ماربل شیت در اصفهان

ماربل شیت در اصفهان
Rate this post

فروش عمده ماربل شیت در اصفهان با بهترین قیمت

اگر اصفهانی هستید و به دنبال ایجاد دکور رویاهای خود برای فضای مورد نظر خود هستید، باید محصولات دکور اصفهان را به صورت عمده از یک فروشگاه معتبر و درجه یک خریداری کنید. در این مطلب راهنمای کامل خرید محصولات تزئینی دال مرمر اصل در اصفهان را دریافت خواهید کرد، با ما همراه باشید.

سنگ مرمر یا ماربل شیت نوعی سنگ مصنوعی است که با استفاده از آن می توان ظاهری مجلل و جذاب برای طراحی داخلی فضاهای مختلف ایجاد کرد. در واقع این متریال شباهت زیادی به سنگ ها دارد و خواص متعدد آن فضای دکوراسیون را افزایش می دهد. خواص ورق های مرمر باعث شده است که این متریال در دکوراسیون داخلی بیشتر از سنگ طبیعی محبوبیت پیدا کند. بنابراین استفاده از آن در انواع نماهای جذاب بارها دیده شده است.

k3445 - ماربل شیت در اصفهان

یکی از مهم ترین نکات در مورد این متریال این است که مدل های مختلفی دارد که به شما اجازه می دهد چندین بار از آن استفاده کنید. در این مقاله تصمیم داریم در مورد ورق های مرمر اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار دهیم. پس با ما همراه باشید

 

معرفی ماربل شیت

ورق ماربل شیت که در صنعت با نام استون نیز شناخته می شود، ماده ای است که از پی وی سی، طلا و پودر سنگ به عنوان مواد اولیه ساخته می شود و در واقع نام این ماده از استون و سنگ مرمر گرفته شده است و بهتر است دانستن از استون به معنای سنگ و مرمر به نوعی سنگ صیقلی گفته می شود که باعث شده صنعت ورق های مرمر را به نام استونیت معرفی کند.

 

همانطور که گفته شد ورق مرمر به دلیل تنوع در مدل ها و انواع بسیار مورد استفاده قرار می گیرد که البته نوع آن بسته به میزان مواد اولیه کاملا متفاوت خواهد بود. استفاده از گرد و غبار طلا و سنگ در ساخت ورق های مرمر این ماده را بسیار مقاوم کرده است، در واقع باید گفت که مقاومت و دوام ورق های مرمر نسبت به موادی مانند پی وی سی معمولی برتری دارد. چنین موادی در ساخت آن. .

 

به عبارت دیگر، ورق مرمر، دال مرمری است که دارای تنوع رنگی زیادی است، اما در بین همه آنها، طرح های مرمر از محبوبیت بالایی برخوردار است.ورق مرمر در چه زمینه هایی استفاده می شود؟

امروزه یکی از پرکاربردترین مصالح در طراحی و دکوراسیون داخلی، سنگ مرمر است. استفاده از این سنگ ها در طراحی داخلی جلوه فوق العاده ای به فضا می بخشد و همین امر باعث شده تا با رنگ های متنوع و در طیف های سرد و گرم در بازار به فروش برسند. در حال حاضر کاغذ دیواری ها و دیوارپوش هایی که طرح مرمری دارند بسیار پرطرفدار هستند و به صورت ورق مرمر به مصرف کنندگان عرضه می شوند.

 

ورق های مرمریت دارای طرح ها و رنگ های مختلف در بازار هستند و در انواع براق و مات به فروش می رسند. این محصولات را می توان نسل جدیدی از دیوارپوش ها دانست که مورد توجه معماران داخلی در سراسر جهان قرار گرفته است.

 

لازم به ذکر است که ورق های مرمر در مقایسه با سنگ مرمر طبیعی بسیار سبک و ارزان بوده و از استحکام بالایی برخوردار هستند.

 

چرا باید از ورق های ماربل شیت استفاده کرد؟

سنگ های ماربل شیت معمولاً در برابر گاز SO2 آسیب پذیر هستند، اما روکش دیوار ورق مرمر در برابر گاز SO2 بسیار مقاوم است. به جرات می توان گفت پتانسیل بالای دال مرمر این ماده را به جایگزینی مناسب برای ام دی اف، سنگ های طبیعی و پی وی سی تبدیل کرده است. البته قیمت ورق سنگ مرمر با توجه به سایز و نوع انتخاب شما کاملا متفاوت است، برای دریافت قیمت دقیق لازم است با کارشناسان و کارشناسان آنامیس دیزاین در این زمینه مشورت کنید.

m89j - ماربل شیت در اصفهان

هنگام خرید ورق های مرمر به یاد داشته باشید که این متریال در مقایسه با سنگ های آپارتمانی و تزئینی که به عنوان روکش دیوار استفاده می شود وزن کمتری دارد. این موضوع باعث کاهش تلفات انسانی در بلایای طبیعی مانند سیل یا زلزله شده است.نکات مهم هنگام خرید ورق مرمر

با وجود محبوبیت زیاد این محصول، توجه به نکات خاصی در هنگام خرید ورق های مرمر ضروری است. مقاومت در برابر ضربه، عایق بودن انرژی، درجه مقاومت و همچنین قیمت مهمترین پارامترهایی هستند که معمولا در انتخاب کاغذ دیواری و دیوارپوش به آنها توجه می شود که خوشبختانه تمامی این پارامترها بر روی دال های مرمری جمع آوری شده است.

