سقف کاذب در البرز

سقف کاذب در البرز
Rate this post

سقف کاذب در البرز با ارایه جذاب‌ ترین طرح‌های مدرن و بدیع در خدمت همشهریان و هم استانی‌های عزیز می‌باشد. این مجموعه با برخورداری از تیم مشاوره فروش و نصب و اجرای سقف کاذب ، خاطره خوبی را برای شما رقم خواهد زد.

اهمیت سقف کاذب در البرز

سقف کاذب در استان البرز شیوه‌ای مدرن و بدیعی است که این روزها برای پوشش سقف اصلی به کار می‌رود.

این پوشش دارای مواد اولیه متنوعی است . (چنانچه به تیم فروش سقف کاذب در  استان البرز مراجعه فرمایید، برای آگهی بیشتر شما کاتولوگ‌ در اختیارتان خواهند گذاشت. تنوع مدل‌های ما به گونه‌ای است که از پس هر سلیقه‌ای بر می‌آید).  برخی از مزایای استفاده از سقف کاذب را برایتان بازگو می‌کنیم:

  • وزن کم و انعطاف پذیری زیاد،
  • مقرون به صرفه،
  • عایق صدا، گرما و سرما،
  • امکان بازسازی و تعویض.

 

نحوه اجرای سقف کاذب در البرز

نحوه اجرای سقف کاذب توسط حرفه‌ای ترین تیم‌ها صورت می‌گیرد. تکنسین‌های ما قبل از انجام کار کل سقف را با ورقه‌های توری مانندی به نام رابیتس پوشش می‌دهند. این ورقه‌ها به وسیله سیم بهم وصل و محکم می‌شوند.

حالا زمانی است که نصابان سقف کاذب البرز، از متریال‌های انتخاب شده استفاده کنند. گچ یا اکوستیک، گریلیوم و موارد دیگر . شایان ذکر است، از آنجا که مدل‌های مختلفی از سقف کاذب موجود است، نحوه اجرا نیز به همان میزان متفاوت خواهد بود. از همین رو، بسیار مهم است پروژه شما توسط چه کسانی نصب و اجرا می‌شود. شناخت کامل از متریال، نحوه صحیح نصب و اجرا را می‌توانید از تکنسین‌های مجموعه ما بخواهید.

 

عوامل تعیین کننده در قیمت سقف کاذب در البرز

سقف کاذب البرز  با نظر به مواد اولیه به کار رفته در آنها دارای انواع مختلفی است. اجازه بدهید قبل از ورود به بحث قیمت‌ها ، اشاره ای به تنوع این محصول داشته باشیم:

  • سقف کاذب کناف،
  • آکوستیک،
  • پی وی سی،
  • آسمان مجازی،
  • رابیتس ،
  • کشسان،
  • گریلیوم،
  • چوبی،
  • آلومینیوم.

انواع سقف کاذب هر کدام دارای یک قیمت ، نحوه اجرا و نصب است. قبل از این که پای میز قرارداد بروید، کارشناسان فروش ما تمامی نکات مهم را به شما گوشزد خواهند کرد. اما پارامترهای مهمی که در این موضوع دخیل است عبارتند از :

  • جنس مواد اولیه سقف کاذب و مصالح مورد استفاده در نصب و اجرا
  • دستمزد و قیمت نصب .

تاثیر جنس مواد اولیه سقف کاذب بر قیمت‌ها

وقتی صحبت از متریال سقف کاذب البرز می‌شود، منظورمان نمای ظاهری و مصالح ناپیدایی است که در این پروژه به کار می‌رود. به عبارتی تمامی زیرساخت ها، قطعات نگهدارنده و صفحات فولادی و .. جزو متریال این کار می‌باشند. از همین رو، هزینه متریال با نظر به مدل سقفی که انتخاب می‌شود، فرق دارد. ولی در عین حال، قیمت مواد اولیه بین هفتاد تا هشتاد درصد از هزینه‌های تمام شده سقف را شامل می‌شود.

