیت طرح مرمر آذران پلاست و دیوارپوش های مرمر، گزینه ای مقرون به صرفه و مجلل برای دکوراسیون داخلی هستند. شباهت ماربل شیت مرمر به سنگ قابل استفاده در انواع منازل، ادارات و … می باشد که به آن‌ها ظاهری جذاب داده است که می تواند مکان ها را زیبا کند. اگر تا به حال به یک کاتالوگ سنگ مرمر نگاه کرده باشید، احتمالاً وسوسه شده اید که از سقف کاذب سنگ مرمر استفاده کنید. از این رومی توانید برای خرید به مرکز فروش بهترین ماربل شیت در کشور در کرج به قیمت عمده مراجعه کنید.

k127676 - ماربل شیت در کرج

 

بررسی کیفی ماربل شیت طرح چوب

ماربل شیت آذران پلاست از 30% پودر سنگ و 70% PVC ساخته شده است. ضخامت معمول سنگ مرمر 3 میلی متر است و در ابعاد خاصی تولید می شود. ورق مرمر نسبت به پی وی سی سنگین تر است و نسبت به سایر مواد کاربرد کمتری دارد. اما سقف های کاذب ورق مرمری و دیوارپوش های ورق مرمری که تحمل وزن را دارند به دلیل مزایای فراوان در پروژه ها و سازه های خاص استفاده می شود.
سقف کاذب ماربل شیت آذران پلاست در کرج معمولاً ضخامت کمتر و سبک تر از دیوارپوش مرمری دارد، بنابراین می توان آن را نصب کرد. این ضخامت علاوه بر نصب ساده، دست طراح را برای انجام کارهای مختلف باز می کند. به عنوان مثال، نور پشت و پنهان (نور پس زمینه دال مرمر). سنگ مرمر به دلیل شباهت به سنگ مرمر در بازار به سنگ مصنوعی نیز معروف است. صادقانه بگویم، نه سقف ورق مرمری و نه پوشش دیوار مرمر شبیه سنگ طبیعی نیستند.

MEHDI3434 - ماربل شیت در کرج

 

اما قیمت مناسب می تواند بر زیبایی این سنگ قیمتی بیفزاید. سقف کاذب دال مرمری آذران پلاست و روکش دیوار دال مرمری را می توان با توجه به مساحت و نوع کاربری به چهار دسته کلی تقسیم کرد:

• انواع سنگ مرمر برای مراکز درمانی
• انواع سنگ مرمر برای منازل مسکونی
• تخته سنگ مرمر برای هتل ها و لابی ها
• انواع سنگ مرمر برای ساختمان های اداری و تجاری

هر نوع مرمر دارای ویژگی های کلی و خاصی است که آن را برای استفاده در فضایی خاص مناسب می کند.

 

به لطف پوشش های مختلف، طرح های اسلب های مرمر بسیار متنوع است. طرح های دال مرمر شامل طرح چوب مرمر، طرح سنگ و طرح ساده می باشد. اسلب های مرمر در رنگ های خاکستری، بژ، سفید، صورتی و سبز موجود است. تمامی این طرح ها و رنگ ها را می توانید در کاتالوگ سنگ مرمر مشاهده کنید.
گزینه های مختلفی برای انتخاب سقف کاذب ماربل شیت آذران پلاست و انتخاب روکش دیوار مرمر آذران پلاست وجود دارد، بنابراین هرکسی می تواند با توجه به سلیقه و نیاز فضایی خود یکی از طرح های مرمری آذران پلاست را انتخاب کند. کاربردهای سقف معلق ورق مرمر با توجه به تنوع سقف کاذب مرمری و دیوارپوش های مرمری، این محصولات بدون محدودیت در ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری قابل استفاده می باشند.
اسلب های مرمر در مناطقی نصب می شوند که نیاز به طراحی سنگ دارند، اما مدیران می خواهند در هزینه ها صرفه جویی کنند. راهروها، آشپزخانه ها، حمام ها، توالت ها، قرنیزها، لابی ها و پارکینگ ها مکان هایی هستند که می توان از طرح های سنگ مرمر ماربل آذران پلاست استفاده کرد. سقف های کاذب ورق مرمر و دیوارپوش های ورق مرمر نیز گزینه ای مجلل و کاربردی برای هتل ها و سالن ها هستند. از مرمر حتی می توان برای سقف نهایی استفاده کرد تا زیبایی دکوراسیون داخلی به حداکثر برسد.

 

