ماربل شيت در بندر عباس

ماربل شيت در بندر عباس
Rate this post

سنگ ماربل شيت در بندر عباس یکی از ارزان ترین و مقرون به صرفه ترین دیوارپوش هاست که زیبایی دکوراسیون منزل امروزی را افزایش می دهد. سنگ مرمر یک ماده عالی برای دکوراسیون داخلی است و با پودرهای مختلف سنگ و پی وی سی ساخته می شود. دیوارپوش سنگ مرمر می تواند یک انتخاب منحصر به فرد برای محیط های اداری و تجاری و تجمل گرایی دکوراسیون منزل بر روی دیوار خانه باشد. علاوه بر این، سنگ مرمر یک انتخاب عالی برای کاغذ دیواری و کاغذ دیواری در نظر گرفته می شود. تفاوت مشترک سنگ طبیعی و مرمر در ظاهر یکسان است که باعث ایجاد هماهنگی در دکوراسیون داخلی می شود. اگر می خواهید منظره ای شگفت انگیز برای محیط زندگی و محل کار خود ایجاد کنید، استفاده از سنگ مرمر مصنوعی را به شما توصیه می کنیم.

دیوارپوش سنگ ماربل شيت تمامی مناطق و اطراف را پوشش می دهد. سرویس های بهداشتی، آشپزخانه، راهروها، اتاق های انتظار هتل، پارکینگ ها و سایر مناطق اداری و مسکونی. تمرکز نه تنها روی پوشاندن دیوارها با سنگ مرمر، بلکه روی سقف نیز است. می توانید سنگ طبیعی را با سنگ مرمر یا سنگ مصنوعی برای روکش دیوار جایگزین کنید.این دیوارپوش می تواند انتخاب مناسبی از سنگ مرمر برای طراحی داخلی باشد. همچنین جلوه ای مدرن و مجلل به ظاهر محیط شما می بخشد. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که قصد استفاده از روکش دیوار یا سقف کاذب را دارید تا ظاهری شگفت انگیز به فضای داخلی خود ببخشید، روکش دیوار مرمر انتخاب مطمئنی است.

kdfg678k - ماربل شيت در بندر عباس

 

مزایای استفاده از سنگ مصنوعی

توجه به این نکته ضروری است که بسته به سلیقه شخصی خود می توانید طیف رنگی گرم یا سرد را برای طراحی داخلی خود انتخاب کنید. کاشی های دیواری سنگ مرمر در طرح ها و رنگ های متنوع در بازار موجود است. همچنین می توانید این برچسب دیواری را با روکش براق انتخاب کنید. جدا از تمام مزایا و ویژگی های مطلوب این دیوارپوش ها، معایبی نیز دارد که خریداران در انتخاب این دیوارپوش باید به آنها توجه داشته باشند. همانطور که گفته شد دیوارپوش سنگ مرمر به عنوان جایگزین سنگ طبیعی یا مرمر استفاده می شود و طبیعتا در مقایسه با سنگ طبیعی حس واقعی ندارد.

یکی دیگر از معایب این دیوارپوش سرد بودن آن در زمستان است. این دیوارپوش فضا و محیط شما را برخلاف مصالح طبیعی مانند سنگ طبیعی و چوب مدرن و مجلل جلوه می دهد.اما باید توجه داشت که اگرچه این سنگ مصنوعی ظاهری غیر طبیعی دارد، اما می تواند مانند مواد طبیعی نیاز افراد را برای طراحی داخلی برطرف کند. همچنین می تواند دیوارها و سقف ها را با کاغذ دیواری طبیعی بپوشاند تا ظاهری مدرن داشته باشد. یکی از بهترین سطوح برای استفاده از سنگ طبیعی در فضای داخلی خانه، دیوار داخلی است. این محصول می تواند یک دیوارپوش جدید و تزیینی دکوراسیون منزل نیز باشد.

آذران پلاس بزرگترین تولید کننده سنگ مرمر و دیوارپوش ایران است.

 

ویژگی های مثبت سنگ مرمر

مقاومت حرارتی و آتش سوزی این سنگ مصنوعی تا دمای 80 درجه سانتیگراد این محصول را به یک متریال و دیوارپوش محکم تبدیل کرده است. این محصول در برابر آب و رطوبت مقاوم است، بنابراین لازم نیست نگران تماس این محصول با آب باشید. علاوه بر این می توانید این محصول را با مواد شوینده مختلف تمیز کنید. یکی از دلایل موثری که به شما می گوید از این محصول به جای سنگ مصنوعی استفاده کنید وزن بسیار سبک آن است. این محصول مانند سنگ طبیعی بدون درز و یکپارچه است. یکی دیگر از ویژگی های این محصول ضد باکتری بودن آن است که آن را در مراکز درمانی مفید می کند.مثلا؛ کلینیک ها و بیمارستان ها یکی از محیط هایی هستند که از این محصول به عنوان یک عامل آنتی باکتریال استفاده می شود.

نصب سریع و آسان این محصول، ویژگی برتری آن نسبت به سنگ طبیعی است. جدا از همه این ویژگی های مثبت، بسیار مقرون به صرفه و مقرون به صرفه است. با توجه به مقاومت بالای این محصول می توان به ضد خش بودن آن نیز اشاره کرد. بر خلاف سنگ مرمر که با گذشت زمان رنگ و ظاهر اصلی خود را از دست می دهد، دیوارپوش های مرمری بسیار بادوام هستند و حتی پس از گذشت چندین سال نیز کیفیت خود را حفظ می کنند. شرکت آذران پلاس با بیش از 10 سال سابقه در زمینه فروش انواع دیوارپوش و سقف کاذب می تواند این محصولات را با اطمینان خاطر در اختیار شما قرار دهد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه ها


پروژه فروشگاه تهرانی
پروژه مطب دکتر اسماعیلی
پروژه پانل پی وی سی
پروژه شرکت اکتشافات نفت
پروژه بیمارستان فوق تخصصی شهرام
پروژه بیمارستان فوق تخصصی صارم

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 18:00
یک شنبه
8:00 تا 18:00
دو شنبه
8:00 تا 18:00
سه شنبه
8:00 تا 18:00
چهار شنبه
8:00 تا 18:00
پنج شنبه
8:00 تا 14:00
جمعه
تعطیل