توليد كننده سقف كاذب

توليد كننده سقف كاذب
Rate this post

اهمیت انتخاب توليد كننده سقف كاذب با تجربه و حرفه ای در صنعت طراحی و معماری داخلی ساختمان:

پیش از آنکه به بحث اهمیت و تاثیر انتخاب توليد كننده سقف كاذب خوب اشاره شود، بهتر است مقدمه ای کوتاه در زمینه سقف های کاذب مطرح شود. در ادامه نیز توضیحی کوتاه در زمینه نقش سقف های کاذب در معماری و دکوراسیون داخلی ساختمان های مختلف ارائه می شود.

شاید در ابتدا برای شما نیز این پرسش ایجاد شود که اصلا سقف کاذب به چه چیزی اطلاق می شود. محل نصب سقف های کاذب در ارتفاع کمتر از سقف اصلی تعبیه شده است. سقف های کاذب برای اتصال باید به سقف اصلی یا دیوارهای کناری خود متصل شوند تا استحکام کافی را پیدا نمایند. همانطور که گفته شد کارخانه تولید سقف كاذب برای جلب رضایت مشتریان خود و نیز احترام به تنوع سلیقه ی آن ها، از مواد متنوعی برای تولید سقف کاذب استفاده می کنند. هر کدام از این مواد اولیه به تنهایی جلوه خاصی به سقف ساختمان ها می دهند. اما استفاده ترکیبی و هنرمندانه از این مواد باعث خلق محصولات منحصر به فرد و جذاب می شود. برخی از این مواد اولیه شامل موارد زیر می شود:

1- گچ

2- شیشه

3- چوب و ام دی اف

4- پی وی سی

5- کناف

6- فلزات مختلف مثل آلومینیوم

 

طبقه بندی سقف های کاذب به چه صورت است؟

انواع سقف های کاذب بر اساس معیارهای مختلفی طبقه بندی می شوند. برخی از توليد كننده سقف كاذب براساس طرحی که دارند این محصول را به دو گروه ساده و طرح دار طبقه بندی می کنند. کارخانه تولید سقف كاذب در تلاش است تا با توجه به نوع کاربری و سبک مورد نیاز، طراحی سقف کاذب را انجام دهد. این سبک ها می تواند شامل مینیمال، کلاسیک، مدرن و… باشد. سقف کاذب در طبقه بندی دیگر شامل انواع؛ رابیتس، ترکیبی، آلومینیومی، کناف، چوبی، آکوستیک، شیشه ای، طلقی، آی گلس، مجازی، گریلیوم و پنل های گچی پیش ساخته می شود. طراح داخلی شما با توجه به سلیقه شما، کاربری ساختمان، بودجه در نظر گرفته و… باید مناسب ترین سقف کاذب را برای شما نصب نماید. علاوه بر موارد ذکر شده، نکته دیگری که باید هنگام انتخاب سقف کاذب به آن توجه داشته باشید بحث نورپردارزی است. به نورپردازی سقف کاذب نیز باید نیز دقت زیادی داشته باشید.

azaran۹۱۲78 - توليد كننده سقف كاذب

نقش سقف های کاذب در زیباسازی فضای داخلی:

امروزه طراحی و معماری داخلی ساختمان ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. یکی از المان های مهم در فضاسازی های خاص و منحصر به فرد برای هر ساختمانی، معماری سقف آن است. ساختمان ها به انواع مختلفی تقسیم می شوند که شامل؛ ساختمان های مسکونی، اداری، بیمارستانی، هتل ها، مراکز فروش و… می شود. به همین منظور کارخانه تولید کننده سقف كاذب متعدد بیش از پیش فعالیت خود را گسترده کرده اند. شرکت تولید کننده سقف كاذب در تلاش هستند تا با طراحی های خلاقانه، استفاده از پیش ماده های متنوع، همچنین با توجه به نوع کاربری ساختمان و… بهترین و جدیدترین سقف های کاذب را تولید نمایند. تا با این کار علاوه بر سبقت گرفتن از سایر رقبا، رضایت هر چه بیشتر مشتریان خود را جلب نمایند.