تاثیر هزینه‌های اجرا بر قیمت سقف کاذب

قیمت اجرای سقف کاذب در استان البرز نیز از برخی آیتم ها متاثر است. دستمزد و لوازمی که در حین عملیات نصب به کار می‌رود بر این قیمت ها تاثیر می‌گذارد. شما می‌بایست هزینه میخ ، پیچ، بشکه و دیگر مصالح و ابزارآلات مصرفی را در نظر بگیرید. افزون بر این موارد، هزینه جابجایی‌ها، کارگاه، بیمه، مالیات نیز بر قیمت تمام شده تاثیر خواهد گذاشت. هزینه دستمزد حدود بیست تا سی درصد از کل هزینه پروژه را شامل می‌شود.

 

22 1 - سقف کاذب در البرز
سقف کاذب

 

محاسبه قیمت سقف کاذب در البرز چگونه انجام می‌شود؟

معمولا هزینه سقف کاذب البرز را به ازای یک مترمربع از سقف در نظر می‌گیرند. ولی شیوه‌های دیگری نیز در محاسبه قیمت رایج است . به عنوان مثال :

هزینه به ازای متر مربع برای سقف کاذب ساده

از جمله مرسوم ترین شیوه‌های محاسبه هزینه سقف کاذب در استان البرز،  عرضه قیمت برای هر متر مربع می باشد. البته باید خاطر نشان کرد، جهت سقف تایل یا مشبک ، هزینه ها بر اساس هر تایل محاسبه می شود.

قیمت بر اساس متر

این شیوه نیز جهت سقف نواری یا کناف که محیط سقف را شامل می شود، مورد محاسبه قرار می گیرد. بدین معنی که به ازای هر متر نواری که دور سقف ساخته می شود، قیمت ها سنجیده می شوند.

برآورد هزینه بر اساس متر مربع سایه انداز ( برای سقف های کاذب دکوراتیو)

یکی دیگر از رایج ترین شیوه‌ها برای سنجش هزینه سقف کاذب البرز ، عرضه قیمت بر مبنای مساحت سایه انداز می باشد. البته قابل ذکر است، در این نوع سقف ها که از اشکال مختلفی برخوردارند، گاهی محاسبه قدری سخت می شود . از همین رو، مساحت سایه انداز در سقف های دکوراتیو مد نظر قرار می گیرد.

نکته: در توضیح سایه انداز باید گفت، فنی کاران ما بوسیله نوری که از سقف تابیده می‌شود، دست به محاسبه می‌زنند. بدین شکل که سایه سقف وقتی روی زمین ایجاد می شود، مساحتی را تشکیل می دهد. این مساحت را به دست می آورند و به اصطلاح از آن به عنوان سایه انداز استفاده می کنند. جهت ارزیابی نرخ سقف کاذب ، مساحت سایه ای که بر زمین افتاده ملاک کار فنی کاران ما می باشد.

جهت قیمت نصب و اجرای سقف کاذب در البرز به این نکات توجه کنید؟

انتخاب مدل سقف و سپردن کار به یک تیم حرفه ای می تواند ، قیمت های تمام شده در سقف کاذب البرز را تحت تاثیر قرار دهد. مسلما نوع سقف کاذبی که انتخاب می شود از نظر متریال و میزان مصالح مصرفی بسیار با هم متفاوت هستند. شما با مراجعه به کارشناسان فروش در سقف کاذب البرز به بهترین انتخاب خواهید رسید.

2 نظر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه ها


پروژه فروشگاه تهرانی
پروژه مطب دکتر اسماعیلی
پروژه پانل پی وی سی
پروژه شرکت اکتشافات نفت
پروژه بیمارستان فوق تخصصی شهرام
پروژه بیمارستان فوق تخصصی صارم

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 18:00
یک شنبه
8:00 تا 18:00
دو شنبه
8:00 تا 18:00
سه شنبه
8:00 تا 18:00
چهار شنبه
8:00 تا 18:00
پنج شنبه
8:00 تا 14:00
جمعه
تعطیل