پارتیشن ماربل شیت

پارتیشن ماربل شیت
Rate this post

عرضه انواع پارتیشن ماربل شیت

امروزه محصولات متنوعی برای طراحی فضاهای مختلف به بازار عرضه می شود. پارتیشن ماربل شیت یکی از انتخاب ‌هایی است که برای داشتن فضایی زیبا و چشم نواز در دسترس شما قرار دارد. ممکن است از خود بپرسید ماربل شیت چیست و چه کاربردی دارد؟ چنانچه با ادامه این مطلب همراه ما باشید آشنایی خوبی با ماربل شیت ها، کاربردها و ویژگی های آنها و مزایای استفاده از این محصولات پیدا خواهید کرد. پس پیشنهاد می کنیم در این فرصت با ما همراه شوید.

 

ماربل شیت چیست؟

ماربل شیت یکی از متریال هایی است که امروزه برای طراحی فضاهای گوناگون به کار برده می شود. این محصول را در بازار با نام های دیگری مثل سنگ مصنوعی یا استونیت هم می شناسند. ماربل شیت ها به سنگ های طبیعی بسیار شبیه هستند. وجود برخی ویژگی‌ ها در این سنگ های مصنوعی زیبا باعث می ‌شود آنها نسبت به سنگ های طبیعی برتری هایی داشته باشند. به همین دلیل ماربل شیت ها کاربردهای فراوانی در طراحی فضاهای مختلف دارند.

سنگ های مصنوعی یا استونیت ها به شکل ورق هایی از جنس پی وی سی در بازار به فروش می رسند. این ورق ها استحکام بسیار زیادی دارند تا جایی که استحکام آنها در مقایسه با ورق های پی وی سی معمولی بیشتر است. علت استحکام بالای ماربل شیت ها آن است که برای تولیدشان از پودر سنگ و رزین پی وی سی استفاده می شود. زمانی که این دو ماده با هم ترکیب می شوند استحکام بسیار زیادی به ماربل شیت می ‌بخشند.

شما می توانید پارتیشن ماربل شیت را در انواع طرح ها و رنگ های مورد علاقه تان از بازار تهیه کنید. دلیل این امر آن است که ماربل شیت ها تنوع بالایی از نظر طرح و رنگ دارند. لازم به ذکر است عرضه طرح سنگ ماربل شیت بیشتر از طرح های دیگر با استقبال مشتریان مواجه می ‌شود.

 

WhatsApp Image 2022 - پارتیشن ماربل شیت
اجرای پارتیشن ماربل شیت

آشنایی با کاربردهای ماربل شیت

همان طور که در بخش قبل اشاره شد ماربل شیت ها جزو محصولاتی هستند که کاربردهای زیادی در طراحی انواع فضاها دارند. استونیت ها را می توان بسته به نوع نیاز در فضاهای مختلف به طور مثال در راهرو، پارکینگ، پله ها، لابی و… استفاده کرد. ماربل شیت این قابلیت را دارد که برای پوشش دیوار و سقف در ساختمان به کار گرفته شود. همچنین می توان از آن به عنوان سنگ روشویی در سرویس بهداشتی و حمام هم کمک گرفت. شاید هم شما بخواهید ماربل شیت را برای پوشاندن فضای موجود بین کابینت های آشپزخانه تان استفاده کنید. استفاده از سنگ های مصنوعی به عنوان قاب، نبشی، قرنیز، اسکوتی، گلویی، فیتیله و… هم مورد توجه قرار دارد. شما در صورت تمایل می توانید از ماربل شیت ها برای اجرای میز هم کمک بگیرید.

ماربل شیت ها علاوه بر آن که در فضاهای مسکونی به کار می روند در فضاهایی با کاربری های غیرمسکونی هم قابل استفاده اند. این نوع متریال را می توان در فضاهایی مثل بیمارستان ها، هتل ها، دفاتر کار، رستوران ها، تالارها و… نیز استفاده کرد.

احتمالا شما هم یکی از متقاضیان خرید پارتیشن ماربل شیت هستید. در این صورت طبیعی است که قبل از سفارش محصول بخواهید اطلاعات بیشتری را درباره مشخصات و ویژگی های آن به دست آورید. آگاهی از مزایای ماربل شیت هم می تواند برای شما بسیار مفید واقع شود. در بخش بعد درباره ویژگی های خوب ماربل شیت ها و مزایای استفاده از آنها صحبت می کنیم.

 

ویژگی ها و مزایای پارتیشن ماربل شیت

شما با سفارش پارتیشن ماربل شیت از خصوصیات مثبت و مزایای قابل توجه ماربل شیت ها برخوردار می شوید. وزن کم ورق های ماربل شیت یکی از ویژگی ‌های خوب آنها به شمار می رود. هر صفحه ماربل شیت به طور تقریبی ۷ کیلوگرم بر متر مربع وزن دارد. به همین دلیل حمل و جا به جایی ماربل شیت ها بسیار راحت تر از جا به جا کردن سنگ است. این موضوع علاوه بر آن که حمل و نقل استونیت را آسان می کند از بار مرده ساختمان هم می کاهد.

