دیوارپوش آجر پلیمری

دیوارپوش آجر پلیمری
Rate this post

مقدمه

محصولات پلیمری از متریال های جدیدی هستند که امروزه در طراحی دکوراسیون داخلی خانه ها و نمای خارجی ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند. محصولات پلیمری نوعی سنگ مصنوعی هستند، که در انواع مختلفی از جمله دیوارپوش ، تولید می شوند. دیوارپوش ها از مواد متفاوتی تشکیل شده اند و طرح های مختلفی دارند. در این مقاله قصد داریم دیوارپوش آجر پلیمری را به شما معرفی کنیم.

 

دیوار پوش پلیمری چیست

دیوارپوش پلیمری یک نوع پارچه تار و پودی مقاوم است، که به وسیله ماشین آلات نساجی از فایبرگلاس یا الیاف شیشه تولید می شود. این دیوارپوش ها از استحکام و دوام بالایی برخوردارند و در برابر حرارت و آب نیز مقاوم اند. دیوارپوش های پلیمری یا فایبرگلاس قابلیت نصب بر روی همه سطوح صاف از جمله، سطوح گچی و سیمانی را دارند و بهترین نوع دیوارپوش برای سازه های خشک می باشند.

 

دیوار پوش آجر پلیمری

طرح دیوارپوش آجر پلیمری شبیه به دیوارهای آجری است، که علاوه بر مدرن بودن، بسیار خلاقانه طراحی شده اند و جذابیت زیادی دارند. این نوع دیوارپوش معمولا بر روی تک دیوارها استفاده می شود‌، مثلا برای زیباتر شدن نمای پشت تلویزیون، شومینه و راهروها. همچنین این طرح برای اتاق خواب هم بسیار جذاب است. در فضاهای عمومی از جمله رستوران ها و کافه ها نیز، دیوارپوش آجر پلیمری، بسیار پرکاربرد است، زیرا علاوه بر القای حس آرامش، تلفیقی از فضای کلاسیک و مدرن ایجاد می کند.

htyh8 - دیوارپوش آجر پلیمری
دیوارپوش آجر پلیمری

 

ویژگی های دیوارپوش آجر پلیمری

دیوارپوش آجر پلیمری و سایر دیوارپوش های پلیمری، فاقد مواد مضر و سمی هستند و کاملا با محیط زیست سازگار هستند.

ویژگی دیگر دیوارپوش آجری پلیمری  این است که، استفاده از آن ها هیچ محدودیتی ندارد و در هر مکان و هر سطحی می‌توان از آن ها استفاده کرد.

از دیگر ویژگی  دیوارپوش های پلیمری غیر قابل اشتعال بودن آنها می باشد، که آن ها را به بهترین گزینه برای استفاده در مکان هایی مانند بیمارستان ها و مهد کودک ها تبدیل کرده است.

ویژگی دیگر دیوارپوش آجری پلیمری، عدم نیاز به زیرسازی برای نصب آن ها است. استفاده راحت و آسان از آن ها سبب استقبال از این دیوارپوش های پلیمری شده است.

همچنین دیوارها معمولا در معرض ضربه هستند و پس از مدتی زیبایی و فرم خود را از دست می دهند، اما همه مدلهای دیوارپوش های پلیمری مقاوم به ضربه هستند و زیبایی خود را حفظ می کنند.

از دیگر ویژگی های آن ها مقاوم بودن در برابر مواد اسیدی و قلیایی است. بنابراین شستشوی آنها راحت است و آسیبی به بافت آن ها نمی‌زند. از طرفی، شستشوی راحت آن ها سبب شده تا ماندگاری بالایی داشته باشند و تا مدت طولانی نیاز به تعویض یا ترمیم نداشته باشند.

ویژگی دیگر دیوارپوش های پلیمری از جمله دیوارپوش آجر پلیمری ضد رطوبت، ضد قارچ و ضد کپک بودن آن ها است. این خاصیت سبب شده تا بتوان از این دیوارپوش ها با خیال راحت در محیط های مرطوب استفاده کرد.

