چگونه بهترین دیوارپوش و سقف کاذب را برای محیط خود انتخاب کنیم؟

چگونه بهترین دیوارپوش و سقف کاذب را برای محیط خود انتخاب کنیم؟
Rate this post

نکات مهم برای انتخاب بهترین کفپوش و دیوارپوش برای فضا

مردم بیشتر زندگی روزمره خود را در داخل خانه یا محل کار می گذرانند. طراحی فضاهای داخلی و وسایل به کار رفته در آن ها تاثیرات مثبت یا منفی زیادی بر افراد می گذارد. تقویت دکوراسیون، کیفیت زندگی شما را افزایش می دهد. این امر تنها با استفاده از مواد تزئینی خاص امکان پذیر است. طراحی های داخلی که از نظر علمی تاثیر روانی بر افراد دارند؛ فضاهایی مانند دیوار و سقف هستند. بنابراین انتخاب دیوارپوش و سقف کاذب می تواند در طراحی محیط تاثیر بسزایی بگذارد. در این مقاله درباره نحوه انتخاب آنها خواهیم گفت.

بهترین دیوارپوش و سقف کاذب

شما می توانید دیوارهای داخلی یا خارجی را بپوشانید تا به خانه و محل کار خود جلوه های هنری بدهید و به دکوراسیون آن طرح و رنگ ببخشید. با مراحلی که حال و هوای فضاهای نشیمن شما را تغییر می دهد، دکوراسیون های متفاوتی خلق خواهید کرد. با انتخاب محصولات دیوارپوش و سقف کاذب که نه تنها با ظاهر زیبایی بلکه با ویژگی های عملکردی خود برجسته هستند، می توانید تجربه زیبایی داشته باشید.

دیوارپوش و سقف کاذب عایق صدا و آب

مدل های عایق صدا و آب از خانه های شما در برابر آب و صدا محافظت می کنند. با مدل های دیوارپوش و سقف کاذب عایق آب و صدا که با طرح های متفاوت هر سلیقه ای را به خود جذب می کند، خانه های شما خانه ظرافت و آرامش خواهد بود. این طرح ها با ترکیب ظرافت سنگ های طبیعی با فرم های ساده، اصالت را به دکوراسیون می بخشد.
دیوارپوش و سقف کاذب در مقایسه با روش های دیگر راه حل های بسیار عملی و منطقی تری به شمار می آیند. سازه هایی که بالاترین سطح عایق را به خصوص در دکوراسیون داخلی ارائه می دهند به شما کمک می کنند تا فضای نشیمن مورد نظرتان را ایجاد کنید. شما به راحتی می توانید از میان طیف وسیعی از محصولات، محصولی را که مطابق با سلیقه خود است پیدا کنید. برای این محصولات چسب های مخصوصی در نظر گرفته شده و به راحتی از این طریق چسبانده می شوند. ساختار سبک وزن آنها به شما امکان می دهد به سادگی آنها را برش دهید و شکل دهید.

pic 1 - چگونه بهترین دیوارپوش و سقف کاذب را برای محیط خود انتخاب کنیم؟
انواع سقف کاذب و دیوارپوش مزایا، معایب و نکات اجرایی

دیوارپوش و سقف کاذب پلی اورتان

دیوارپوش و سقف کاذب ساخته شده از پلی اورتان، یک ماده بسیار سبک، بسیار مستحکم هستند. سازه های بادوام که نیاز به تعمیر و نگهداری کم دارند، عمر طولانی تری خواهند داشت. این مدل ها در برابر رنگ پریدگی مقاوم هستند. یکی دیگر از دلایل افزایش تقاضای این جنس، خاصیت ضد آب بودن آن و مقاومت پلی اورتان در برابر آتش و اکسیداسیون است. بر خلاف مواد پلاستیکی، پلی اورتان در معرض آتش سوزی نمی سوزد و در برابر خطرات مقاوم است.

