ماربل شیت در خوزستان

ماربل شیت در خوزستان
Rate this post

ماربل شیت در خوزستان یکی از محصولاتی است که به دلیل جلوه زیبایی که دارد برای بسیاری از واحدها قابل استفاده است. ورق مرمر که در زبان لاتین به معنای سنگ مرمر است، یک ورق پی وی سی است که بسیاری از مردم آن را به عنوان سنگ مصنوعی می شناسند. این محصولات دارای طرح‌های سنگی متنوعی هستند که در رنگ‌های مختلف نیز می‌باشند و می‌توان گفت با زیبایی خود برای بسیاری از مکان‌ها مناسب هستند. همچنین این محصولات دارای مزایای فراوانی از محصولات پی وی سی هستند که باعث محبوبیت آنها در پنل ها شده است.

 

ویژگی های ورق سنگ ماربل شیت

پودر سنگ و پی وی سی در ساختار این محصولات یافت می شود که نسبت آنها 30 به 70 می باشد. همانطور که می دانید PVC نوعی پلاستیک پرکاربرد در ساختمان سازی است و محصولات این ماده را در قسمت های مختلف مشاهده می کنید. از یک تکه مبلمان محصولات ساخته شده از پی وی سی دارای مزایای بسیاری از جمله عمر طولانی هستند و به دلیل قیمت مناسب، اغلب گزینه ای مقرون به صرفه برای خرید هستند.

ورق مرمریت عموماً برای طرح های سنگی شناخته می شود در حالی که در طرح های مختلف مانند طرح های چوبی، طرح های ساده و حتی طرح های کاغذ دیواری تولید می شود. با توجه به تنوع زیاد این محصولات، می توانید آنها را بر روی درایوهای زیادی نصب کنید. گفته اید از سقف های مرمر می توان به عنوان روکش دیوار برای مناطق مختلف نیز استفاده کرد.

kt6687g - ماربل شیت در خوزستان

مزایای دیوار سنگ مصنوعی ورق ماربل شیت

می توان گفت که این کاشی ها به دلیل اینکه از پلی وینیل کلراید ساخته شده اند، ویژگی های زیادی از روکش دیوار پی وی سی دارند. این محصولات دارای مقاومت خوبی در برابر آتش سوزی و مقاومت در برابر دمای بالا هستند و تا دمای 80 درجه سانتیگراد به راحتی قابل استفاده هستند.علاوه بر این به دلیل ساختار پلاستیکی این محصولات در برابر آب و رطوبت بسیار مقاوم بوده و می توان از آنها برای مناطق مرطوب استفاده کرد. گفتنی است وزن کم این محصولات علاوه بر سهولت در حمل و نقل، نصب و اجرای آنها را نیز بسیار ساده کرده است. از دیگر مزایای این محصولات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • قیمت قابل پرداخت
  • نصب در زمان کوتاه
  • ساختار آنتی باکتریال مناسب برای مراکز درمانی
  • یک تکه بودن و بدون درز بودن
  • مقاوم در برابر انواع حلال ها و شوینده های بهداشتی
  • کاربردهای سقف ورق مرمر

 

این محصولات به دلیل طرح های متنوع در بسیاری از مکان های مسکونی، اداری و تجاری قابل نصب هستند و محدودیتی برای اجرای آن ها وجود ندارد. البته می توان گفت که این محصولات بیشتر برای مکان هایی نصب می شوند که نیاز به طرح های سنگی دارند تا با هزینه کمتر جلوه سنگ را در مکان های مورد نظر ببخشند. البته یکی دیگر از دلایل استفاده از این محصولات سهولت نصب و استقرار آنهاست. نصب این نوع عرشه ها راحت تر از سنگی است و به راحتی می توانید در مدت زمان کوتاهی آنها را در بسیاری از مکان ها نصب کنید.

gju87 - ماربل شیت در خوزستان

قیمت ماربل شیت در خوزستان

قیمت این محصولات بسته به مدل های مختلفی که دارید متفاوت است و به طور کلی بسته به محل نصب هزینه های اجرای آنها نیز متفاوت است. به طور کلی می توان گفت که هزینه نصب این محصولات نسبت به روکش سنگ مقرون به صرفه تر است.

1 نظر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه ها


پروژه فروشگاه تهرانی
پروژه مطب دکتر اسماعیلی
پروژه پانل پی وی سی
پروژه شرکت اکتشافات نفت
پروژه بیمارستان فوق تخصصی شهرام
پروژه بیمارستان فوق تخصصی صارم

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 18:00
یک شنبه
8:00 تا 18:00
دو شنبه
8:00 تا 18:00
سه شنبه
8:00 تا 18:00
چهار شنبه
8:00 تا 18:00
پنج شنبه
8:00 تا 14:00
جمعه
تعطیل