دیوارپوش ضد ضربه

دیوارپوش ضد ضربه
Rate this post

آشنایی با دیوارپوش ضد ضربه

برای پوشاندن و جلوه دهی به دکوراسیون داخلی ساختمان از انواع مختلف دیوارپوش استفاده می کنند. این نوع دیوارپوش می‌تواند فضای داخلی دیوار های تجاری، اداری و مسکونی را شیک و زیبا  نماید. انواع دیوارپوش ها، بر اساس کاربرد و جنسی که دارند، طبقه بندی می شوند. یکی از مهمترین موضوعات در زمان انتخاب دیوارپوش دوام و طول عمر آن است. کاربران برای آنکه بتوانند از دیوارهای فضاهای پر تردد مانند راه پله، راهرو مکان های عمومی در برابر ضربه محافظت کنند، دیوارپوش ضد ضربه را انتخاب می کنند.

دیوارها در برابر اجسامی که به آنها صدمه وارد می کنند، بسیار آسیب پذیر هستند. در نتیجه اگر شما می خواهید از صدمه دیدن دیوارها جلوگیری کنید بهتر است از دیوارپوش ضد ضربه استفاده کنید.

 

دیوارپوش ضد ضربه دارای فضاهای توخالی است که که استحکام بالاتری را ایجاد می کنند. دیوارپوش های ضد ضربه دارای ضخامت حدود ۸ میلیمتر هستند و ضخامت استاندارد این محصول موجب می‌شود تا در برابر ضربه و فشار مقاومت بالاتری را از خود نشان دهد.

طول این نوع دیوارپوش، سه متر و عرض آن ۲۰ الی ۲۵ سانتی متر است به همین علت نصب راحت و آسانی دارند. این دیوارپوش ها به عنوان یکی از محصولات پرطرفدار در دکوراسیون داخلی شناخته شده اند که با داشتن تنوع رنگ بی نظیر می توانند جلوه ای زیبا را در محیط ایجاد کنند. دیوارپوش ها در صنعت ساختمان سازی دارای کاربرد بسیار زیادی هستند و امروزه استفاده از این محصول بسیار رایج شده است.

 

انواع دیوارپوش ضد ضربه

ghgj - دیوارپوش ضد ضربه
انواع دیوارپوش ضد ضربه

آشنایی با انواع دیوارپوش ها سبب میشود تا کاربران بتوانند با توجه به نیازی که دارند، بهترین نوع محصول را انتخاب نمایند.  انواع دیوارپوش های ساختمانی که به صورت ضد ضربه ساخته شده اند، شامل دیوارپوش ضد ضربه پی وی سی، دیوارپوش های ضد ضربه سنگی، دیوارپوش های ضد ضربه آجری و دیوارپوش های بتنی میشود.

  • دیوارپوش ضد ضربه پی وی سی

دیوارپوش ضد ضربه پی وی سی در سایزها و اندازه های کاملاً استاندارد و تولید می‌شود.  به طور کلی این نوع دیوارپوش ها به صورت سفید و یا روکش دار ساخته شده اند. توجه به طرح و رنگ این محصول  موجب میشود تا شما بتوانید  بر اساس سبک دکوراسیون محیط، اقدام به انتخاب بهترین نوع دیوارپوش نمایید. نحوه استفاده از دیوارپوش پی وی سی بسیار راحت و آسان است و به صورت کلیک در داخل هم قرار می‌گیرند.

برای استفاده از این دیوارپوش ها ابتدا صفحه اول بر روی سطح قرار داده می‌شود و صفحه دومی در داخل آن کلیک می شود. در نهایت با استفاده از دستگاه پمپ باد و یا میخ های کوچک به یکدیگر متصل می شوند. دیوارپوش پی وی سی، عایق رطوبتی و صوتی مناسبی برای محیط به شمار می رود.

  • دیوارپوش ضد ضربه سنگی

یکی از انواع دیوارپوش های پرطرفدار، دیوارپوش سنگی است. دیوارپوش سنگی به صورت یک تکه طراحی و تولید شده و فاقد هرگونه درز است. رنگ بندی متنوع و کیفیت بالای این محصول موجب افزایش  محبوبیت دیوارپوش سنگی می شود. این محصول در ضخامت های کاملاً استاندارد تولید می شود.

  • دیوارپوش ضد ضربه آجری

یکی از دیوار های ضد ضربه که در مکان های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد، دیوارپوش آجری است. این دیوارپوش ها با جلوگیری از خروج گرما مانع از اتلاف انرژی خواهند شد. همچنین این محصول دارای مدل های مختلفی است و دست شما را برای انتخاب محصولی مناسب باز می گذارد. نصب دیوارپوش آجری بسیار آسان است و شما می توانید با استفاده از چسب آجر و پودر بندکشی به راحتی آن را نصب کنید.

  • دیوارپوش ضد ضربه بتنی

دیوارپوش ضد ضربه بتنی یکی از دیوارپوش هایی است که در چند سال اخیر وارد کشور شده است. این دیوارپوش ها از لحاظ رنگبندی دارای تنوع بسیار زیادی هستند و یکی از پرکاربردترین سایز این نوع دیوار پوش ها سایز 50 سانتی متر در 50 سانتی متر است.

