خرید پارکت لمینت

خرید پارکت لمینت
Rate this post

راهنمای خرید پارکت لمینت

خرید پارکت لمینت و کفپوش مناسب برای تمامی مکان ها اهمیت بسیار زیادی دارد. خرید پارکت لمینت بهترین انتخاب برای کفپوش می باشد. بسیاری از افرادی که تمایل به خرید این نوع کفپوش ها دارند، ترجیح میدهند که قبل از خرید از رنگها، مشخصات و جدیدترین نوع محصولات مطلع شوند و سپس اقدام به خرید نمایند.  کفپوش  پارکت لمینت از نظر اقتصادی بسیار به صرفه می باشد. این پارکت ها دارای کارایی و کاربرد بسیار زیادی هستند و شما می توانید در دکوراسیون اداری و داخلی مراکز و اماکن مختلف از آنها استفاده کنید.   کیفیت ساخت پارکت های لمینت از اهمیت ویژه ای برخوردار است. این نوع پارکت ها، دارای کیفیت های گوناگون و برندهای مختلفی هستند. شرکت های تولید کننده در تلاش اند تا با افزایش میزان کیفیت پارکت ها، موجب افزایش میزان فروش محصولات تولیدی خود شوند.

پارکت لمینت دارای تنوع رنگ بسیار زیادی بوده و به طور کلی رنگ این پارکت ها به دو دسته تیره و روشن تقسیم بندی می شوند. شما باید در زمان خرید به رنگ آن توجه کنید و اقدام به خرید پارکت هایی نمایید که مطابق با دکوراسیون خانه شما باشند.  در زمان خرید پارکت به رنگ پرده، رنگ مبلمان و رنگ دیوار و کاغذ دیواری دقت کنید. پارکت لمینت به دلیل تنوع بالای رنگ خود به مشتریان کمک بسیار زیادی می نماید. نوع تایل پارکت لمینت به صورت مربع یا مستطیل شکل است. این تایل ها  از دوام بسیار بالایی برخوردار هستند و پس از مرور زمان نیازی به تعویض پیدا نخواهند کرد.

 

hickory wood floor living room - خرید پارکت لمینت
پارکت لمینت درجه یک و با کیفیت

 

ویژگی پارکت های لمینت

پارکت لمینت دارای ویژگی های منحصر به فردی است.  امروزه کفپوش های بسیار زیادی در بازار وجود دارند، که میزان تقاضا برای خرید پارکت های لمینت به طور روزافزون در حال گسترش است.  در ادامه برخی از مهمترین ویژگی های پارکت های لمینت را برایتان شرح می دهیم.

  •  این  نوع کفپوش ها در برابر خط و خش مقاومت بی نظیری را از خود نشان می دهند؛ به دلیل میزان مقاومت بالا در برابر ضربه و سایش گزینه مناسبی برای مکان های پرتردد محسوب می شوند.
  • پارکت لمینت در برابر لک مقاوم بوده و قابلیت استفاده در تمامی قسمت های خانه را دارد.  شاید برای شما جالب باشد که بدانید، این کفپوش ها قابلیت نصب بر روی کف های دارای سیستم گرمایش را نیز دارند.
  •  یکی از مهمترین ویژگی های منحصر به فرد پارکت های لمینت آن است که دارای ثبات رنگ هستند و در برابر نور مستقیم خورشید تغییر رنگ نمیدهند.
  • پارکت لمینت از مواد قابل بازیافت ساخته شده است و برای ساخت این نوع پارکت از درختان کمتری استفاده می کنند.  اگر شما دوستدار محیط زیست هستید، می توانید با خرید و نصب کفپوش پارکت های لمینت به حفظ محیط زیست کمک نمایید.
  • وزن این نوع پارکت سبک است. به همین خاطر قابلیت جابجایی راحت و آسانی دارد.  سرعت نصب بالا، امکان نصب آن بدون نیاز به افراد متخصص و ارزان بودن قیمت محصول از جمله ویژگی هایی است که موجب موفقیت بیشتر این نوع کفپوش در بازار شده است.
  • پارکت لمینت قابلیت انبار کردن را دارد؛ انبارداری و نگهداری این محصولات بسیار آسان و کم هزینه می باشد.  شما می توانید با انتخاب مکان ها و انبارهای مناسب به راحتی و برای مدت زمان طولانی این پارکت ها را نگهداری کنید.
  •  این نوع کفپوش در زمان راه رفتن و تردد زیاد، سر و صدای بسیار کمی را ایجاد می نماید.