 

 

مزایای دیوارپوشهای آجر پلیمری

  • این دیوارپوش ها، طول عمر بالایی دارند و بسیار بادوام هستند.
  • این نوع دیوار پوش، مقاومت بالایی در برابر حرارت دارد و سبب گسترش حریق نمی شود.
  • تنوع رنگبندی بالایی دارد و در زیبایی دکوراسیون منزل نقش بسزایی دارد.
  • دیوارپوش آجر پلیمری با داشتن نمایی طبیعی و سنتی، سبب ایجاد فضایی گرم و صمیمی می شود.
  • این دیوارپوش ها، فاقد مواد شیمیایی هستند و ضرری برای ساکنین ندارند‌.
  • دیوارپوش آجری خود نوعی عایق برای خانه ها است.
  • قابلیت شستشو دارند و ضد کپک و ضد قارچی هستند.
  • با توجه به الیاف به کار رفته در آن ها، عایق صوتی بسیار خوبی هستند.
  • نیازی به زیر سازی ندارند و راحت نصب می شوند.
  •  
rwrer7 300x251 - دیوارپوش آجر پلیمری
دیوارپوش آجر پلیمری

 

کاربرد دیوارپوش آجر پلیمری

در این قسمت چند ایده برای استفاده از دیوارپوش آجر پلیمری ذکر می کنیم:

  • دیوار پشت تلویزیون

امروزه در بسیاری از خانه ها تلویزیون ها بر روی دیوار نصب می شود‌. بنابراین طراحی دیوار پشت آن، در زیبایی نمای خانه تاثیر بسزایی دارد. دیوارپوش آجر پلیمری می‌تواند یک گزینه خاص و جذاب برای دیوار پشت تلویزیون باشد.

  • سالن نشیمن

معمولا دیوار خانه ها در سالن نشیمن بسیار ساده و یکنواخت است. استفاده از دیوارپوش آجری پلیمری می‌تواند فضایی گرم و صمیمی ایجاد کند.

  • اتاق خواب

استفاده از دیوارپوش آجر پلیمری در دیوار پشت تخت، نقش زیادی در زیبایی اتاق خواب دارد، همچنین سبب القای حس آرامش می شود.

  • آشپزخانه

با توجه به ویژگی هایی مانند غیر قابل اشتعال بودن و مقاوم بودن در برابر رطوبت دیوارپوش های پلیمری، آن ها را به بهترین گزینه برای استفاده در آشپزخانه ها تبدیل کرده است. زیرا علاوه بر زیبایی، مقاومت بالایی نیز دارند.

  • دیوار راهرو ها و راه پله ها

استفاده از دیوارپوش های آجر پلیمری بر روی دیوار کنار راهرو ها و راه پله ها، زیبایی غیر قابل توصیفی به دکوراسیون منزل می بخشد.

 

نصب دیوارپوشهای پلیمری

پس از انتخاب طرح و رنگ دیوارپوش خود میتوانید به راحتی آن را در محل مورد نظر نصب کنید.

قبل از نصب دیوارپوش ها، حتما مکان مورد نظر را تمیز کنید، به طوری که حتی سنگ ریزه هم وجود نداشته باشد. سپس سطح دیوار را به طوری که خیس نشود، کمی مرطوب کنید. هر چه سطح نصب صاف تر باشد، بهتر است.

برای نصب دیوارپوش ابتدا دیوار مورد نظر را اندازه گیری کنید. سپس طرح و رنگ مورد نظر خود را انتخاب کرده، و لایه های دیوارپوش را متناسب با اندازه دیوار برش دهید. در نهایت میتوانید به راحتی دیوارپوش را بر روی دیوار نصب کنید.

دیوار پوش ها بر هر سطحی نصب می شوند و هرچه ضخامت آن ها بیشتر باشد کیفیت بالاتری دارند.

قیمت دیوارپوش پلیمری

قیمت دیوارپوش های پلیمری نسبت به سایر دیوارپوش ها ‌کاملا مقرون به صرفه است. همچنین آن ها در طرح ها و رنگ های بسیاری وارد بازار می شوند که سلیقه همه مشتریان را پوشش می دهند. قیمت دیوارپوش آجر پلیمری نیز بسته به کیفیت و ضخامت آن متفاوت می باشد. از طرفی طرح و رنگ، ابعاد و اندازه، نوع نصب آن و همچنین برند دیوارپوش نیز در قیمت آن تاثیر دارد. از طرفی هزینه نصب دیوارپوش نیز باید به صورت جداگانه در نظر گرفته شود.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه ها


پروژه فروشگاه تهرانی
پروژه مطب دکتر اسماعیلی
پروژه پانل پی وی سی
پروژه شرکت اکتشافات نفت
پروژه بیمارستان فوق تخصصی شهرام
پروژه بیمارستان فوق تخصصی صارم

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 18:00
یک شنبه
8:00 تا 18:00
دو شنبه
8:00 تا 18:00
سه شنبه
8:00 تا 18:00
چهار شنبه
8:00 تا 18:00
پنج شنبه
8:00 تا 14:00
جمعه
تعطیل