پر فروش ترین رنگ های ماربل شیت

پر فروش ترین رنگ های ماربل شیت
Rate this post

یکی از پرطرفدارترین انواع دیوار پوش ها, دیوار پوش ماربل شیت است که ظاهری شبیه به سنگ طبیعی دارد ولی مقاومت آن از سنگ بیشتر است. ماربل شیت دارای ویژگی ها و کاربرد هایی زیادی است و رنگ های متنوعی نیز دارد. شما می توانید بسته به سلیقه خود و همچنین متناسب بودن رنگ دیوار پوش ماربل شیت با دکوراسیون منزل, رنگ آن را انتخاب کنید.

در این مقاله قصد داریم پر فروش ترین رنگ های ماربل شیت براساس سلیقه ی امروز جامعه ذکر کنیم. پس با ما همراه باشید.

1.دیوار پوش ماربل شیت سفید

سفید یکی از رنگ های بسیار محبوب است که در دکوراسیون داخلی استفاده می شود. دیوار پوش ماربل شیت سفید روشنایی بیشتری را به فضا می بخشد و با نصب آن احساس می کنید فضا بزرگتر شده است. در این رنگ معمولا از رگه های خاکستری, طلایی و نقره ای استفاده می شود.

2.دیوارپوش ماربل شیت مشکی

سیاه یک رنگ شیک و بسیار جذاب است که در دیوار پوش ماربل شیت استفاده می شود. رنگ سیاه می تواند با تمامی رنگ ها به خوبی ترکیب شود. رنگ ماربل شیت سیاه با خطوط سفید طرفداران بسیار زیادی دارد.

3.دیوار پوش ماربل شیت خاکستری

خاکستری یکی از رنگ های جذابی است که در دیوار پوش ماربل شیت مورد استفاده قرار می گیرد. رنگ خاکستری به دلیل تنوع طرح های ماربل شیت و داشتن ظاهری مناسب می تواند به خوبی در طراحی داخلی مورد استفاده قرار بگیرد.

4.دیوار پوش ماربل شیت بژ

رنگ بژ ظاهری آرام و دلنشین را به فضا می بخشد و می تواند به خوبی با رنگ های دیگر ترکیب شود.

مزایای استفاده از دیوار پوش ماربل شیت

دیوار پوش ماربل شیت دارای مزایای زیادی است و به همین دلیل یکی از کاربردی ترین مصالح ساختمانی به شمار می رود. از جمله مزایای دیوار پوش ماربل شیت می توانیم به موارد زیر اشاره داشته باشیم:

  • نصب سریع و آسان
  • داشتن ظاهری زیبا و شبیه به سنگ طبیعی
  • داشتن وزن سبک
  • قیمت به صرفه نسبت به سنگ مصنوعی
  • قابل نصب بر تمامی سطوح
  • داشتن طرح های مختلف
  • مقاوم در برابر آتش سوزی
  • قابلیت استفاده در منزل, بیمارستان ها, اداره ها و….
  • عدم جذب رسوب و جرم
  • مقاومت بالا در برابر ضربه
  • ضد آب

معایب دیوار پوش ماربل شیت

دیوار پوش ماربل شیت با اینکه مزایای زیادی دارد, دارای یک سری معایب نیز می باشد. یکی از عیب های دیوار پوش ماربل شیت, قیمت بالای آن در مقایسه با کاشی و سرامیک است. عیب دیگر ماربل شیت این است که از این دیوار پوش فقط می توان در محیط های داخلی استفاده کرد و استفاده از آن در محیط های خارجی مناسب نیست.

کاربرد ماربل شیت در طراحی داخلی

 ورقه های ماربل شیت با رنگ های زیبا و خصوصیات منحصر به فرد, جلوه بسیار زیبایی را به محیط می بخشند. در ادامه کاربردهای ماربل شیت را در دکوراسیون بررسی می کنیم:

1_فضای نشیمن و دیوار پشت تلویزیون

ماربل شیت در فضای نشیمن و به خصوص پشت تلویزیون بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و به زیبایی و جذابیت فضای خانه می افزاید.

2_ دیوار آشپزخانه و فضای بین کابینت ها

یکی از کاربرد های دیگر ماربل شیت, دیوار آشپزخانه و فضای بین کابینت ها است که با داشتن طرح های زیبا و طبیعی به فضای آشپزخانه جذابیت بیشتری را می بخشد و به دلیل خاصیت ضد آب بودن برای این فضا بسیار مناسب است.

3_ لابی ساختمان

ماربل شیت می تواند در لابی ها و فضاهای ورودی ساختمان نیز مورد استفاده قرار بگیرد و لابی را به یک نقطه زیبا تبدیل کند.

4_ دیوار راهروها

ماربل شیت در راهروها نیز می تواند مورد استفاده قرار بگیرد و جلوه ی زیبایی را به آن بدهد.

