همه چیز درباره دیوارپوش آشپزخانه

همه چیز درباره دیوارپوش آشپزخانه
Rate this post

یکی از بهترین راه ها برای تکمیل دیوار در دکوراسیون آشپزخانه استفاده از دیوارپوش است. شما می توانید به وسیله دیوارپوش هایی که با دیوارها و مبلمان آشپزخانه تان سازگاری دارند، دکوراسیونی شیک ایجاد کنید.

طرح های دیوارپوش آشپزخانه بسیار متنوع هستند، بنابراین به شما این امکان را می دهند تا فضا را به دلخواه خود شخصی سازی کنید.

انواع دیوارپوش آشپزخانه

  • بافت های مختلف

دیوارپوش های آشپزخانه دارای بافت های مختلفی از جمله مخملی یا سنگی می باشند. شما می توانید با انتخاب از میان این مدل هایی که روز به روز تنوع می یابند، دستمایه های شیکی برای آشپزخانه خود ایجاد کنید.

بافتی از دیوارپوش برای آشپزخانه شما ایده آل است که بتواند دکوراسیون را به طور موثر تکمیل کند. بنابراین قبل از انتخاب کاغذ دیواری آشپزخانه، قطعا باید سبک کلی فضای نشیمن را در نظر بگیرید.

 به عنوان مثال اگر در صندلی آشپزخانه از مخمل استفاده کرده اید، می توانید با دیوارپوش های بافت مخمل دکوراسیونی چشم نواز ایجاد کنید.

 

  • طرح های مختلف

دیوارپوش های آشپزخانه دارای طرح های بسیار متنوعی هستند. برای مثال طرح های هندسی، انتزاعی و طبیعی که هر کدام مدل های زیادی را در زیر مجموعه خود قرار داده اند.

 

  • جنس های مختلف

جنس دیوارپوش ها نیز تنوع بالایی دارد. اما در میان طرح های مبتکرانه دیوارپوش آشپزخانه، مدل هایی که تحت تاثیر آب قرار نمی گیرند محبوب تر می باشند.

با دیوارپوش های طرح دار چوبی و مرمری مانند ماربل شیت، می توانید به ظاهری شیک برسید. شما می توانید از مدل های ضد آب تا زمانی که ممکن است بدون آسیب دیدن استفاده کنید.

چه دیوارپوشی برای آشپزخانه مناسب است؟

در انتخاب دیوارپوش برای آشپزخانه باید فاکتورهای زیادی را در نظر بگیرید. بسیاری از ما بلافاصله به رنگ یا طرح آن توجه می کنیم، اما وقتی صحبت از مکانی مانند آشپزخانه به میان می‌آید، ظاهر دیوارپوش، نسبت به عملکرد آن اهمیت کمتری دارد.

آشپزخانه دارای رطوبت، بخار و دوده می باشد و همچنین خطر تشکیل ذرات غذا و چربی روی دیوارها بسیار زیاد است. همه این موارد، منجر به رویکرد خاصی در انتخاب دیوارپوش می شود.

دیوارپوش ها حتما باید در برابر رطوبت مقاوم باشند. به بیان دیگر باید قابل شستشو باشند، تا بتوانیم مواردی را که در بالا اشاره کردیم را به سادگی و بدون بروز مشکل از روی آنها پاک کنیم.

همچنین سعی کنید متراکم ترین و سبک ترین دیوارپوش را برای آشپزخانه تان انتخاب کنید. برخی از مناسب دیوارپوش ها را در ادامه به شما معرفی می کنیم.

  • ماربل شیت

ماربل شیت سنگی مصنوعی است که امروزه کاربرد بسیار زیادی در طراحی داخلی دارد. این سنگ ها می توانند بهترین گزینه برای دیوارپوش آشپزخانه باشند، چرا که مقاومت آنها در برابر رطوبت و حرارت بسیار بالا می باشد.

بعلاوه ماربل شیت را می توان به سادگی، تنها با یک دستمال مرطوب برق انداخت. دیواره های آشپزخانه در معرض حرارت و آلودگی قرار داشته و نیاز دارند دائما تمیز شوند. پس با انتخاب ماربل شیت، دشواری برای پاکیزگی وجود نخواهد داشت.

همچنین باید به زیبایی خاص و بی نظیر این ورق های مصنوعی اشاره کنیم. ماربل شیت ها می توانند فضای آشپزخانه را بسیار درخشان و لوکس کنند، طوری که به هیچ عنوان از بودن در این مکان خسته نشوید.

 تنوع طرح و رنگ ماربل شیت ها بسیار زیاد بوده و می توانید آنها را کاملا مطابق با سلیقه و دکوراسیون منزلتان انتخاب کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه ها


پروژه فروشگاه تهرانی
پروژه مطب دکتر اسماعیلی
پروژه پانل پی وی سی
پروژه شرکت اکتشافات نفت
پروژه بیمارستان فوق تخصصی شهرام
پروژه بیمارستان فوق تخصصی صارم

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 18:00
یک شنبه
8:00 تا 18:00
دو شنبه
8:00 تا 18:00
سه شنبه
8:00 تا 18:00
چهار شنبه
8:00 تا 18:00
پنج شنبه
8:00 تا 14:00
جمعه
تعطیل