ماربل شيت در اهواز

ماربل شيت در اهواز
Rate this post

معرفی سنگ مرمر ورق
سنگ ماربل شيت یکی از نوآوری هایی است که در صنعت ساختمان اتفاق افتاده است. ورق مرمر یکی از ساخته های تولیدکنندگان سنگ است و دنیای معماری را متحول کرد.

تولید ورق های مرمر می تواند دریچه جدیدی در طراحی دکوراسیون بگشاید. در حال حاضر آب و هوا نقش مهمی در زندگی مردم دارد. استفاده از این نوع سنگ مصنوعی در طراحی خانه به صرفه جویی در وقت و هزینه افراد کمک می کند. مردم می توانند در مدت زمان کوتاهی خانه رویایی خود را داشته باشند. در حالی که مصالح مرغوبی مانند ورق های مرمر خانه او را تزئین کرده است.

سنگ ماربل شيت دارای مزایای بسیاری است که در ادامه به آنها پرداخته می شود. اما مهمترین ویژگی این متریال جدید زیبایی و شکوه آن است. با استفاده از ورق مرمر می توانید خانه ای جذاب و مجلل طراحی کنید. آذران پلاس با ارائه متریال با کیفیت و انواع تخته سنگ مرمر شما را در انتخاب متریال مناسب راهنمایی می کند.

4dtr - ماربل شيت در اهواز

 

سنگ ماربل شيت چیست؟

سنگ مرمر ورقه ای نوعی سنگ مصنوعی است که با کمک علم و فناوری روز تولید می شود. مواد تشکیل دهنده این نوع سنگ پودر رزین و پی وی سی می باشد.در تولید دال های مرمر از نسبت های مختلف این دو ماده استفاده می شود که استحکام سنگ را مشخص خواهد کرد.

سنگ ورق مرمر با نام استونیت نیز شناخته می شود. استونیت به سنگ مرمر اشاره دارد. ورق مرمر به دلیل ظاهر صیقلی و شفاف بسیار شبیه سنگ مرمر خواهد بود.

ورق مرمر یک سنگ مصنوعی است و البته مزایای زیادی نسبت به سنگ طبیعی دارد. مهم ترین نکته تنوع در طرح، رنگ و نقش این نوع سنگ است که توجه عموم را به خود جلب می کند. مزیت دیگر آن سازگاری بسیار با طبیعت است. در حال حاضر افزایش استخراج سنگ های طبیعی صدمات جبران ناپذیری به طبیعت وارد کرده است. هزاران سال طول می کشد تا یک قطعه سنگ طبیعی تولید شود. سنگ یکی از منابعی است که تجدید آن دشوار است.

اما سنگ مرمریت ورق با استفاده از ترکیبات جدید در مدت زمان کوتاهی تولید می شود. در ضمن مواد به کار رفته در تولید این سنگ به هیچ وجه به طبیعت آسیب نمی رساند. یکی از آن موادی است که به راحتی قابل بازیافت است. به علاوه تماس آن با نهرهای آب باعث آلودگی آب نمی شود.

سنگ مرمر می تواند جایگزین خوبی برای بتن، خاک و چوب باشد.زیرا همان درخشش و زیبایی را ایجاد می کند در حالی که دوام آن برابر با مصالحی مانند سنگ و حتی بیشتر از چوب است.

 

مزایای سنگ مرمر مصنوعی

استفاده از ورق های مرمر مزایای زیادی دارد به همین دلیل استقبال از این نوع سنگ در حال حاضر بسیار بالاست. مردم ترجیح می دهند از مواد پایدارتر برای طراحی خانه و محل کار استفاده کنند.

طول عمر ورق مرمر بسیار طولانی است. به راحتی می توانید از این نوع سنگ در طراحی دکوراسیون خود استفاده کنید. در حالی که از بازسازی و رنگ آمیزی مجدد فضا جلوگیری خواهید کرد. با استفاده از دیوارپوش مرمری، دیگر نیازی به تجدید هر سال محیط خود ندارید.

مزیت مهم ورق سنگ مرمر درخشندگی دائمی آن است. این سنگ شفافیت و درخشندگی خاصی دارد و زیبایی منحصر به فردی به محیط می بخشد. استفاده از ورق مرمر باعث ایجاد درخشش و جذابیت زیادی در فضا خواهد شد. نقطه قوت این سنگ این است که به راحتی تمیز می شود و قابل شستشو است. خلوص مداوم این سنگ به آن کمک می کند تا درخشندگی و زیبایی خود را در طول عمر خود حفظ کند.

یکی از مزایای سنگ ورق مرمر وزن سبک و حجم کم آن است.وزن سبک باعث کاهش بار نهایی بر روی ساختمان می شود. بنابراین از نظر ایمنی در هنگام زلزله بسیار مناسب است. استفاده از این سنگ در محیط های بیمارستانی و درمانی می تواند ایمنی ساختمان را تضمین کند.

 

ویژگی منحصر به فرد ورق مرمر

حجم کم ورق سنگ مرمر حمل و نقل آن را آسان می کند. این سنگ بسیار نازک است و به راحتی قابل جابجایی است. در مقایسه با سنگ طبیعی وزن کمتری دارد و این یکی از مزیت های مهم آن نسبت به سنگ طبیعی است.

