ماربل شيت در بوشهر

ماربل شيت در بوشهر
Rate this post

سنگ ماربل شيت در بوشهر یکی از ارزان ترین و مقرون به صرفه ترین دیوارپوش هاست که امروزه زیبایی دکوراسیون داخلی را افزایش می دهد. ورق مرمر یک متریال فوق العاده برای دکوراسیون داخلی است که با استفاده از انواع پودر سنگ و پی وی سی تهیه می شود. دیوارپوش ورق مرمر می تواند انتخابی بی نظیر برای لوکس بودن دکوراسیون داخلی در محیط های اداری و تجاری و دیوارهای خانه باشد. علاوه بر این، ورق مرمر جایگزین عالی برای رنگ و کاغذ دیواری در نظر گرفته می شود. وجه مشترک سنگ طبیعی و ورق مرمر شباهت ظاهری آنهاست که باعث ایجاد هماهنگی در دکوراسیون داخلی می شود. اگر قصد دارید منظره ای شگفت انگیز برای محیط زندگی و اداری خود ایجاد کنید، استفاده از سنگ ورق مرمر مصنوعی را به شما پیشنهاد می کنیم.

دیوارپوش سنگ ماربل شيت در تمامی مکان ها و محیط ها از جمله قابل استفاده می باشداین دیوارپوش می تواند جایگزین بسیار خوبی برای سنگ مرمر در طراحی داخلی باشد. همچنین جلوه های مدرن و لوکسی به ظاهر محیط شما می دهد. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که قصد دارید از دیوارپوش یا سقف کاذب با ظاهری زیبا برای فضای داخلی خود استفاده کنید، دیوارپوش سنگ مرمر انتخاب مطمئنی است.

gju87k - ماربل شيت در بوشهر

 

مزایای استفاده از سنگ مصنوعی

لازم به ذکر است که شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی خود رنگ بندی گرم یا سرد را برای طراحی داخلی خود انتخاب کنید. دیوارپوش مرمر با طرح مرمر و همچنین طرح ها و رنگ های متنوع در بازار موجود است. همچنین می توانید این دیوارپوش را در نوع مات و براق برای دیوار خود انتخاب کنید. علاوه بر تمامی مزایا و ویژگی های مطلوب این دیوارپوش، معایبی نیز دارد که خریداران در انتخاب این دیوارپوش باید به آن توجه کنند. همانطور که گفته شد دیوارپوش سنگ مرمر به عنوان جایگزین سنگ طبیعی یا مرمر استفاده می شود و به طور طبیعی در مقایسه با سنگ طبیعی ظاهری واقعی ندارد.

یکی دیگر از معایب این دیوارپوش سرد شدن آن در زمستان است. این دیوارپوش می تواند به فضا و محیط شما ظاهری مدرن و لوکس بدهد و مانند مواد طبیعی مانند سنگ و چوب طبیعی به نظر نمی رسد.اما باید توجه داشت که اگرچه این سنگ مصنوعی حالتی غیر طبیعی دارد، اما قادر است مانند مواد طبیعی نیازهای طراحی داخلی افراد را برطرف کند. همچنین می تواند یک کاغذ دیواری طبیعی با ظاهری مدرن برای دیوارها و سقف ها باشد. یکی از بهترین سطوح برای استفاده از سنگ طبیعی در فضای داخلی خانه، دیوارهای داخلی است. این محصول می تواند یک دیوارپوش جدید و دکوراسیون داخلی نیز باشد.

شرکت آذران پلاس بزرگترین تولید کننده اسلب و دیوارپوش سنگ ماربل شيت در ایران می باشد.

gfgf879 - ماربل شيت در بوشهر

 

ویژگی های مثبت ورق سنگ ماربل شيت

مقاومت بسیار بالای این سنگ مصنوعی در برابر حرارت و آتش سوزی تا دمای 80 درجه سانتیگراد این محصول را به متریال و دیوارپوش محکمی تبدیل کرده است. مقاومت بالای آن در برابر آب و رطوبت باعث می شود که نگران تماس این محصول با آب نباشید. همچنین می توانید این محصول را با مواد شوینده مختلف تمیز کنید. یکی از دلایل خوب استفاده از این محصول به جای سنگ مصنوعی وزن بسیار سبک آن است. این محصول مانند سنگ های طبیعی بدون درز و یکپارچه است. یکی دیگر از ویژگی های این محصول ضد باکتری بودن آن است که آن را در محیط های بهداشتی مفید می کند.مثلا

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه ها


پروژه فروشگاه تهرانی
پروژه مطب دکتر اسماعیلی
پروژه پانل پی وی سی
پروژه شرکت اکتشافات نفت
پروژه بیمارستان فوق تخصصی شهرام
پروژه بیمارستان فوق تخصصی صارم

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 18:00
یک شنبه
8:00 تا 18:00
دو شنبه
8:00 تا 18:00
سه شنبه
8:00 تا 18:00
چهار شنبه
8:00 تا 18:00
پنج شنبه
8:00 تا 14:00
جمعه
تعطیل