 

کاربرد دیوارپوش ضد ضربه

دیوارپوش های ضد ضربه کاربرد بسیار زیادی در مکان های شلوغ و پر رفت و آمد دارند.  وظیفه اصلی این محصول حفاظت از دیوار در برابر ضربه و فشار های احتمالی است. این نوع دیوارپوش ها قابلیت استفاده در تمامی پروژه های مربوط به صنعت ساختمان را دارند.

استفاده از  دیوارپوش پی وی سی ضد ضربه در فضای اداری و شرکتی موجب شکل‌گیری فضای کاملا رسمی میشود. امکان استفاده از این دیوار ها در منازل، بانک ها، محیط های اداری و تجاری، رستوران ها، پالایشگاه ها و انبار ها و … وجود دارد.

دیوارپوش ضد ضربه پی وی سی دارای استحکام فوق‌ العاده‌ای می باشد و جایگزین مناسبی برای دیوارپوش های قدیمی به شمار می رود. این محصول در برابر ضربه مقاوم بوده و دچار شکستگی و ترک خوردگی نخواهد شد. یکی از بهترین نوع دیوارپوش هایی که در رستوران و کافی شاپ مورد استفاده قرار می گیرد، دیوارپوش های ضد ضربه بوده؛ این محصول قابلیت شستشو دارد به همین خاطر است که گزینه‌ی مناسبی برای پوشاندن دیوارهای رستوران محسوب می شود.

 

yuyuyu - دیوارپوش ضد ضربه
اجرای دیوارپوش ضد ضربه

 

مزایای دیوارپوش ضد ضربه

  • نصب سریع و آسان این محصول با استفاده از کمترین تجهیزات
  •  قابلیت شستشو و نظافت راحت
  •  مقاومت بسیار بالا در برابر انواع حشرات قارچ و باکتری ها
  • قابلیت نصب بر روی تمامی سطوح و انعطاف پذیری بسیار بالا
  • استحکام بالا در برابر هرگونه فرسودگی، فشار، ضربه، خوردگی و ساییدگی
  • دوام و طول عمر بالا و هزینه نگهداری پایین
  • سازگار با محیط زیست و قابلیت بازیافت کردن
  • عایق بسیار قوی در برابر رطوبت و حرارت
  •  تنوع بسیار بالا در طرح و رنگ
  • عدم تغییر رنگ پس از استفاده طولانی مدت

 

قیمت دیوارپوش های ضد ضربه 

دیوارپوش ضد ضربه درجه یک دارای نوسان قیمت است و در بحث قیمت این کالا باید به کیفیت محصول توجه کرد. دیوارپوش درجه یک به دلیل کیفیت بالا و طول عمر زیادی که دارد، قیمت بیشتری داشته؛ البته میزان کیفیت محصول باعث شده تا تمامی خریداران از خرید عمده محصول راضی باشند. از دیگر عوامل تاثیر گذار در تعیین قیمت دیوارپوش ضد ضربه ابعاد و سایز دیوارپوش است. این دیوارپوش ها به دلیل آنکه در اندازه ها و سایز های متنوعی طراحی و تولید شده اند، دارای قیمت های متفاوتی هستند؛ در نتیجه افراد می توانند بر اساس توانایی مالی خود اقدام به خرید بهترین نوع دیوارپوش با سایز استاندارد نمایند.

امروزه استفاده از دیوارپوش ضد ضربه به دلیل قیمت مناسب در صنعت ساختمان سازی در حال افزایش است.  با استفاده از دیوارپوش درجه یک در دکوراسیون داخلی منزل خود می‌توانید موجب افزایش دوام و طول عمر دیوارها شوید و از دیوارهای محیط محافظت کنید. جهت استعلام قیمت روز دیوارپوش درجه یک می توانید به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید. انتخاب فروشگاه مناسب جزء مهمترین گام های خرید محصول به شمار می رود.

 

کلام آخر

دیوارپوش درجه یک ضد ضربه به دلیل طراحی متنوع و شکل ظاهری منحصر به فردی که دارد، می‌تواند پاسخگوی طیف وسیعی از سلیقه های گوناگون باشد.  این دیوارپوش ها به گونه ای طراحی شده اند که تا سالها کیفیت و ظرافت خود را حفظ می کنند و بهترین انتخاب برای تمامی محیط های تجاری اداری و مسکونی محسوب می شوند. دیوارپوش ضد ضربه پس از تولید در آزمایشگاه های مخصوص از نظر کیفیت مورد ارزیابی قرار میگیرد و قابلیت استفاده برای مدت زمان طولانی را دارد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه ها


پروژه فروشگاه تهرانی
پروژه مطب دکتر اسماعیلی
پروژه پانل پی وی سی
پروژه شرکت اکتشافات نفت
پروژه بیمارستان فوق تخصصی شهرام
پروژه بیمارستان فوق تخصصی صارم

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 18:00
یک شنبه
8:00 تا 18:00
دو شنبه
8:00 تا 18:00
سه شنبه
8:00 تا 18:00
چهار شنبه
8:00 تا 18:00
پنج شنبه
8:00 تا 14:00
جمعه
تعطیل