ماربل شيت در مازندران

ماربل شيت در مازندران
Rate this post

ماربل شيت در مازندران

 

هر آنچه که باید در مورد سنگ ماربل شيت بدانید

البته انتخاب دیوار مناسب و نحوه تزیین دیوار و سقف در هر نما برای دکوراسیون داخلی مهم است. در گذشته با سطل های رنگ، نتایج خوبی برای مشتریان و صاحبان خانه می گرفتیم. اما امروزه دیوارپوش ها و هماهنگی آن با سایر قسمت های خانه از اهمیت بالایی برای صاحب خانه ها و دکوراتورها برخوردار است. نوع و طرح دیوارپوش یکی از مهم ترین قسمت های دکوراسیون است.

دیوارپوش های متنوعی برای این محصول در بازار وجود دارد. و هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند و در مکان های خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. دیوارپوش سنگ مرمر یکی از انواع دیوارپوش های موجود در بازار این محصول و مورد توجه اکثر متخصصان عرصه دکوراسیون می باشد. با ما همراه باشید تا با اسلب سنگ مرمر بیشتر آشنا شوید و با کاربرد آن در نقاط مختلف دکوراسیون آشنا شوید.

 

سنگ ماربل شيت چیست؟

ابتدا کلمه سنگ مرمر و معنای تحت اللفظی آن را درک کنید.

مرمر به معنای سنگ مرمر و دال به معنای دال است.

بنابراین، دال مرمر، دال سنگی است که از مواد پی وی سی ساخته شده و برای پوشش دیوار در دکوراسیون داخلی استفاده می شود.این نوع دیوارپوش بسیار شیک، خاص، زیبا و آنتیک است و به راحتی می تواند دکوراسیون منزل شما را به خانه ای مدرن یا مدرن منتقل کند.

کیفیت رنگ صفحات سنگ مرمر بسیار متفاوت است. بنابراین دست شما و طراح دکوراسیون داخلی برای انتخاب رنگ و همچنین طرح کاملا باز خواهد بود.

 

gfgf87 - ماربل شيت در مازندران

این نوع دیوارپوش را می توان به راحتی در هر قسمت از خانه اعم از اتاق نشیمن، آشپزخانه و اتاق خواب نصب کرد. همچنین استفاده از این نوع دیوار برای دیوار راهرو بسیار کاربردی است. زیرا اسلب های مرمر شوکه و کاملاً جامد نیستند. برای دیوارهای راهرو بسیار مفید است و از آسیب دیدن دیوارهای راهرو در اثر جابجایی مداوم ساکنان جلوگیری می کند. کلینیک ها و بیمارستان ها نیز از این نوع دیوارپوش داخلی بیشترین بهره را می برند. پانل های مرمر بهترین انتخاب برای پوشش دیوارهای شرکت یا اداره خواهد بود.

اگر دکوراتور هستید. چه به دنبال بهترین دیوارپوش ها و چه سقف های کاذب برای پوشاندن دیوارهای خانه، اداره یا دفتر کار خود باشید. شرکت آذران پلاست بزرگترین تولید کننده اسلب و دیوارپوش سنگ مرمر در ایران است و بهترین محصولات را برای ارائه به مشتریان خود تولید می کند.

 

یک نوع سنگ مرمر

 

مسلما سنگ یکی از پرطرفدارترین انواع دیوارپوش برای دکوراسیون داخلی است. زیبایی و وقاری که دیوارهای سنگی به هر فضایی می بخشد بی نظیر است و نظر همه بینندگان را به خود جلب می کند. دوام دیوارپوش های مرمر و زیبایی فوق العاده ای که به فضاهای داخلی می بخشد، مورد پسند همگان است و اولین توصیه متخصصان و طراحان داخلی به مشتری خواهد بود.

تنوع مدل ها و طرح های تخته سنگ مرمر انتخاب هر مکانی را آسان می کند.

