قیمت دیوارپوش

قیمت دیوارپوش
Rate this post

یکی از کاربردی ترین متریال هایی که امروزه در دکوراسیون های داخلی مورد استفاده قرار می گیرد، انواع دیوارپوش‌ها با تنوع مختلف است. استفاده و کاربرد هر کدام از نمونه های دیوارپوش به سلیقه و شرایط مکانی و دیزاین کاربران بستگی دارد که در ادامه به توضیح بیشتر در این زمینه خواهیم پرداخت.

تعریف کامل دیوار پوش

به تمام موادی که برای پوشش و یا تزئین دیوار در مکان ها و شرایط مختلف به کار می رود، دیوارپوش گفته می شود. کاربرد انواع دیوارپوش‌ها در تزئینات داخلی باعث شده تا این محصول مخاطبان بسیار زیادی داشته باشد. علاقه بالا به این متریال در دکوراسیون های داخلی، باعث استفاده بالای آن از طرف افراد نیز شده است. در بسیاری از مکان های مختلف اداری، تجاری و مسکونی شاهد دیوارپوش های مختلف از مواد گوناگون شده ایم. هر کدام از این دیوارپوش ها دارای ویژگی ها و مشخصات مختلفی هستند. تنوع در ظاهر و کاربرد این محصولات باعث شده است تا انتخاب آن در بسیاری از مواقع کار راحتی نباشد. چون در انتخاب درست یک دیوارپوش باید به موارد مختلفی توجه داشت.

فاکتورهای مختلفی روی انتخاب دیوارپوش ها تاثیر گذارند که از مهمترین آنها می توان به متریال، رنگ، طرح، جنس، ماندگاری و قیمت دیوارپوش‌ها اشاره کرد. در هر کدام از موارد گفته شده نیز دسته بندی های گوناگونی وجود دارد که باید با توجه به شرایط و نیاز مشتری انتخاب شوند. به همین دلیل بهتر است برای انتخاب درست در این زمینه از افراد متخصص راهنمایی گرفت. چون کسی که شناخت لازم در مورد انواع دیوارپوش ها را داشته باشد، می تواند با بررسی نیاز و شرایط کاربر بهترین نمونه محصولی را پیشنهاد دهد. در ادامه به معرفی انواع دیوارپوش ها می پردازیم.

معرفی انواع دیوارپوش و رنج قیمت آنها

مشخصات و قیمت دیوارپوش‌ها با توجه به نوع و موادی که در آنها به کار رفته، با یکدیگر متفاوت می باشند. انواع دیوارپوش هایی که امروزه کاربرد بالایی در تزئینات داخلی دارند، شامل موارد زیر می باشند.

  • انواع دیوارپوش های PVC
  • دیوارپوش های جدید ماربل شیت (صفحه مرمری)
  • دیوارپوش های جدید آجری
  • انواع دیوارپوش بتنی
  • دیوارپوش های مختلف کامپوزیت
  • نمونه های چرمی دیوارپوش

قیمت دیوارپوش‌ها در هر کدام از موارد بالا به عنوان یکی از مهمترین فاکتورها در انتخاب و خرید محصول به شمار می آید. با توجه به ماندگاری و زیبایی که این دیوارپوش ها در محیط به کار رفته ایجاد می کنند، این محصولات با قیمت های مختلفی نیز به بازار عرضه می شوند. در ادامه به مشخصات و ویژگی های چند نمونه از دیوارپوش های پرطرفدار در بین مشتریان می پردازیم.

gfhdfg56c - قیمت دیوارپوش

انواع دیوارپوش های PVC

رنج قیمت دیوارپوش‌های پی وی سی یکی از دلایل کاربرد بالای آن در بین کاربران است. این نوع از دیوارپوش ها قابلیت استفاده برای دیوارهای داخلی، خارجی، سقف و کفپوش ها را دارند. جنس به کار رفته در این نوع از دیوارپوش ها از پلاستیک است و از تنوع طرح و رنگ بالایی نیز برخوردار است. استفاده از تنوع بالا در طرح و رنگ این دیوارپوش ها باعث شده تا افراد با سلیقه های مختلف بتوانند آن را استفاده کنند. این دیوارپوش ها از مقاومت و ماندگاری بالایی نیز برخوردارند چون در برابر شرایط مختلف محیطی از جمله رطوبت استحکام بالایی دارند.