 

نحوه اجرا و نصب پارکت لمینت

نصب پارکت لمینت بسیار راحت و آسان است. افراد متخصص و با تجربه از ابزار آلات مخصوصی برای نصب این نوع کفپوش استفاده می کنند.  استفاده از ابزار مخصوص موجب نصب سریع و با دقت کفپوش می شود.  نصاب ها برای نصب پارکت در مرحله اول کار زیر سازی را انجام می دهند. اگر سطح زیرین کار دارای ناهمواری و پستی و بلندی باشد، سبب کاهش طول عمر کفپوش پارکت لمینت میشود. اگر زیر سازی کاملا اصولی و دقیق انجام شود، میزان کارایی و دوام کفپوش بیشتر خواهد شد. نصاب های ماهر سطح زیر کار را با استفاده از کفپوش هایی مانند سرامیک و سیمان کاملا می پوشانند تا سطح صاف و یکدست شود. در نهایت از انواع فوم برای مقاوم سازی کفپوش نسبت به صدا و رطوبت استفاده می نمایند. نصاب ها پس از رفع پستی و بلندی موجود در سطح زیرکار، اقدام به جایگذاری قطعات پارکت لمینت می کنند. در کنار پارکت های لمینت کلیک هایی وجود دارند که موجب سفت شدن قطعات درون یکدیگر میشوند.

شاید این سوال در ذهن شما ایجاد شود که آیا پارکت لمینت قابلیت نصب بر روی سرامیک را دارد؟ در پاسخ می توان گفت از آنجایی که پارکت ها قابلیت نصب بر روی هر سطحی را دارند، بنابراین شما برای نصب آن نیازی به کندن سرامیک ندارید. همچنین می‌توان گفت که سطوح سرامیکی، بهترین سطح برای نصب پارکت لمینت می باشند. البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که قبل از نصب پارکت های لمینت، از سالم بودن و محکم بودن سرامیک ها اطمینان حاصل نمایید. برای نصب راحت تر و سریعتر، قبل از شروع کار بهتر است تایل ها را به مدت ۴۸ ساعت در دمای محیط قرار دهید تا آمادگی بالایی برای نصب داشته باشند.

لمینت - خرید پارکت لمینت
قیمت پارکت لمینت

 

قیمت پارکت لمینت 

قیمت پارکت لمینت وابسته به عوامل و فاکتورهای گوناگونی می باشد. از جمله عواملی که در تعیین قیمت این محصول نقش بسیار موثری دارند، کیفیت ساخت و نوع متریال مورد استفاده، می باشند. پارکت های لمینت از چوب درختان متعدد مانند درخت بلوط، راش، افرا، گردو و گیلاس ساخته می شوند.  این نوع چوب ها از دوام و کیفیت مطلوبی برخوردار هستند و در کارگاه ها و کارخانجات تولید کننده پارکت مورد استفاده قرار می گیرند.  کارگاه های تولید کننده برای افزایش میزان تولید محصولات، از تکنولوژی و دانش روز استفاده کرده اند و در نهایت موفق به عرضه و فروش محصولاتی درجه یک شده اند. پارکت لمینت پس از تولید در آزمایشگاه های مخصوص از نظر کیفیت مورد ارزیابی و بررسی قرار می‌گیرد؛ و پارکت هایی که در برابر سایش تحمل بالاتری داشته باشند،  نوع درجه یک محسوب می شوند.

محصول

قیمت (ریال)

ماربل شیت 2.5 میلیمتر ضخامت ابعاد 122*280 (قیمت ها مخصوص همکار در تهران و برای خرید بالای 50 ورق میباشد)

6.910.000

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه ها


پروژه فروشگاه تهرانی
پروژه مطب دکتر اسماعیلی
پروژه پانل پی وی سی
پروژه شرکت اکتشافات نفت
پروژه بیمارستان فوق تخصصی شهرام
پروژه بیمارستان فوق تخصصی صارم

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 18:00
یک شنبه
8:00 تا 18:00
دو شنبه
8:00 تا 18:00
سه شنبه
8:00 تا 18:00
چهار شنبه
8:00 تا 18:00
پنج شنبه
8:00 تا 14:00
جمعه
تعطیل