پوشش های ترکیبی با جزئیات کاربردی

شما می توانید با تهیه مدلی از مجموعه غنی و متناسب دیوارپوش و سقف کاذب گامی در جهت تغییر بردارید. مدل هایی که عایق صوتی و حرارتی بالایی دارند به شما کمک می کنند لحظات بسیار آرام تری را سپری کنید. محصولاتی که به راحتی می توانید در مکان هایی مانند استودیوهایی که نیاز به ایزوله دارند به راحتی قابل استفاده هستند. به منظور ارائه یک ظاهر واقعی تر، طرح هایی که منعکس کننده تکنیک سه بعدی هستند عالی به نظر می رسند. دیوارپوش و سقف کاذب به صورت سه بعدی طراحی شده است تا عمق دهد. طرح سنگ و آجر طبیعی که یکی از پرطرفدارترین مدل هاست هم در داخل و هم در فضای باز زیبا به نظر می رسد.

نصب آسان

برای انواع دیوارپوش که با روش های مختلف بر روی دیوار ثابت می شوند، از روش های باندینگ یا پیچ با چسب های مخصوص استفاده می شود. مدل های خود چسب نیز برای استفاده کاربردی تر در مجموعه گنجانده شده است. استفاده از این محصولات بسیار آسان است. اگر برای محصولات کاربردی که نیازی به هیچ ماده ای برای کاربرد ندارند، برش لازم است، قیچی یا چاقوی کاربردی مناسب است. برای چسباندن متقارن تر، می توان از خط کش استفاده کرد.
مهم است که سطح کاربرد دیوارپوش خشک باشد. سپس با استفاده از خط کش سطحی که باید چسبانده شود مشخص می شود. لایه محافظ پشت مدل های چسب دیوارپوش باز شده و قسمت چسب را نمایان می کند. در این مرحله، باز کردن قسمت کوچکی از فیلم محافظ سودمندتر خواهد بود. روکشی که قسمت کوچکی از چسب دارد به دیوار چسبانده می شود و اگر به صورت صاف باشد لایه محافظ روی قسمت باقی مانده برداشته شده و کار به پایان می رسد. با دست فشار داده شده تا سطح چسب هر گوشه کف را لمس کند و در نهایت دیوار با پارچه مرطوب تمیز می شود. پس از این فرآیند که حدود 15 دقیقه طول می کشد، دیوارهای شما آماده است تا سبکی کاملا متفاوت را داشته باشید.

pic 1 - چگونه بهترین دیوارپوش و سقف کاذب را برای محیط خود انتخاب کنیم؟
قیمت نصب و اجرا انواع دیوارپوش و سقف کاذب

محصولات مناسب فضای بیرونی

انواع مدل های دیوارپوش و سقف کاذب خارجی به فضاهای بیرونی که به مرور زمان در اثر بارندگی فرسوده شده و تغییر شکل می‌دهند، جلوه‌های با طراوت می‌بخشند. با ویژگی های عایق خود، از مزاحمت توسط صداهای خارجی جلوگیری می کنند. در حالی که از نمای بیرونی در شرایط آب و هوایی سرد محافظت می نمایند، به حذف رطوبت اضافی از دیوارها کمک می کنند. مدل‌هایی با طرح‌های چوبی پوشش دیوار، کلید ظاهری طبیعی در بیرون را ارائه می ‌دهند. این پانل ها به راحتی تمیز می شوند و می توانید آنها را با پارچه های مرطوب پاک کنید.

قیمت دیوارپوش و سقف کاذب

عوامل متعددی بر قیمت دیوارپوش و سقف کاذب تأثیر می گذارد. کیفیت چاپ دیجیتال اعم از سه بعدی بودن، ابعاد و ویژگی های مختلف آن در تعیین قیمت ها نقش دارد. محدوده قیمتی که با طیف وسیع محصولات مطابقت دارد، شامل محصولی است که با هر بودجه ای سازگار است. انواع این محصولات با توجه به مدل هایی که مختص فضاهای داخلی است در مقیاس های مختلف صورت می گیرد. محصولات آذران پلاست رسا مناسب برای هر دو نمای داخلی و خارجی در مجموعه غنی یافت می شود.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه ها


پروژه فروشگاه تهرانی
پروژه مطب دکتر اسماعیلی
پروژه پانل پی وی سی
پروژه شرکت اکتشافات نفت
پروژه بیمارستان فوق تخصصی شهرام
پروژه بیمارستان فوق تخصصی صارم

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 18:00
یک شنبه
8:00 تا 18:00
دو شنبه
8:00 تا 18:00
سه شنبه
8:00 تا 18:00
چهار شنبه
8:00 تا 18:00
پنج شنبه
8:00 تا 14:00
جمعه
تعطیل