دیوارپوش در کرج

دیوارپوش در کرج
Rate this post

نصب و اجرای دیوار پوش در کرج

اجرای دیوار پوش در استان کرج سال هاست که توسط نمایندگان آذران پلاست به صورت گسترده در حال انجام می باشد. دیوارپوش یا دیوارکوب انواع مختلفی دارد. شما می توانید با اطلاع از قیمت نصب و فروش دیوارپوش کرج دکوراسیون داخلی خانه ی خود را به خوبی زینت ببخشید.

ما کادر مجربی را برای اجرای دیوار پوش در کرج در اختیارتان قرار می دهیم. همراه با کناف کارانی که طراحی کناف سقف محل مورد نظر را با توجه به سلیقه شما انجام می دهند. هموطنان ما در استان البرز می توانند از خدمات ما در طراحی دکوراسیون محل کار، خانه و… بهره ببرند. خدمات دیوارپوش در کرج برای دیوار پوش پشت تلویزیون، دیوارپوش پذیرایی و اتاق، دیوارپوش آشپزخانه و کلا دیوارپوش خانه و ساختمان شماست.

گروه دیوارپوش کرج برای ارائه انواع خدمات نصب و فروش دیوارکوب، دیوار کاذب و دیوارپوش آماده خدمت رسانی است. ما تمام تلاش خود را می کنیم تا با مشاوره ی درست و کار حرفه ای رضایت شما مشتریان عزیز را داشته باشیم.

قیمت نصب و فروش دیوارپوش کرج

قیمت دیوارپوش کرج به عوامل و نکات متفاوتی بستگی دارد. مهم ترین مورد جنس دیوارپوش می باشد. مدل و طرح دیوارپوش یکی دیگر از عوامل تعیین کننده قیمت است که به سلیقه ی شما بر می گردد. شما می توانید به دلخواه خود دیوارپوش ساده و یا طرح دار انتخاب کنید. برای اطلاع از قیمت نصب و فروش دیوارپوش کرج با ما تماس بگیرید تا برای یک انتخاب مناسب و به صرفه شما را راهنمایی کنیم. ارائه طرح اولیه پروژه و تیم نصاب دیوارپوش توسط ما ارائه می گردد.

از دیگر موارد حائز اهمیت جهت تعیین قیمت دیوارپوش کرج نوع پانل مورد نظر برای نصب است. ممکن است ضد حریق، ضد آب و یا گچی باشد. ضخامت پانل و ارتفاع مورد نظر هم اهمیت بالایی دارد. البته باید برای تعیین قیمت نهایی کناف متراژ کل را در نظر داشته باشید. تیپ اجرای مورد نظر هم روی قیمت نهایی پروژه شما تاثیر گذار است. برند مصالح استفاده شده هم باید با دقت انتخاب و در نظر گرفته شود.

البته با وجود تمامی موارد ذکر شده باید بدانید که در بسیاری از مواقع قیمت اجرا پس از آنالیز و تعیین طرح مشخص می شود. قیمت اجرای دیوارپوش  در کرج در نهایت به عوامل زیر برمی گردد:

جنس سطح فضایی که باید اجرا  روی آن انجام شود

عرض پانل هایی که برای دیوارپوش استفاده می شود

برند مصالح مورد استفاده

فضای انتخابی برای اجرا

وجود یا عدم وجود پنجره و در

متراژ کل فضای مورد نظر برای اجرای دیوارپوش

وجود ترک های عمیق و شکست در دیوار

روی قیمت پرداختی شما اثرگذار است. برای انتخاب یک سفارش مناسب همین الان با تیم دیوارپوش در کرج تماس حاصل فرمایید.

68575 - دیوارپوش در کرج
دیوارپوش آجری

دیوارپوش کرج انواع نمونه کار دیوار کاذب، دیوارپوش و دیوار کوب را همراه با آلبوم به شما ارائه می کند تا بتوانید با دید بهتری انتخاب کنید. قیمت دیوارپوش کرج توسط کارشناسان و متخصصان ما بررسی و محاسبه می شود تا امکان بروز هر گونه خطا در واحد فروش ما به حداقل برسد. به صورت تلفنی کارشناسان ما قیمت تقریبی را به شما می گویند. پس از بازدید و تصمیم گیری درباره پلان اجرای پروژه قیمت نهایی مشخص می گردد.