دیوارپوش های جدید ماربل شیت

قیمت دیوارپوش‌های ماربل شیت با توجه به طرح و نمونه ای که دارند با یکدیگر متفاوت هستند. این دیوارپوش ها در دسته بندی نمونه های جدید و مدرن قرار می گیرند و در مکان های مختلف مسکونی، تجاری و اداری به کار می روند. این محصولات جزء نمونه های لوکس به شمار می آیند و باعث ایجاد یک محیط لوکس و مدرن در مکان های مختلف می شوند. مواد اولیه ای که در ساخت این دیوارپوش ها به کار می رود شامل پودر سنگ و رزین PVC می باشد و به همین دلیل به آنها سنگ مصنوعی نیز گفته می شود. به دلیل ترکیب این دو ماده با یکدیگر، مقاومت این نوع از دیوارپوش ها نسبت به نمونه های پی وی سی ساده بسیار بیشتر است. 

رنج قیمت دیوارپوش کامپوزیت و مواد تشکیل دهنده آن

رنج قیمت دیوارپوش‌های کامپوزیت متنوع است که دلیل آن نیز تنوعی است که در ساخت و طراحی آن به کار رفته است. این نوع از دیوارپوش در دسته بندی محصولات مدرن قرار دارد. به دلیل تنوع طراحی و ساخت این دیوارپوش ها، قابلیت هماهنگی با دکوراسیون های مختلف را دارد. در ساخت این دیوارپوش ها از چندین ماده مختلف مثل چسب، سیمان و رزین استفاده می شود که باعث استحکام و ماندگاری بالای آنها می شود. طرح هایی که در ساخت این محصولات استفاده می شود، مشابه به طرح انواع سنگ، چوب و بسیاری از مواد طبیعی دیگر است. رنج قیمت انواع دیوارپوش مختلف دیگر مثل نمونه های آجری، بتنی و چرمی نیز با توجه به نوع ساخت و ماندگاری آنها با یکدیگر متفاوت است و متناسب با نیاز و نوع دکوراسیون مشتریان انتخاب و مورد استفاده قرار می گیرند.

fdgasdfs56 - قیمت دیوارپوش
مزایای استفاده از دیوارپوش

با توجه به رنج قیمت دیوارپوش‌ها و تنوعی که در طرح، مدل، رنگ و نوع مواد اولیه ای که در ساخت آنها به کار رفته، مزیت هایی نیز در کاربرد این محصولات وجود دارد. در ادامه به چند مزیت کلی استفاده از انواع دیوارپوش ها اشاره خواهیم کرد.

  • یکی از مزیت های قابل توجه در انواع دیوارپوش‌ها، تنوع در طرح و رنگ آنها است. این تنوع باعث می شود تا کاربر مناسب ترین نمونه محصول را با توجه به نوع دکوراسیون و سلیقه خود انتخاب کند. در تمام نمونه های دیوارپوش که در بالا به آن اشاره کردیم، تنوع طرح، رنگ، مدل و درجه کیفی وجود دارد.
  • عایق حرارت و صدا یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه در این محصولات به شمار می آید که جزء مزیت های مهم در استفاده آنها نیز می باشد. کاربرد هر کدام از دیوارپوش ها باعث می شود تا از هدر رفتن انرژی جلوگیری شود و همچنین یک عایق بسیار خوب برای ورود صدا از محیط بیرون به داخل یا برعکس می باشند.
  • امکان شستشو در بسیاری از دیوارپوش ها وجود دارد که یکی از مزیت های مهم در کاربرد آنها به شمار می آید. با توجه به قابلیت شستشو در این دیوارپوش ها، این محصولات دارای ویژگی ضد آب هستند تا به بنای اصلی ساختمان در مکان های مختلف آسیبی وارد نشود.
  • نصب سریع و آسان با قابلیت فرم دهی روی سطوح مختلف دیوارها یکی دیگر از مزیت های استفاده از دیوارپوش ها می باشد. هر کدام از نمونه های مختلف دیوارپوش را می توان در کمترین زمان ممکن و به راحتی روی دیوارهای مختلف نصب کرد.
قیمت دیوارپوش به چه مواردی بستگی دارد؟

