ماربل شیت در کرمان

ماربل شیت در کرمان
Rate this post

آشنایی با سنگ ماربل شیت در کرمان
ماربل شیت صفحات پی وی سی هستند که شبیه سنگ مرمر هستند. این ورق ها از 70 درصد پی وی سی و 30 درصد پودر سنگ تشکیل شده است. استفاده از سنگ مرمر در دکوراسیون منزل یا محل کار از زیبایی و جلوه خاصی برخوردار است اما نصب و اجرای سنگ مرمر زمان زیادی را می طلبد و از نظر قیمت نیز گران است به همین دلیل به جای آن از سنگ مرمر استفاده می شود.

 

مزایای استفاده از سنگ ماربل شیت
استفاده از سنگ ماربل شیت در دکوراسیون مزایای زیادی دارد که در ادامه به آنها اشاره می شود.

* یکی از مزایای استفاده از سنگ مرمر یکپارچگی آن است. یکپارچه به این معنی است که پس از نصب محصول هیچ درز یا قطعه ای قابل مشاهده نیست.

* این ماده وزن سبکی دارد، بنابراین در قسمتی که برای آن استفاده می شود، وزن ایجاد نمی کند.

* سنگ مرمر ضد آب است و با انواع شوینده ها تمیز می شود.

* چون در کاغذ مرمر از ملات استفاده نمی شود و چسب پلی اورتان دارد، سرعت نصب آن بالاست. همچنین از آنجایی که به جای ملات از چسب پلی یورتان استفاده می شود، در حین نصب این محصول هیچ گونه آلودگی محیط کار و منزل وجود ندارد.* یکی از مزایای منحصر به فرد این محصول ضد باکتری بودن آن است. به همین دلیل، اغلب در محیط های پزشکی و بهداشتی استفاده می شود.

یکی دیگر از مزایای سنگ مرمر مقاومت بالای آن در برابر آتش و ضربه است.

یکی دیگر از مزایای این محصول تنوع رنگ است. به همین دلیل می توان آن را با تزیینات مختلف ترکیب کرد.

* با استفاده از این محصول تمامی لک ها و ناهمواری ها پوشانده شده و سطح مورد نظر یکدست به نظر می رسد.

* یکی دیگر از مزایای این محصول جذب صدا می باشد. استفاده از این محصول به عنوان دیوارپوش در محیط هایی مانند کتابخانه ها، بیمارستان ها، شرکت ها و حتی ساختمان های مسکونی از پخش صدا از اتاقی به اتاق دیگر جلوگیری می کند.

4dtr34 - ماربل شیت در کرمان
ماربل شیت در کرمان

 

این محصول در کجا استفاده می شود؟
این محصول شیک و مدرن بسته به سلیقه افراد در هر جای ساختمان قابل استفاده است. به طور کلی سنگ مرمر در اتاق نشیمن، راهرو، ساختمان، آشپزخانه، حمام و غیره استفاده می شود. نحوه استفاده در صورت استفاده از این محصول بر روی دیوار، نیازی به چسباندن یا رنگ آمیزی روی دیوار نیست.

از این محصول می توان برای ستون های منزل نیز استفاده کرد.برخی از ساختمان ها دارای ستون هایی در داخل هستند. با استفاده از این محصول می توانید ظرافت و زیبایی خاصی به این ستون ها ببخشید. همچنین به دلیل استحکام سنگ مرمر می توان از آن به عنوان پیشخوان یا کابینت سنگی در آشپزخانه استفاده کرد. از آنجایی که محیط آشپزخانه جایی است که افراد بیشتر وقت خود را در آن می گذرانند، بهتر است از مواد بادوام استفاده شود. همچنین به دلیل پخت و پز، بهتر است از یک محصول قابل شستشو استفاده کنید.

 

طرح های رایج و پرطرفدار این محصول
سنگ مرمر طرح های مختلفی دارد. اما برخی از طراحان آن بیشتر دارند. سنگ مرمر سیاه از جمله این طرح های محبوب است. استفاده از این طرح مختص مکان خاصی نیست، می توان از آن در اتاق خواب یا هر جای دیگری از خانه یا محل کار استفاده کرد. استفاده از سنگ مرمر سیاه جلوه ای مدرن و امروزی به فضا می بخشد.