5_ فیلتر آسانسور

دیوارهای فیلتر آسانسور با استفاده از ماربل شیت می توانند ظاهری بسیار زیبا و شیک داشته باشند. این جزء دیکوراتیو می تواند هم به تنهایی و هم با ترکیب مواد دیگر دیوار پوش استفاده شود.

6_حمام و سرویس بهداشتی

ماربل شیت به دلیل اینکه دارای رنگ های متنوع و جذاب و خاصیت ضد آب است می تواند در حمام و سرویس بهداشتی نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

7_استخر

از ماربل شیت در اطراف استخر به منظور ایجاد ظاهری لوکس و زیبا استفاده می کنند. ماربل شیت در برابر آب مقاومت بالایی دارد و به همین دلیل استفاده از آن در این مکان ها بسیار مناسب است.

8_ مراکز تجاری و فروشگاه ها

از ماربل شیت در فروشگاه ها و مراکز تجاری نیز استفاده می کنند. ماربل شیت می تواند به عنوان دیوار پوش یا تخته های دکوراتیو بر بخش هایی نصب شود و توجه مشتریان را به خود جلب نماید.

9_ استفاده از ماربل شیت به عنوان کفپوش

یکی از کاربردهای دیگر ماربل شیت استفاده از آن در کفپوش فضاهای داخلی است. ماربل شیت  مقاومت زیادی در برابر ضربه دارد و دارای رنگ های زیبا و متنوعی است که با استفاده از آن به عنوان کفپوش می توانید ظاهری بسیار زیبا و دلنشین در طراحی داخلی ایجاد کنید.

10_ استفاده از ماربل شیت در میز و مبلمان

از ماربل شیت بر روی سطوح میز یا بخش هایی از مبلمان نیز استفاده می کنند. ماربل شیت می تواند به خوبی با سبک های مختلف دکوراسیون ترکیب شود و این کاربرد ماربل شیت طراحی مدرن و لوکسی را در فضا ایجاد می کند.

مراحل نصب ماربل شیت

همانطور که گفتیم نصب ماربل شیت کار چندان سختی نیست و می تواند بر اساس نوع ماربل شیت و سطح مورد نصب تغییر کند.

مراحل نصب ماربل شیت عبارتند از:

  • آماده کردن سطح: اولین کار برای نصب ماربل شیت, آماده کردن سطح مورد ظر است. در این مرحله سطح نصب باید کاملا صاف و خشک باشد.
  • انتخاب چسب مناسب: برای نصب ماربل شیت باید چسب مناسبی را انتخاب کنید. معمولا برای این کار از چسب های قوی با قابلیت چسبندگی بالا استفاده می کنند. همچنین چسب باید با سطح و نوع ماربل شیت سازگاری داشته باشد.
  • برش ماربل شیت: قبل از نصب باید ماربل شیت را به اندازه ی سطح مورد نظر برش دهید. البته به این نکته توجه داشته باشید که این برش باید با دقت بالایی انجام شود.
  • نصب ماربل شیت: بعد از برش ماربل شیت باید با استفاده از چسب آن را نصب کنید. در این مرحله می توانید از وسایلی مثل اسپاتول یا سطوح صاف کننده برای حذف حباب هوا و بهبود چسبندگی استفاده کنید.
  • تمیز کردن: بعد از نصب ماربل شیت باید هر گونه اضافی چسب را با یک پارچه تمیز از سطح پاک کنید.
  • خشک کردن: در این مرحله باید صبر کنید تا ماربل شیت کاملا خشک شود و به سطح چسبنده چسب بگیرد.
  • پایان دادن به لبه ها: در آخر نیز باید لبه های ماربل شیت را به درستی پایان دهید. برای این کار می توانید از لوله های گچ, ماربلینگ و…. استفاده کنید.

نتیجه گیری

داشتن دکوراسیونی زیبا و مدرن برای تمامی افراد بسیار مهم است. استفاده از ماربل شیت تا حد زیادی می تواند به فاضای مختلف زیبایی و جذابیت ببخشد. در این مقاله پر فروش ترین رنگ های ماربل شیت را بررسی کردیم و شما می توانید با توجه به سلیقه خود هر کدام از این رنگ ها را انتخاب نمایید. همچنین می توانید برای خرید انواع ماربل شیت و اطلاع از قیمت ترمووال به سایت آذران پلاست مراجعه نمایید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه ها


پروژه فروشگاه تهرانی
پروژه مطب دکتر اسماعیلی
پروژه پانل پی وی سی
پروژه شرکت اکتشافات نفت
پروژه بیمارستان فوق تخصصی شهرام
پروژه بیمارستان فوق تخصصی صارم

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 18:00
یک شنبه
8:00 تا 18:00
دو شنبه
8:00 تا 18:00
سه شنبه
8:00 تا 18:00
چهار شنبه
8:00 تا 18:00
پنج شنبه
8:00 تا 14:00
جمعه
تعطیل