تولید کننده دیوارپوش

تولید کننده دیوارپوش
Rate this post

همه چیز درباره‌ی تولید کننده دیوارپوش و مصارف آن

همانطور که می‌دانید امروزه افراد اهمیت بسیار زیادی به دکوراسیون داخلی منزل خود می‌دهند. برای لوکس شدن منزل علاوه بر کاغذ دیواری، می‌توان از دیوار پوش استفاده کرد. با توجه به زیبایی و جذابیت دیوارپوش و افزایش مصارف آن، افراد زیادی به عنوان تولید کننده دیوارپوش در این زمینه فعالیت می‌کنند. دیوارپوش‌ها علاوه بر این که به زیبایی فضا می‌افزایند، سبب استحکام دیوار نیز می‌شود. اگر شما هم قصد کسب اطلاعات در این زمینه را دارید، حتما این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

azaran71 - تولید کننده دیوارپوش
تولید کننده سنگ مصنوعی

معرفی انواع دیوارپوش

همانطور که گفته شد امروزه برای افزایش زیبایی دیوارها از دیوارپوش‌ها استفاده می‌شود. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که نسل جدید دیوارپوش‌ها توسط کارخانه تولید دیوارپوش، در جنس‌های مختلفی تولید می‌شوند. در ادامه انواع دیوارپوش را مشاهده می‌کنید.

  1. دیوارپوش چرمی: تولید کننده دیوارپوش در این نوع، از چرم برای پوشش دیوارها استفاده می‌کند. دیوارپوش چرمی برای طراحی داخلی ساختمان‌های اداری، مسکونی و تجاری به کار می‌رود. این دیوارپوش‌ها ظاهری نرم و براق دارند و در برابر صوت و حرارت مانند عایقی بسیار قوی عمل می‌کنند. همچنین دیوارپوش چرمی دارای کیفیت بسیار بالایی است و ظاهری جذاب و مدرن دارد.
  2. دیوارپوش چوبی: بیشترین کاربرد این دیوارپوش در منازل مسکونی است و اغلب با رنگ کفپوش هماهنگ می‌شود. با توجه به کیفیت ارائه شده توسط کارخانه تولید دیوارپوش، این نوع دارای کیفیت و دوام نسبتا بالایی است. همچنین دیوارپوش چوبی به راحتی تمیز می‌شود و از لحاظ قیمت و کارایی در سطح بالایی قرار دارد.
  3. دیوارپوش سنگی: نمونه دیگری از دیوارپوش‌ها، دیوارپوش سنگی است. در این نوع اغلب کارخانه تولید کننده دیوارپوش از سنگ طبیعی و یا سنگ مصنوعی استفاده می‌کند که هر یک از آن‌ها مزایای خاص خود را دارد. این دیوارپوش‌ها در برابر ضربه، رطوبت و حرارت مقاوم می‌باشند اما هزینه‌ی نصب و خرید آن‌ها بسیار بالا است. این دیوارپوش حس طبیعت را به اتاق القا می‌کند و ظاهر زیبایی دارد.
  4. دیوارپوش pvc: این دیوارپوش صد در صد ضد آب است و برای مکان‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیرد که در معرض رطوبت می‌باشند. تمیز کردن این دیوارپوش‌ها بسیار ساده است و با یک دستمال و مایع شوینده به راحتی تمیز می‌شود. خوب است بدانید که دیوارپوش pvc در برابر آتش مقاوم است و هنگام آتش سوزی آتش نمی‌گیرد.
  5. دیوارپوش شیشه‌ای: شرکت تولید کننده دیوارپوش از شیشه‌های مقاوم برای ساخت دیوارپوش شیشه‌ای استفاده می‌کند. مهم‌ترین کاربرد این دیوارپوش برای پارتیشن بندی و تفکیک فضا در منازل است و برای سطوح افقی و عمودی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مزایا و معایب دیوارپوش‌ها

مزایای بارز انواع مختلف دیوار پوش عبارت است از:

  1. برخی از دیوارپوش‌ها همچون دیوارپوش pvc و سنگی در برابر آتش سوزی بسیار مقاوم می‌باشند.
  2. دیوارپوش‌ها در برابر رطوبت نیز مقاوم می‌باشند. به عنوان مثال می‌توان از دیوارپوش شیشه‌ای در حمام استفاده کرد.
  3. تنوع دیوارپوش‌ها با توجه به تولید کننده دیوارپوش بسیار زیاد است و شما با هر سلیقه‌ای که دارید، قادر به خرید و نصب دیوارپوش خواهید بود.
  4. نصب دیوارپوش‌ها اغلب توسط تیمی ماهر انجام می‌گیرد و بسیار آسان است.
  5. اغلب دیوارپوش‌ها دارای مقاومت و طول عمر بالایی می‌باشند.
  6. نظافت دیوارپوش بسیار ساده و سریع است و با مقدار بسیار کمی مواد شوینده به راحتی تمیز می‌شوند.
  7. دیوارپوش تاثیر بسزایی در زیبایی و جذابیت فضا دارد و بسیار چشم نواز و خاص است.
  8. دیوارپوش‌ها در مقایسه با دیوار نیاز به رنگ کاری یا درزگیری ندارد و همیشه همچون روز اول زیبا و درخشان است.