سقف طراحی شده برای ساختمان شما تا سال های سال همواره پیش روی شما است. به همین دلیل هنگام انتخاب نوع مدل باید دقت زیادی داشته باشید و مناسب ترین را برای خود برگزینید.

 

نکات مهم قبل از مراجعه به نمایندگی سقف كاذب چیست؟

طراحی سقف چیزی نیست که بتوان خیلی سرسری از آن رد شد. به همین دلیل قبل از مراجعه به شرکت تولید کننده سقف كاذب باید تمامی جوانب را بررسی کرده باشید. اولین نکته تعیین نوع سبک مورد علاقه و مناسب فضای شما است. هر کسی سلیقه خاص خود را دارد. از طرف دیگر هر فضا و ساختمان شرایط طراحی و دکوراسیون منحصر به فردی می تواند داشته باشد. دومین نکته تعیین بودجه مدنظرتان است. اینکه هزینه مناسب برای شما تا چه میزانی است.

سومین نکته شرایط محل نصب سقف کاذب است. به عنوان مثال لازم است در برخی فضاها سقف کاذبی نصب شود که نسبت به آتش سوزی مقاوم باشد. از طرف دیگر اگر بخواهیم بعد محیط زیستی این سقف ها را در نظر بگیریم باید سقفی نصب شود که هدر رفت انرژی کمتری داشته باشد. در شرایطی دیگر گاهی لازم است از سقف هایی استفاده شود که عایق صدا هستند. در نتیجه هنگام مراجعه به نمایندگی سقف كاذب حتما تمامی موارد ذکر شده را مد نظر داشته باشید.

نکته مهم دیگر زمان نصب است. اگر به دنبال سقفی هستید که در مدت زمان بسیار کوتاهی نصب شود، باید آن را به توليد كننده سقف كاذب اطلاع دهید. در مرحله آخر که بسیار مهم نیز محسوب می شود. انتخاب کارخانه تولید کننده سقف كاذب، هر چه شرکت معتبرتر و با تجربه تر باشد، قطعا از هر نظر به سود شما خواهد بود. زیرا هم از نظر قیمت و هم کیفیت می توانید به صورت کامل به شرکت اعتماد داشته باشید. در نتیجه با خیالی آسوده طراحی سقف ساختمان خود را به آن ها بسپارید.

شرکت آذران پلاست بهترین توليد كننده سقف كاذب در ایران:

با توجه به این نکته که شرکت تولید کننده سقف كاذب در ایران کم نیست. به همین دلیل انتخاب یک شرکت معتبر می تواند کار سختی باشد. شرکت آذران پلاست یکی از معتبرترین و با تجربه ترین شرکت ها در زمینه تولید و پخش سقف كاذب است. همکاران ما در گروه صنعتی آذران پلاست در تلاش هستند تا با استفاده از بهترین مواد اولیه، با کیفیت ترین سقف های کاذب را برای شما عزیزان تولید نمایند. طراحان حرفه ای ما با تکیه بر تجربه و دانش روز، جدیدترین و زیباترین طرح ها برای جلب رضایت هر چه بیشتر شما عزیزان ارائه نموده اند.

محصولات تولید شده در شرکت آذران پلاست شامل موارد زیر می شود:

1- سقف کشسان

2- سقف کاذب آسمان مجازی

3- سقف کاذب 60*60

4- سقف کاذب معرق سی ان سی

5- سقف کاذب کناف

6- سقف کاذب آشپزخانه

7- سقف کاذب ضد آب

8- سقف کاذب پی وی سی

هر کدام از این مدل ها کاربرد و مزایای خاص خود را دارند. در صورت داشتن هر گونه ابهام و پرسشی شما می توانید با همکاران ما تماس حاصل نمایید.

2 نظر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه ها


پروژه فروشگاه تهرانی
پروژه مطب دکتر اسماعیلی
پروژه پانل پی وی سی
پروژه شرکت اکتشافات نفت
پروژه بیمارستان فوق تخصصی شهرام
پروژه بیمارستان فوق تخصصی صارم

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 18:00
یک شنبه
8:00 تا 18:00
دو شنبه
8:00 تا 18:00
سه شنبه
8:00 تا 18:00
چهار شنبه
8:00 تا 18:00
پنج شنبه
8:00 تا 14:00
جمعه
تعطیل