ایده های نو با نصب دیوارپوش

یکی از مناسب ترین راه ها برای تغییر دکوراسیون منزل و نو سازی فضا نصب دیوارکوب یا دیوارپوش است. با نصب و اجرای دیوارپوش می توان در زمان کم با هزینه ی مناسب، طرح متنوع و جدیدی را بر روی دیوار منزل ایجاد کرد. اجرای دیوارپوش کرج یکی از سریع ترین راه های زیبا سازی دیوار ساختمان های اداری و مسکونی است. امروزه دیوارپوش ها به خوبی در صنعت نوین ساختمان جا افتاده و محبوب شده اند. به غیر از خانه های شخصی و محل کار در مکان هایی مثل سالن های ورزشی، هتل، رستوران، بیمارستان ها و مراکز تجاری و تفریحی هم از دیوارپوش ها استفاده می شود.

نصب دیوارپوش زمان کمی می برد و سریع می توان متراژ قابل توجهی دیوارپوش نصب کرد. برای نصب دیوارپوش کرج زیرسازی یکی از مواردی است که برای کارشناسان ما اهمیت زیادی دارد. دیوار های صاف و گچی نیازی به زیرسازی ندارند اما برای دیوار های سیمانی باید زیرسازی با دقت تمام انجام شود.

روش های نصب دیوار پوش در استان کرج

برای نصب دیوارپوش دو روش مرسوم وجود دارد. یکی روش نصب مستقیم روی دیوار است و دیگری نصب با استفاده از زیر ساز فلزی است. روش اجرای دیوارپوش کرج با زیرساز فلزی این گونه است که سازه فلزی به دیوار مدنظر تراز و نصب می شود. سطحی تراز به ما می دهد. از فضای خالی پشت پانل برای عبور تاسیسات برق، نصب عایق حرارتی، عایق صوتی و … استفاده می شود.

دیوارپوش روی هر سطحی که آجری، سفالی و یا سیمانی باشد بدون نیاز به گچ کاری و زیرسازی به راحتی نصب می شود. در صورت نیاز زیر سازی باید به خوبی انجام شود چون نصب دیوارپوش باید روی یک سطح یکدست و تراز اجرا شود. یکی از مزیت های دیوارپوش ها حمل و نقل و جا به جایی راحت آن هاست که باعث می شود پانل ها آسیبی نبینند.

5a077a2a0073a6d481c47f11d67d1bd6 - دیوارپوش در کرج
دیوارپوش کاغذی

انواع دیوارپوش ها

تزئین دیوار با استفاده از دیوارپوش جلوه ی زیبایی به دکوراسیون داخلی می بخشد. انواع مختلفی از دیوارپوش ها وجود دارند مانند دیوارپوش های فومی و چوبی، دیوارپوش های pvc، دیوارپوش های چرمی و سه بعدی، دیوار پوش های بین کابینتی و دیوار پوش های آلمینیومی و سنگی. انتخاب هر کدام از این دیوارپوش ها با توجه به سلیقه ی شما و همخوانی با فضای مدنظر انجام می شود.

5 نظر

  • آیا در دیوارهایی که دچار نم و رطوبت شدن میشود از این پانل ها استفاده کرد؟

  • تشکر میکنم از مجموعه شما بابت خدمات حرفه ای که انجام دادین .از ابتدایی که تماس گرفتم تا اتمام نصبم همه چیز به موقع و
    اصولی انجام شد و رضایت کامل دارم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه ها


پروژه فروشگاه تهرانی
پروژه مطب دکتر اسماعیلی
پروژه پانل پی وی سی
پروژه شرکت اکتشافات نفت
پروژه بیمارستان فوق تخصصی شهرام
پروژه بیمارستان فوق تخصصی صارم

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 18:00
یک شنبه
8:00 تا 18:00
دو شنبه
8:00 تا 18:00
سه شنبه
8:00 تا 18:00
چهار شنبه
8:00 تا 18:00
پنج شنبه
8:00 تا 14:00
جمعه
تعطیل