 

انواع سنگ ماربل شيت عبارتند از:

ورق های مرمر برای تاسیسات پزشکی

کفپوش مرمر برای فضای داخلی اتاق نشیمن

کفپوش مرمر برای انواع محیط های اداری و تجاری

کفپوش مرمر برای تمامی قسمت های هتل و لابی

استفاده از این ماده مرغوب در آشپزخانه به جای کاشی به زیبایی و دوام آشپزخانه شما می افزاید. از تجمع میکروب ها در این محیط که باید عاری از میکروب و حشرات باشد جلوگیری می کند و ظاهری شیک به خانه شما می بخشد.

 

استفاده از این نوع دیوارپوش در بیمارستان ها و درمانگاه ها بسیار کاربردی است.محیط بیمارستان نیز باید تمیز و استریل باشد. کیفیت و تنوع این دیوارپوش بی نظیر است و از تجمع میکروب ها و انواع کثیفی ها بر روی سطح دیوار جلوگیری می کند و دکوراسیون زیبایی به محیط بیمارستان خواهد بخشید. رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی با استفاده از دیوارهای مرمر در بیمارستان ها و کلینیک ها قابل اجرا است. از آنجایی که تمام این دیوارپوش ها آنتی باکتریال هستند، برای محیط های بیمارستانی ایده آل هستند و بسیار مقرون به صرفه هستند.

kdfg678 - ماربل شيت در مازندران

چه چیزی این نوع دیوارپوش را خاص می کند؟

تخته سنگ مرمر یک متریال بسیار کاربردی با ویژگی های منحصر به فرد است که استفاده از آن در هر محیطی مورد توجه طراحان تزئینی قرار گرفته است.

 

برخی از ویژگی های سنگ مرمر عبارتند از:

  • آنتی باکتریال بسیار قوی
  • قابل شستشو با تمامی صابون ها، مواد شوینده و ضد عفونی کننده
  • در مقایسه با تمام سنگ های طبیعی، کار با آن بسیار آسان است
  • نصب آن در مقایسه با نصب سنگ طبیعی با تراشه و گرد و غبار در هنگام نصب بسیار آسان است
  • ضد خش و کاملا مقاوم در برابر آسیب های ناشی از ضربه
  • طرح ها و رنگ های متنوعی برای هر فردی با سلیقه های مختلف وجود دارد
  • عایق صدا و حرارت
  • باعث پوسیدگی نمی شود و در برابر مواد شیمیایی، آب و … مقاوم است
  • نمی سوزد و در صورت آتش سوزی از دیوار جدا می شود و اصلا نمی سوزد.طرح ها و رنگ های بسیار متنوعی دارد و می توان آن را در هر مکانی قرار داد.
  • طرح مرمر آن برای بیمارستان ها و واحدهای پرستاری مناسب است.

 

لازم به ذکر است که این نوع دیوارپوش دارای ضخامتی در حدود 4 میلی متر بوده و قابل نصب بر روی دیوارها، ستون ها بوده و برای پوشش سقف مناسب می باشد. این محصول در صنعت پتروشیمی تولید می شود و زیر نظر سازمان بهداشت، سازمان آتش نشانی و وزارت صنعت و معدن تولید می شود. عمر این محصول بسیار طولانی است و پس از مدت کوتاهی نیازی به تعویض آن نیست.

.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه ها


پروژه فروشگاه تهرانی
پروژه مطب دکتر اسماعیلی
پروژه پانل پی وی سی
پروژه شرکت اکتشافات نفت
پروژه بیمارستان فوق تخصصی شهرام
پروژه بیمارستان فوق تخصصی صارم

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 18:00
یک شنبه
8:00 تا 18:00
دو شنبه
8:00 تا 18:00
سه شنبه
8:00 تا 18:00
چهار شنبه
8:00 تا 18:00
پنج شنبه
8:00 تا 14:00
جمعه
تعطیل