سنگ مرمر آبی یکی دیگر از طرح های محبوب است. این طرح در دو رنگ روشن و تیره موجود است. این طرح را می توان در هر جایی از خانه استفاده کرد. استفاده از این طرح در اتاق نشیمن زیبایی خیره کننده ای ایجاد می کند.طرح مرمر سفید نیز یکی از رایج ترین طرح ها است. مزیت رنگ سفید این است که می توان آن را با رنگ های مختلف دکور هماهنگ کرد. طراحی این محصول نه تنها منحصر به مرمر است، بلکه دارای طرح های متنوع دیگری نیز می باشد، اما به دلیل اینکه طرح سنگی این متریال شبیه به سنگ طبیعی است، عموما مورد استفاده قرار می گیرد.

kdfg678yk - ماربل شیت در کرمان
ماربل شیت در کرمان

دیوارپوش چیست؟
دیوارپوش نسل جدیدی از طراحی داخلی است و برای زیباسازی دکوراسیون ساختمان های مسکونی و تجاری کاربرد دارد. دیوارپوش ها علاوه بر زیبایی باعث تقویت دیوارها نیز می شوند. امروزه در طراحی و ساخت دیوارپوش از مواد بسیاری استفاده می شود. یکی از مصالحی که امروزه در ساختمان ها به عنوان روکش دیوار استفاده می شود، سنگ مرمر است. این متریال نسبت به سایر دیوارپوش ها مزایای زیادی دارد و به همین دلیل امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

این دیوارپوش تمام مقاومت و زیبایی سنگ طبیعی را دارد اما بدون وزن و هزینه سنگ طبیعی. یکی دیگر از مزایای این محصول برای پوشش دیوار، مقاومت در برابر ضربه آن است.همچنین از آنجایی که معمولا تماس مستقیم دست با دیوارپوش وجود دارد، این ماده در صورت کثیف شدن به راحتی قابل شستشو است. شستن این ماده تغییری در کیفیت آن ایجاد نمی کند.

سقف کاذب نوعی سقف است که کمی کمتر از سقف اصلی است. امروزه از این نوع سقف برای زیباترین دکوراسیون ساختمان ها استفاده می شود. بسیاری از مصالح به عنوان سقف کاذب استفاده می شود. یکی از این مصالح سنگ مرمر است که امروزه به دلیل مزایایی که دارد طرفداران زیادی دارد.

 

استفاده از سنگ مرمر به عنوان سقف کاذب و مزایای آن
همانطور که گفته شد این محصول در حال حاضر به دلیل مزایایی که دارد بیشتر برای ساخت سقف کاذب استفاده می شود. این مزایا عبارتند از:

* استحکام و زیبایی این محصول به عنوان سقف کاذب یکی از دلایل انتخاب آن می باشد.

* از دیگر مزایای این نوع سقف کاذب می توان به مقاومت آن در برابر رطوبت، ضربه و آتش سوزی اشاره کرد.

* این نوع سقف دارای خواص ضد باکتریایی است که از رشد انواع حشرات و دندان جلوگیری می کند.

* نصب این سقف بسیار آسان و سریع است.

* از دیگر مزیت های آن می توان به طیف گسترده رنگ هایی اشاره کرد که می توان آن را با رنگ های متنوع دکوری ست کرد.معرفی شرکت آذران پلاستیک
شرکت آذران پلاستیک یکی از بزرگترین تولیدکنندگان دیوارپوش، مرمریت و … می باشد. است. این شرکت تمامی محصولات خود را با بالاترین کیفیت و بالاترین درجه به بازار عرضه می کند. آذران پلاست برای افرادی که به دنبال نصب انواع دیوارپوش یا سقف کاذب در محیط های مسکونی یا تجاری هستند، مشاوره در زمینه طراحی و انتخاب متریال ارائه می دهد. همچنین از مرحله طراحی تا اجرای کار توسط کارشناسان حرفه ای به مشتریان خدمات رسانی می کند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه ها


پروژه فروشگاه تهرانی
پروژه مطب دکتر اسماعیلی
پروژه پانل پی وی سی
پروژه شرکت اکتشافات نفت
پروژه بیمارستان فوق تخصصی شهرام
پروژه بیمارستان فوق تخصصی صارم

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 18:00
یک شنبه
8:00 تا 18:00
دو شنبه
8:00 تا 18:00
سه شنبه
8:00 تا 18:00
چهار شنبه
8:00 تا 18:00
پنج شنبه
8:00 تا 14:00
جمعه
تعطیل