مزیت دیگر سنگ های مصنوعی آن است که می توان آنها را به صورت پیوسته و بدون وجود درز اجرا کرد. به این ترتیب سطحی یکپارچه به وجود می ‌آید که هیچگونه درزی در آن به چشم نمی خورد. عدم وجود درز باعث می شود کار ظاهر تمیزتری داشته باشد.

ورق های ماربل شیت سرعت اجرای بسیار بالاتری نسبت به سنگ های طبیعی دارند. برای نصب این ورق ها از چسب پلی اورتان استفاده می کنند. ضخامت بعضی از ماربل شیت ها بسیار کم است. به همین دلیل قادرند نور را انتقال دهند. مقاومت بالای ماربل شیت ها در برابر حرارت هم یکی دیگر از مزایای آنهاست. دیوارپوش های ماربل شیت حتی با وجود دمای ۸۰ درجه سانتیگراد نیز دچار تغییر شکل نمی شوند.

پیش تر گفتیم که سنگ های مصنوعی به لحاظ رنگ و طرح بسیار متنوع هستند. بنابراین شما هنگام تهیه پارتیشن ماربل شیت انتخاب های زیادی پیش رو دارید. تنوع موجود در طرح ها و رنگ های ماربل شیت این فرصت را در اختیارتان قرار می ‌دهد تا گزینه ‌هایی هماهنگ با سایر عناصر را برای فضای مورد نظر خود انتخاب کنید.

ماربل شیت یک متریال ضدآب محسوب می‌ شود. ضدآب بودن ورق های ماربل شیت باعث می ‌شود این محصولات برای استفاده در فضای سرویس بهداشتی، حمام و استخر مناسب باشند. استونیت مقاومت خوبی در برابر مواد شوینده از خود نشان می دهد. ظاهر این متریال بعد از شسته شدن تغییری نمی کند. برای تمیز کردن ماربل شیت می توان آن را به کمک آب و شوینده ها به راحتی شستشو داد. قیمت پایین تر و استهلاک کمتر سنگ های مصنوعی نسبت به سنگ های طبیعی هم جزو مزایای انواع ماربل شیت به حساب می ‌آید.

مواردی که ذکر شد چند نمونه‌ از مزایا و ویژگی های باارزش ورق های ماربل شیت و پارتیشن ماربل شیت به شمار می رود. شما برای آشنایی با سایر قابلیت ها و مزایای ورق های ماربل شیت می توانید با عرضه کننده پارتیشن ‌های ماربل شیت تماس حاصل کنید.

WhatsApp Image - پارتیشن ماربل شیت
پارتیشن ماربل شیت آذران پلاست

 

خرید پارتیشن ماربل شیت

بسیاری از افراد در فکر تهیه و نصب پارتیشن ماربل شیت هستند. ارتباط با مرکز عرضه کننده پارتیشن های ماربل شیت نیاز این دسته از مشتریان را پاسخ می دهد. شما قبل از انتخاب و سفارش محصول مورد نیازتان می توانید از خدمات مشاوره مرکز استفاده کنید. صحبت با کارشناسان مرکز راهنمایی های خوبی را در مورد پارتیشن های ماربل شیت در اختیار شما قرار می ‌دهد.

بدون شک قیمت پارتیشن ماربل شیت برای شما بسیار مهم است. قیمت ماربل شیت ها با توجه به عوامل گوناگون تعیین می شود. برای اطلاع از جدیدترین قیمت پارتیشن های ماربل شیت کافیست با عرضه کننده ماربل شیت در تماس باشید. مرکز فروش گزینه های متنوعی را همراه با قیمت آنها به شما معرفی می کند.

شما با در نظر گرفتن سلایق شخصی و نیازهایتان می توانید انواع پارتیشن ماربل شیت را برای استفاده در فضای مورد نظر خود سفارش دهید. به طور حتم توان مالی شما از جمله عواملی است که در انتخاب و سفارش انواع پارتیشن دخیلند. با استعلام قیمت پارتیشن های ماربل شیت می توانید گزینه هایی متناسب با بودجه خود را انتخاب کنید.

در صورتی که مشتری عمده پارتیشن‌ ماربل شیت باشید برای تامین نیازتان از تخفیفات ویژه ای بهره مند خواهید شد. به این منظور تنها کافیست مقدار نیاز خود را به ارائه دهنده پارتیشن ‌های ماربل شیت اعلام کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه ها


پروژه فروشگاه تهرانی
پروژه مطب دکتر اسماعیلی
پروژه پانل پی وی سی
پروژه شرکت اکتشافات نفت
پروژه بیمارستان فوق تخصصی شهرام
پروژه بیمارستان فوق تخصصی صارم

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 18:00
یک شنبه
8:00 تا 18:00
دو شنبه
8:00 تا 18:00
سه شنبه
8:00 تا 18:00
چهار شنبه
8:00 تا 18:00
پنج شنبه
8:00 تا 14:00
جمعه
تعطیل