یکی از فاکتورهایی که هنگام انتخاب یک دیوارپوش می تواند روی تصمیم مشتریان تاثیرگذار باشد، قیمت عرضه است. قیمت دیوارپوش‌ها با توجه به تنوع تولید و عرضه این محصولات در دسته بندی های مختلف، متنوع است. افراد هنگام مراجعه به مراکز فروش دیوارپوش، می توانند مناسب ترین نمونه محصولی را با توجه به سلیقه و بودجه خود خریداری کنند. قیمت حدودی که برای هر کدام از دیوارپوش ها مشخص می شود، به موارد مختلفی در ساخت و طراحی آنها بستگی دارد. مهمترین این موارد عبارتند از:

  • نوع مواد اولیه ای که در ساخت دیوارپوش ها به کار می رود، به صورت مستقیم روی قیمت عرضه آن تاثیرگذار است. هر چقدر مواد به کار رفته در ساخت آنها مقاومت بیشتری داشته باشند، قطعا دیوارپوش نیز دارای ماندگاری و استحکام بالایی خواهد بود.
  • طرح و سبک به کار رفته در دیوارپوش ها نیز روی قیمت عرضه آنها نقش دارد. معمولا طرح های مدرن که هماهنگی بالاتری با دکوراسیون های امروزی دارند، دارای رنج های قیمتی بالاتری می باشند.
  • انتخاب نمونه هایی که از هدر رفتن انرژی محیط جلوگیری می کنند و یا عایق خوبی برای صدای محیط می باشند همیشه در اولویت های مشتریان قرار دارند. این شرایط نیز روی قیمت عرضه محصولاتی که عایق دما و صدا هستند، تاثیرگذار است.
  • علاوه بر تنوع در ظاهر دیوارپوش ها، امکان نصب آن روی دیوارهای متنوع نیز باعث می شود تا قیمت عرضه این محصولات با یکدیگر متفاوت باشد. معمولا نمونه هایی که قابلیت نصب روی انواع دیوارها را داشته باشند از قیمت عرضه بالاتری برخوردارند.
قیمت دیوارپوش آذران پلاست

امروزه می توان برای اطلاع از قیمت دیوارپوش‌ها در طرح و نمونه های مختلف به مراکز فروش و تولید کننده های زیادی در سراسر کشور مراجعه کرد. یکی از مراکز فعال در این حوزه، مجموعه آذران پلاست است. تنوع محصولی شرکت آذران پلاست در دسته بندی دیوارپوش ها به گونه ای است که می تواند نیاز و سلیقه مشتریان مختلف را پوشش دهد. امکان خرید حضوری و اینترنتی برای تمام مشتریان در داخل کشور وجود دارد. با مراجعه به سایت اینترنتی آذران پلاست می توان انواع محصولات این مرکز را در دسته بندی های مختلف مشاهده کرد. رنج قیمت محصولات در سایت نیز این امکان را به کاربران داده است تا در کمترین زمان ممکن و بدون محدودیت مکانی نسبت به قیمت دیوارپوش ها اطلاعات لازم را کسب کنند. راه های ارتباطی داخل سایت نیز امکان ارتباط با کارشناسان مجموعه را برای مخاطبان فراهم کرده است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه ها


پروژه فروشگاه تهرانی
پروژه مطب دکتر اسماعیلی
پروژه پانل پی وی سی
پروژه شرکت اکتشافات نفت
پروژه بیمارستان فوق تخصصی شهرام
پروژه بیمارستان فوق تخصصی صارم

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 18:00
یک شنبه
8:00 تا 18:00
دو شنبه
8:00 تا 18:00
سه شنبه
8:00 تا 18:00
چهار شنبه
8:00 تا 18:00
پنج شنبه
8:00 تا 14:00
جمعه
تعطیل