همانطور که گفته شد ایمنی این نوع سنگ نسبت به سایر مصالح بسیار بالاتر است. ورق مرمر در برابر آتش بسیار مقاوم است. نسوز است و به آن نسوز می گویند.

این سنگ عایق صدا و ضد آب است. بنابراین می توان از آن در محیط های مختلف استفاده کرد. همچنین دارای خواص ضد میکروبی است و به عنوان یک ماده ضد باکتری شناخته می شود.

8yuyi3 - ماربل شيت در اهواز

 

کاربرد ورق مرمر

ورق مرمر به دلیل مزایای فراوانی که دارد کاربردهای زیادی خواهد داشت. از این سنگ به عنوان روکش دیوار در فضاهای مختلف استفاده می شود. می توان از آن در محیط های مسکونی، تجاری، بیمارستانی و دانشگاهی استفاده کرد.همانطور که گفته شد دیوارپوش سنگ مرمر بسیار ایمن و بهداشتی است و آن را به گزینه ای مناسب برای طراحی محیط بیمارستان تبدیل می کند.

زیبایی باشکوه این سنگ باعث شده تا روکش های مرمری در محیط های تجاری و توریستی مانند هتل ها بسیار محبوب شود. این سنگ ضخامت کمی دارد و با استفاده از روش های مختلف نورپردازی می تواند زیبایی محیط را دوچندان کند.

ورق سنگ مرمر قابل شستشو است، بنابراین می توان از آن در آشپزخانه، حمام و توالت استفاده کرد. انعطاف پذیری این سنگ به استفاده از آن در فضاهای قوسی و منحنی کمک می کند. به همین دلیل از این سنگ در طراحی استخر و حوض استفاده می شود.

از سنگ مرمر برای طراحی سقف کاذب نیز استفاده می شود. این سنگ در اندازه های مختلف تهیه خواهد شد و محدودیتی برای برش آن وجود ندارد. علاوه بر این در هنگام نصب هیچ درزی دیده نمی شود، بنابراین می توان از آن به عنوان پوشش نهایی سقف کاذب استفاده کرد. همانطور که گفته شد وزن آن نیز سبک است که ایمنی سقف را تضمین می کند.

 

نحوه استفاده از سنگ مرمر در طراحی خانه

زیبایی و دوام سنگ مرمر یکی از ویژگی های اصلی این متریال مدرن است.این سنگ به دلیل شباهت به سنگ مرمر توجه مخاطب را به خود جلب خواهد کرد. سطح صیقلی و شفاف آن را جذاب تر می کند.

کاغذ دیواری مشکی با راه راه های سفید زیبایی فوق العاده ای ایجاد خواهد کرد. در محیط هایی مانند هتل ها و سالن هایی که فضای وسیعی در معرض دید عموم است، این دیوارپوش می تواند بسیار خیره کننده باشد. در طیف رنگ های تیره، کاغذ دیواری آبی لاجوردی همین تاثیر را خواهد داشت.

کاغذ دیواری آبی روشن با راه راه های سفید حس آرامش و شکوه را ایجاد می کند. در تالارهای پذیرایی و اتاق نشیمن، وجود تخته سنگ مرمر می تواند نظر را به خود جلب کند.

انتخاب یک دیوارپوش سفید با راه راه های خاکستری یا قهوه ای روشن می تواند نتیجه بسیار خوبی به همراه داشته باشد. رنگ سفید باعث بازتر شدن محیط می شود. از طرفی وجود خاکستری به عنوان رنگ خنثی نقش پس زمینه را بازی می کند و دست شما را در طرح بازتر می کند. با وجود رنگ های خنثی، می توانید رنگ های شاد و انرژی زا مانند بنفش، آجری، سبز یشمی و غیره را انتخاب کنید. استفاده در طراحی محیطی

خاصیت سنگ مرمریت ورق در زیباسازی محیط است. با استفاده از این سنگ می توانید فضایی شیک و آرامش بخش ایجاد کنید.این سنگ سطحی صاف و بدون عیب قابل مشاهده ایجاد می کند.

تنوع طرح و رنگ ورق مرمریت بسیار زیاد است. بنابراین به راحتی می توانید از بین انواع محصولات آذران پلاس انتخاب کنید. این شرکت به عنوان بزرگترین تولید کننده ورق و دیوارپوش سنگ مرمر در ایران محصولات با کیفیتی را ارائه خواهد داد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه ها


پروژه فروشگاه تهرانی
پروژه مطب دکتر اسماعیلی
پروژه پانل پی وی سی
پروژه شرکت اکتشافات نفت
پروژه بیمارستان فوق تخصصی شهرام
پروژه بیمارستان فوق تخصصی صارم

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 18:00
یک شنبه
8:00 تا 18:00
دو شنبه
8:00 تا 18:00
سه شنبه
8:00 تا 18:00
چهار شنبه
8:00 تا 18:00
پنج شنبه
8:00 تا 14:00
جمعه
تعطیل