طریقه نصب ورق های ماربل شیت

ماربل شیت آذران پلاست در تهران از جمله دیوارپوش های پی وی سی می باشد که جزو طرح های سنگ مصنوعی می باشد. این دیوارپوش ها مصالح نسل جدید بوده و مونتاژ آنها نیازمند نصاب متخصص می باشد. دیوارپوش های مرمر ابعاد بزرگی دارند و نصاب می تواند با دقت و مهارت آنها را به صورت یک تکه و بدون درز نصب کند. همچنین قسمت هایی از دیوارپوش های سنگ مصنوعی که نیاز به برش دارند باید کاملا گونیا یا کاملا گرد بریده شوند تا پس از مونتاژ ظاهر خوبی پیدا کنند.
چگونه تخته سنگ مرمر را نصب کنیم؟ ورق های مرمر با چسب پلی اورتان چسبیده می شود. این چسب ها که در بازار با نام کالباس یا چسب کالبلسی شناخته می شوند، بسیار محکم بوده و برای مصارف ساختمانی تولید می شوند. از این چسب ها باید برای اجرای دیوارپوش های سنگ مصنوعی استفاده شود. از مرمر آذران پلاست می توان برای سنگ، سرامیک، گچ، کناف و غیره استفاده کرد. به راحتی می توان آن را بر روی تمام سطوح صاف نصب کرد.
گاهی اوقات سطح زیرین صاف نیست و به همین دلیل برای چیدن مرمر آذران پلاست به سطحی صاف نیاز است. دو راه برای ایجاد این سطوح صاف وجود دارد. زیرساخت های چوبی برای زیرسازی چوبی از چوب زیرساختی 2*3 به نام چوب روسی استفاده می شود. این نوع زیرساخت برای مکان هایی که خیس نیستند مناسب است. زیرساخت های پروفایل زیرساخت پروفایل f و u عموماً در مناطق پزشکی، بیمارستانی و مرطوب استفاده می شود.
فرض کنید می خواهید فضایی را با دیوارپوش های ملیله ای ایجاد کنید. ابتدا این شکاف توسط کارشناسان اندازه گیری می شود و تعداد دال های مرمر و ابزار مخصوص محاسبه می شود. اگر سطح زیرین مجموعه صاف است، دیوارپوش ها را از یک گوشه با چسب پلی اورتان خشک کرده و با چسب دو طرفه و 1-2-3 در جای خود ثابت کنید.
سپس ابزارهای مخصوصی مانند گوشه ها، براکت ها و تسمه های دال های مرمر را به مکان های مناسب خود می چسبانند. در صورتی که دیوارها نیاز به زیرسازی داشته باشند، پروفیل ها یا چوب زیرسازی با پروفیل ها، رولپلاک ها و لوازم جانبی لوله کش به صورت مشبک به دیوار نصب می شود و سپس ورق های رویی روی آن چسبانده و روی آن میخ می شوند.

 

برای لکه های بسیار قوی و قدیمی روی سطح روکش دیوار بهتر است از شوینده های مخصوص استفاده کنید و برای این منظور ابتدا باید یک لکه سبک را امتحان کنید و مدتی آن را منعکس کنید تا کل دیوار به راحتی کار کند. همیشه پس از شستشو با مواد شوینده دیوارپوش را به آرامی بشویید. هرگز از پشم فولادی یا مواد ساینده خشن به عنوان شوینده استفاده نکنید، زیرا باعث ایجاد خراش و خراش روی دیوارپوش می شود. همچنین هرگز از لاک، حلال رنگ و … استفاده نکنید.
شما نباید از پاک کننده های ساینده استفاده کنید. در صورت استفاده از چنین مصالحی رنگ یا نقش روی دیوارپوش از بین می رود و همچنین تمامی منافذ در نظر گرفته شده در دیوارپوش ها کاهش یا از بین می رود. علاوه بر این در دیوارپوش های پی وی سی می توان از پاک کننده های پی وی سی آنتی باکتریال استفاده کرد که باعث تمیزی و افزایش طول عمر دیوارپوش می شود.
با دارا بودن دانش و فناوری بالا و به روز در زمینه تولید دیوارپوش، امکان طراحی و تولید شخصی سازی شده محصولات خلاقانه و نوین مطابق با سلیقه و نظر مشتریان را فراهم آورده است.
دیوارپوش های آذران پلاست جلوه ای از محیط ساختمان های اداری، تجاری و مسکونی می باشد که در این قسمت می توان با استفاده از راهکارهای ارائه شده توسط مشاوران علمی برند آذران پلاست، دیوارپوش های پی وی سی تولیدی شرکت آذران پلاست را تمیز و نگهداری کرد. این باعث افزایش طول عمر محصولات و کاهش هزینه های غیر ضروری شده است.

مرجع پخش ماربل شیت آذران پلاست در کرج
پس از خرید متریال مورد نظر، اسلب ها یا به طور کامل روی دیوار با ابعاد خود نصب می شوند و یا اینکه پروژه شما کوچکتر از یک اسلب کامل خواهد بود و باید ورق را برش دهید که در این صورت نگران نباشید؛ زیرا دیوارپوش ورق مرمر با وجود مقاومت بالا دارای ضخامت 3 میل بوده و به راحتی قابل برش می باشد. برای برش دقیق تر بهتر است از دستگاه های برش استفاده کنید. از این رو شرکت ما در زمینه مرجع پخش ماربل شیت در کرج فعالیت دارد و این محصول را با قیمت خوبی به دست مشتری می رساند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه ها


پروژه فروشگاه تهرانی
پروژه مطب دکتر اسماعیلی
پروژه پانل پی وی سی
پروژه شرکت اکتشافات نفت
پروژه بیمارستان فوق تخصصی شهرام
پروژه بیمارستان فوق تخصصی صارم

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 18:00
یک شنبه
8:00 تا 18:00
دو شنبه
8:00 تا 18:00
سه شنبه
8:00 تا 18:00
چهار شنبه
8:00 تا 18:00
پنج شنبه
8:00 تا 14:00
جمعه
تعطیل