دانستیم که دیوارپوش‌ها مزایای بسیار زیادی دارند و به واسطه‌ی همین مزایا بسیار پرکاربرد می‌باشند. با این وجود ممکن است دیوارپوش‌ها هم معایبی را داشته باشند. در ادامه برخی از معایب احتمالی دیوارپوش را مشاهده می‌کنید.

  1. در برخی از دیوارپوش‌ها همچون دیوارپوش چوبی یا شیشه‌ای امکان ایجاد خراش وجود دارد.
  2. دیوارپوش‌های شیشه‌ای ممکن است در اثر فشار و ضربه شکسته شوند بنابراین بهتر است برای خرید، به سراغ بهترین تولید کننده دیوارپوش رفت.
  3. با توجه به جنس دیوارپوش، نگهداری برخی از آن‌ها دشوار است.
  4. دیوارپوش‌های چوبی یا ام دی اف در برابر حرارت حساس می‌باشند و در برابر آتش نیز مقاوم نمی‌باشند.
  5. اگر متریال اصلی دیوارپوش از نمایندگی دیوارپوش تهیه نشود ممکن است عمری کوتاه و کیفیت پایینی داشته باشد.

 

قیمت دیوارپوش در کارخانه تولید دیوارپوش

خوب است بدانید که قیمت در کارخانه تولید دیوارپوش بستگی به نوع و جنس آن دارد. به عنوان مثال می‌توان گفت که دیوار پوش پی وی سی نسبت به سایر دیوارپوش‌ها از لحاظ قیمت به صرفه است. علاوه بر این متراژ دیوار نیز بر قیمت آن تاثیر گذار است. بنابراین نمی‌توان به صورت قطعی قیمت ثابت و مشخصی را برای دیوارپوش‌ها در نظر گرفت. اگر شما هم قصد پوشاندن دیوارها با متریال را دارید، حتما به دنبال تیمی حرفه‌ای و کاربلد برای نصب باشید. در واقع بخش بزرگی از زیبایی دیوارپوش‌ها به تمیزی در نصب دارد. برای اطلاع از قیمت انواع دیوارپوش می‌توانید به صفحه محصولات ما مراجعه کرده و طرح و نوع دیوارپوش مورد نظر خود را انتخاب کنید. پیش از انتخاب جنس دیوارپوش بهتر است در این باره تحقیق کنید و متناسب با فضای مورد نظر بهترین جنس را انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر برای سرویس بهداشتی و حمام به دنبال دیوارپوش هستید، بایستی از نوع ضد آب استفاده کنید.

نحوه خرید از تولید کننده دیوارپوش

دانستیم که امروزه شرکت‌های مختلفی اقدام به تولید دیوارپوش می‌کنند و هر یک از آن‌ها از متریال‌هایی با جنس‌های مختلف استفاده می‌کنند. اگر شما هم به دنبال دیوارپوشی باکیفیت و عمر نسبتا بالایی دارید، بایستی به سراغ نمایندگی فروش و پخش دیوارپوش بروید. این نمایندگی‌ها محصولات خود را در مرغوب‌ترین حالت ممکن تولید و به مشتری عرضه می‌کنند. علاوه بر این خرید و نصب دیوارپوش از این طریق کاملا بدون واسطه است و به همین دلیل قیمت تمام شده برای مشتریان مقرون به صرفه است. اگر شما هم قصد خرید و سفارش دیوارپوش با بهترین و مرغوب‌ترین جنس را دارید، می‌توانید از طریق همین سایت اقدام کنید. در پایان امیدواریم که این مقاله برای علاقه مندان مفید واقع شده باشد. شما می‌توانید سوالات و نظرات خود در این باره را از طریق بخش کامنت با کارشناسان ما در میان بگذارید.

3 نظر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه ها


پروژه فروشگاه تهرانی
پروژه مطب دکتر اسماعیلی
پروژه پانل پی وی سی
پروژه شرکت اکتشافات نفت
پروژه بیمارستان فوق تخصصی شهرام
پروژه بیمارستان فوق تخصصی صارم

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 18:00
یک شنبه
8:00 تا 18:00
دو شنبه
8:00 تا 18:00
سه شنبه
8:00 تا 18:00
چهار شنبه
8:00 تا 18:00
پنج شنبه
8:00 تا 14:00
جمعه
تعطیل