 

همچنین خوب است بدانید که ورق مرمر باید با چسب نصب شود. بنابراین می توان گفت که نصب آن ساده و راحت است. یکی از نکاتی که باید در نظر داشت این است که سنگ های مرمر با گذشت زمان کم رنگ و تیره می شوند اما ورق های مرمر به هیچ وجه کیفیت اولیه خود را از دست نمی دهند.

 

در چه مکان هایی می توان از ورق های مرمر استفاده کرد؟

استفاده از ورقه های مرمر برای نقوش زیبای آن در جزیره آشپزخانه یا در قصر قدیمی، محیط را مجلل و شیک تر می کند. با الهام از طراحی سنگ های مرمر در ساخت ورق های مرمر، زیبایی طبیعی، جلا، استحکام و شفافیت این ماده نهادینه شده است.

استفاده از ورق مرمر به دلیل ماندگاری طولانی، هزینه های گچ کاری یا رنگ آمیزی دیوارها را در بر نمی گیرد. همچنین می توان از آن در اتاق نشیمن، طراحی بالکن، آشپزخانه، راهرو، اتاق خواب، سرسراهای ساختمان، حمام و اتاق کنفرانس استفاده کرد.

 

به علاوه در رستوران ها، مراکز خرید یا تفریحی، مترو، فرودگاه ها، گالری ها، نمایشگاه ها، سالن های ورزشی، کتابخانه ها و بسیاری از مکان های عمومی دیگر قابل استفاده است، بنابراین بهتر است در خرید ورق های مرمر به این محصول توجه کنید. آیا از ساختمان استفاده خواهید کرد؟انواع ورق های مرمر.

با توجه به موارد فوق، از ورق های مرمریت در زمینه های مختلف استفاده می شود. بنابراین انواع مختلفی از آنها برای زمینه های کاربردی مختلف تولید می شود.

 

از جمله کاربردی ترین آنها عبارتند از:

 

ستون روکش مرمری

در گذشته از سنگ های مرمر برای ساختن ستون ها استفاده می کردند. اما در حال حاضر و با مدرن شدن طرح ها از ورق های مرمر استفاده می شود. ورق مرمر ستونی نقش سنگ های مرمر را به خوبی ایفا می کند و جلوه زیبایی به ستون ها می دهد. لازم به ذکر است که ورق های مرمر ستونی از سختی و مقاومت خوبی بهره می برند.

 

ورق مرمر دیوار

اگر دقت کرده اید که در دکوراسیون بسیاری از خانه ها از سنگ های طبیعی به عنوان روکش دیوار استفاده می شود، آنچه سعی شده است با استفاده از سنگ های طبیعی دکوراسیونی خاص و زیبا در محیط ایجاد شود. اما امروزه سنگ های طبیعی جای خود را به دیوارپوش های مرمر داده اند، این نوع دیوارپوش دارای مزیت های فراوانی بوده و از تنوع بالایی برخوردار است و انتخاب نوع و طرح آن به دکوراسیون محیط بستگی دارد.

 

تخته سنگ ماربل شیت برای میز پیشخوان

در ساخت میزهای رومیزی به جای سنگ مرمر از ورق های مرمر استفاده می شود. مهمترین عامل استفاده از ورق های مرمر برای ساخت میز کانتر، ظرافت و مقرون به صرفه بودن آن است.

 

کفپوش روکش ماربل شیت

در حال حاضر یکی از مقرون به صرفه ترین مصالحی که می توان از آن به عنوان کفپوش استفاده کرد، ورق مرمر است که با قیمت بسیار مناسبی در بازار موجود است.

 

کابینت میز روکش مرمر

کاربردهای گسترده ورق های مرمر حتی در ساخت مبلمان نیز نفوذ کرده است و از این مواد برای ساخت میزهای مبلمان نیز استفاده می شود.

 

مزایای ورق ماربل شیت چیست؟

ورق مرمر دارای تنوع رنگ و نقش است، طرح دیوارپوش ورق مرمر طیف وسیعی از طرح ها، رنگ ها و نقش ها را شامل می شود.این برگ ها به اندازه سنگ های مرمر چشمگیر و زیبا هستند.

دارای سطح متبلور و شفابخش بنابراین، هنگامی که خورشید می تابد، سطح صیقلی آن می درخشد و نور محیط را منعکس می کند.

سطح آن همیشه تازه است. بنابراین استفاده از آنها در محیط های گرم بسیار مناسب خواهد بود.

با توجه به سطح صاف و صیقلی، امکان برش دقیق این دیوارپوش ها به همان ابعاد وجود دارد.

در مقایسه با دیوارپوش های گرانیتی، ظاهر صیقلی تری دارند.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه ها


پروژه فروشگاه تهرانی
پروژه مطب دکتر اسماعیلی
پروژه پانل پی وی سی
پروژه شرکت اکتشافات نفت
پروژه بیمارستان فوق تخصصی شهرام
پروژه بیمارستان فوق تخصصی صارم

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 18:00
یک شنبه
8:00 تا 18:00
دو شنبه
8:00 تا 18:00
سه شنبه
8:00 تا 18:00
چهار شنبه
8:00 تا 18:00
پنج شنبه
8:00 تا 14:00
جمعه
تعطیل